pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...
a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....
mně by v podstatě nevadily ani ty 41 mm, myslím že s těma brejlema by fungovaly o dost líp. A ten vzhled, třeba tohle vtr se mi moc líbí, a nijak mi tam nevaděj. Ostatně už jsem zaregistroval návrat klasickejch vidlí třeba i u nějaký stavby Rolanda Sandse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....
Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?
assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....
ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...
a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....