pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kutilsro píše: Tak možná budeš mít víc štěstí než já mě na R1 cvakal ventil ale jen v teplotách nad 90° při kontrole všechno Ok ventilové vůle v pohodě komprese normální přesto jsem vyměnil podložky u ventilů které měly hraniční hodnoty vůlí pak složil a cvakání se objevilo po zahřátí zase a zase jen nad 90 po ochlazení zase zmizelo...
E: neměl jsem nervy dělat to znovu tak jsem to prodal se závadou doplatil ranec za okruhového Fároše a ten cvaká taky A taky na ventilech vůle OK takže přes zimu hlava dolů a kontrola sedel a dříků ventilů jestli nejsou moc oběhaný
Hele, to mi děla ninja taky Ale palici kvůli tomu shazovat nebudu ani omylem