pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady máš pro porovnání nějaký brejle, sám se divim že tam máš ještě ty oem shity
Tovární yoshimura (Magnesium)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100093_zpsrouja9wk.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100093_zpsrouja9wk.jpg[/IMG
BKG (Germany)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100343_zpsrjpqpiuv.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100343_zpsrjpqpiuv.jpg[/IMG
Moto FGR (Czech)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100342_zpsojzbdmmc.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100342_zpsojzbdmmc.jpg[/IMG
Osa Al (7075) pro brýle FGR
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100418_zpso4mcpjdk.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100418_zpso4mcpjdk.jpg[/IMG
Jinak osy z AL co mám jsou oproti titanu o par gramu těžší, záleží na síle stěny