globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.11.2016 v 17:24 | Nahoru | #1
Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2016 v 06:15 | Nahoru | #2

Jasek píše: Já marně furt scháním ty trubky Nicméně mám proměřenou kliku z SV,kterou narvu do turboRka a aby jste měli info kompletní tak.... SV klika má o 16 tisícin milimetru tenčí střed,konce jsou na tisícinu stejný jak na Rku,nechápu jak to ty japončíci dělaj,dvě kliky,každá z jinýho motoru,rozdíl mezi výrobou 8let a ta Rková má nalítáno ranec a fakt na tisícinu.Na SV kliky,který používá Sam a dává na ně SV ojnice,jde narvat i zakázková ojnice od Pepy,akorát se musí podle manuálu objednat tlustší šála,v mým případě žlutá a snad to bude dobrý. Jinak mám pokupě a proměřenou převodovku a čekám na ty šály. Kdyby jste někdo věděl a idealně mi označil v manuálu kam se dává ta tlustší podložka v čerpadle oleje,aby se zvednul tlak oleje,byl bych vděčný,když se to dělalo na Mrůče(pokud se to vůbec dělalo ) tak jsem u toho nebyl.



Zdar,žádnou podlozku nikam nedavej.Nekdo ji daval pod pruzinu redukcaku,ale to nema zadny vyznam,protoze prez nej tece olej max. chvilku,kdyz je studenej,potom uz ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist