globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:01 | Nahoru | #1
dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....

ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...

a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:18 | Nahoru | #2

assassin píše: a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....



mně by v podstatě nevadily ani ty 41 mm, myslím že s těma brejlema by fungovaly o dost líp. A ten vzhled, třeba tohle vtr se mi moc líbí, a nijak mi tam nevaděj. Ostatně už jsem zaregistroval návrat klasickejch vidlí třeba i u nějaký stavby Rolanda Sandse.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:11 | Nahoru | #3

assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....



Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:43 | Nahoru | #4

assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....

ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...

a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....

Jo vždyť to říkám, že se ohnou jak papír, tenkrát mý TLR odhodilo Daewoo Tico do pangejtu a USD vidlím bylo prd, akorát vše ostatní na sračku... Při crashi na GSX1100R zas většinu nárazu sebraly klasický vidle, jedna ohlá až ke svodům a ta druhá se radši ustřihla...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist