pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.
Zdar,žádnou podlozku nikam nedavej.Nekdo ji daval pod pruzinu redukcaku,ale to nema zadny vyznam,protoze prez nej tece olej max. chvilku,kdyz je studenej,potom uz ne.