pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo
Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...
no ty samý jsem měl na Speedovi a jsou v pohodě... 45mm kluzáky jsou celkem víc než povětšinou 43 mm u kluzáků USD vidlí, akorát při ráně se ohnou jak brčka pod spodníma brejlema, no... Jinak jsem byl až překvapenej jak šel ovládat, jedna z nejovladatelnějších motorek co jsem vodil... Jinak ty brejle, jak tvý, tak Yoshovo jsou špicaNaposledy editováno 30.10.2015 21:53:42