bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.11.2016 v 22:37 | Nahoru | #6661
assassin> jo taky nechápu proč takový vysoký bambule, zkusil bych nízkoprofilový slick na auta a menší propružení zadku nebo koštěte a nerozskáče se to tolik jak ten podfouklej vysokoprofil, možná i styčná plocha pneu bude větší, ale vím hovno o tom co by to udělalo v reálu, hlavně ta směs bude asi jinačí..
E.: Blbost, ten vyšší profil bude při startu fungovat jak prak, tedy líp než nižší...

Naposledy editováno 04.11.2016 04:54:59

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.11.2016 v 22:39 | Nahoru | #6662
Tak vysokymu profilu rozumim ale odpružení by mohlo pomoci, zvlast dnes kdyz je moznost udelat nejake aktivní treba

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.11.2016 v 16:37 | Nahoru | #6663
Tlumič asi ne,trochu ho supluje koště,když je správně pružný a akorát dlouhý,tak maká fajn. Ti pánové co jezděj fakt rychle ( a od určitýho času stojí každá setina sekundy neskutečný peníze)maj všichni hardtail.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.11.2016 v 06:50 | Nahoru | #6664
Podle me ti jakekoliv odpruzeni a tlumic bere energii, ktera by mohla slouzit misto toho k pohybu vpred. Proto podle me jezdi hardtail.
Neco jako kdyz mas na horskem kole zamykaci predni vidlici.
Ale je to jen ma domenka.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.11.2016 v 21:51 | Nahoru | #6665
Tak co Bando...? To všichni makáme na daně za rok 2016, že nikdo nepíše co je novýho, poladěnýho atd...? Já se v lednu vrhnu na BB kit, když to klapne anebo si aspoň udělám ventily

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.11.2016 v 21:57 | Nahoru | #6666
ja uz jsem zas pojizdnej ale dost ten motor cvaka od hlavy, radeji zkontroluju pres zimu vule, at neudelam dalsi :)
BB bych chtel pres zimu zmaknout taky...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.11.2016 v 08:57 | Nahoru | #6667
assassin> a budeš dávat powercommander nebo Ignitech? Já zas od toho nechci zázraky takže asi Pwcr... Jestli tam máš eRkový hlavy s vačkama tak ty mi cvakaly furt i po seřízení, asi ten dekompresor. Ale sichr je sichr, já na svým ještě ventily nedělal tak jsem zvědavej jaký ty vůle budou

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.11.2016 v 09:13 | Nahoru | #6668
V motorce mam seriovej motor z toho TL na dily. BB budu delat z toho svyho zadrenyho. Mam doma commander 2 z TLR tak tam bud na zacatek zadratuju ten a kdyz s tim budu spokojenej dam nejakou standalone jednotku - nejspis ten ignitech.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.11.2016 v 17:24 | Nahoru | #6669
Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.11.2016 v 21:48 | Nahoru | #6670

dewwil píše: Tak co Bando...? To všichni makáme na daně za rok 2016, že nikdo nepíše co je novýho, poladěnýho atd...? Já se v lednu vrhnu na BB kit, když to klapne anebo si aspoň udělám ventily



No já teda změnil zaměstnání, přestěhoval se do novýho a kolem obého mám teď docela točky. Než se novej job rozjede úplně navostro, tak musím ještě zkolaudovat a dodělat asi miliardu drobnejch věcí na baráku. Kupodivu jsem se z toho všeho ještě neposral

Ale Corsaro letos najelo jenom 2,5k km, vyměnit kolo jsem se k tobě ještě nedostal a válí se mi tu ten supersprox, co jsem ti slíbil. Holt v zimě na to bude snad víc času. Motorka je sice v nový super garáži, ale nebyl ještě čas jí ani umejt. Tímhle tempem budu zazimovávat v březnu .

Příští rok zatím ale vypadá slibně. Budu určitě ředitel zeměkoule, budu mít kulturní šok z peněz a na Corsaru vojezdím nejmíň tři sady gum. Jo a schodím 10 kilo špeku a naberu 15kg svalů, jsem na to málem zapomněl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2016 v 06:15 | Nahoru | #6671

Jasek píše: Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.



Zdar,žádnou podlozku nikam nedavej.Nekdo ji daval pod pruzinu redukcaku,ale to nema zadny vyznam,protoze prez nej tece olej max. chvilku,kdyz je studenej,potom uz ne.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2016 v 08:11 | Nahoru | #6672
Murkin> a mám vyřešeno,dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2016 v 09:19 | Nahoru | #6673

dewwil píše: Tak co Bando...? To všichni makáme na daně za rok 2016, že nikdo nepíše co je novýho, poladěnýho atd...? Já se v lednu vrhnu na BB kit, když to klapne anebo si aspoň udělám ventily


Honzo jestli už se nudíš, můžeš dít dohromady to erko a pak ti přivezu Amanna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2016 v 22:07 | Nahoru | #6674
Jindřej> Zdar, už jsem myslel, že pneu sezóna končí a jakmile udeřily mrazy tak to vypuklo nanovo, ale chystám se na to, už mě nebaví v kanclu počítat utržený peníze Fakt se těším jak vlítnu do montérek a začnu se v tom hrabat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 07:41 | Nahoru | #6675
dewwil> Tě tam je škoda na tý kase, to je fakt

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:27 | Nahoru | #6676
Jindřej> JoJo, musím dodělat tu tvou, pak R6, pak Urala se sajdou, pak další dvě,tři moto co přivezou, pomoct mezitím vším Jaškovi s oturbenou potvorou, pokud to bude vyžadovat situace a možná poladím svoji, no bude to veselý

Naposledy editováno 15.11.2016 22:27:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:41 | Nahoru | #6677

assassin píše: ja uz jsem zas pojizdnej ale dost ten motor cvaka od hlavy, radeji zkontroluju pres zimu vule, at neudelam dalsi :)
BB bych chtel pres zimu zmaknout taky...



Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...

E: neměl jsem nervy dělat to znovu tak jsem to prodal se závadou doplatil ranec za okruhového Fároše a ten cvaká taky A taky na ventilech vůle OK takže přes zimu hlava dolů a kontrola sedel a dříků ventilů jestli nejsou moc oběhaný

Naposledy editováno 15.11.2016 22:45:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:45 | Nahoru | #6678

kutilsro píše: Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...



no ono TL cvaka fakt hodne, muj puvodni motor je nejhlucnejsi co jsem na TL slysel a poslednich cca 40tis se to nezmenilo. tenhle je tissi, ale motor daval do hromady nakej kutil a tak radeji aspon zaklady proverim, abych tomu mohl verit... pokud to bude makat, tak mi mechanickej hluk nevadi

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:47 | Nahoru | #6679

assassin píše: no ono TL cvaka fakt hodne, muj puvodni motor je nejhlucnejsi co jsem na TL slysel a poslednich cca 40tis se to nezmenilo. tenhle je tissi, ale motor daval do hromady nakej kutil a tak radeji aspon zaklady proverim, abych tomu mohl verit... pokud to bude makat, tak mi mechanickej hluk nevadi



Kutily nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:50 | Nahoru | #6680

kutilsro píše: Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...

E: neměl jsem nervy dělat to znovu tak jsem to prodal se závadou doplatil ranec za okruhového Fároše a ten cvaká taky A taky na ventilech vůle OK takže přes zimu hlava dolů a kontrola sedel a dříků ventilů jestli nejsou moc oběhaný



Hele, to mi děla ninja taky Ale palici kvůli tomu shazovat nebudu ani omylem

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 22:56 | Nahoru | #6681

FiZzeR píše: Hele, to mi děla ninja taky Ale palici kvůli tomu shazovat nebudu ani omylem



To seš houby detailista Hele já pokud zjistím, že to není na ohrabky oběhaný budu taky vesele jezdit dál s cvakáním

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 23:07 | Nahoru | #6682
no neslysel jsem moc 16V ohc motoru co by necvakaly cim vetsi vykon, tim horsi flasinet

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.11.2016 v 23:46 | Nahoru | #6683
no ale že cvaká jenom jeden ventil (soudě dle frekvence, jedna z hypotéz je totiž i hlučnej vstřik) já sázel na rozklepanej dřík jako měl bubrák nebo prasklou misku pružiny, ale prd, všecko cajk (né že bych si stěžoval).

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.11.2016 v 22:54 | Nahoru | #6684
U TL platí, trochu mechanických zvuků není na škodu, jakmile je moc tichej tak se vysere, kámoš měl TLS a byl slyšet jen zvuk z laufů jinak nic a šel kolem Starej motorář Vlasta a říká ten motor je moc tichej ten se vysere, všichni co jsme u toho byli tak haha to víš, že jo... No a on se fakt zahryzl po 60 km na klice, no smích přešel

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.11.2016 v 23:31 | Nahoru | #6685
Mně to taky cvaká jak flašinet, dal jsem hlučnější laufy, abych to tak neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2016 v 21:22 | Nahoru | #6686
Ahoj lidičky, máte někdo zkušenosti s výměnou šál v motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2016 v 21:31 | Nahoru | #6687
dakarista> změříš podle plastigauge nebo jak se tomu nadává a vybereš pak správnou barvu šál, bývaj žluté, hnědé a snad i zelený, jde to i změřit mikrometrem a podle toho co naměříš tak dle manuálu barvu šál. Jašek to teď řešil a už jen čekáme až je dodaj z PD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2016 v 21:55 | Nahoru | #6688
dewwil> sály mám, změřeno mám. Jen to udělat .... trochu z toho mám obavy.

Naposledy editováno 18.11.2016 21:59:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2016 v 22:24 | Nahoru | #6689
dakarista> to už je to nejjednodušší, když máš změřeno, teda pokud děláš šály na ojnicích, pokud přímo na uložení kliky tak na to potřebuješ ruční lis a spešl přípravek vytočenej nejlíp že silonu na soustruhu a rovně zalisovat, takovýhle eskapády jsem dělal ještě ve strojírnách kde jsem kdysi makal, nejhorší je vycentrovat díru na šálu kolmo k lisu, namazat šálu a lup ji tam, asi 5 ze sta jsem zkurvil , ale dle slov řídi to bylo v pohodě, bo předchůdce jich zkurvil cca 20 ze sta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2016 v 11:24 | Nahoru | #6690
dewwil> přípravky jsem udělal z železa. Tak je udělám nové a ze silonu. A nahřívat kartery? V manuálu psali na 150C
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist