bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.12.2015 v 17:29 | Nahoru | #4831
Jasek> asi budem závodit ve váze dílů blatník začnu po vánocích todle mám zatím na odbíhání od stromečku abych jen věčně nežral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 11:36 | Nahoru | #4832
gagtoy> To lamino máš moc pěkný . To já bych nesvedl (resp. bych to dělal měsíc). Tak už se nečerti.
Tos lakoval sám?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 16:01 | Nahoru | #4833
PetrL3> j akorát mě to pochcalo u těch bočních otvorů (moc sem přiředil barvu) ale stříkal sem to polyuretanem tou nejlevnější průmyslovou sr*čkou za pár korun ale skvěle se napne a zadařilo se téměř bez bordela.....
polyuretan je měkkej ale na modely ideální když dobrušuješ a dolešťuješ...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 18:11 | Nahoru | #4834
Je to pěkně udělaný. Já jedu jeden akrylát, se kterým mi to už trochu jde, ale rád bych se toho naučil víc. Ale sem smířenej s tím, že když není čas toho dělat víc, tak se ty zkušenosti nenaberou. Mně kdysi doporučil osiris ppg delfleet a ten docela odpustí i nějakou tu chybu v nanášení. Je to věda.

Naposledy editováno 21.12.2015 18:13:04

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 20:56 | Nahoru | #4835
hlavně lakýra vůbec nejsem ale musel sem se to naučit protože se bez toho na lamináty neobejdeš.... a dávat furt někomu prachy za to že ti stříká i modely to se dost prodraží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 20:59 | Nahoru | #4836
gagtoy> já se na modelech tak nabrousím,že by mi to stačilo štětkou

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.12.2015 v 22:37 | Nahoru | #4837
Jasek> mě povidej... stejně model stříkám tak na 6tkrát protože brousíš máš na tom kupu fleků až potom v tom nic nevidíš (dolíky a boule)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.12.2015 v 20:27 | Nahoru | #4838
Tak sem stihnul dodělat hever ještě letos, což sem ani nečekal. Už žádná výměna oleje s kanystrem naležato, žádný vzpěry pod rám při rozebírání vidlí...a ještě se s tím dá jezdit sem tam, když se odbrzdí kolečka.











Naposledy editováno 22.12.2015 20:32:34

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.12.2015 v 22:12 | Nahoru | #4839
PetrL3> jo, ten se ti povedl

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.12.2015 v 22:48 | Nahoru | #4840

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.12.2015 v 08:38 | Nahoru | #4841
Tak hejhuláci, přeju šťastné a veselé Vánoce a bohatýho ježucha, hlavně pamatujte na to, že se Ježuch narodil ve chlévě tak to s tím úklidem nepřehánějte ať je u Vás jako doma....

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 09:33 | Nahoru | #4842
Tak redukce na brzdiče úspěšně vyměřený a zadána výroba, nejdříve se udělá z plastu na CNC centru a když sedne jak prdel na hrnec tak z Duralu s černým eloxem, takže jakmile bude vše OK tak posílám třmeny na repas na nový pístky a těsnění

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 11:06 | Nahoru | #4843
Strakon: ja jsem nakup motorky na jezdeni po silnici odlozil.... Rozhodl jsem se, ze dam jeste jednou nejak trochu lip do kupy TL a az pak pripadne...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:11 | Nahoru | #4844
assassin> To je správný, to TL si to zaslouží a ty kolesa mu budou slušet

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:14 | Nahoru | #4845
assassin> prosim te,muzes me zvazit to zadni kolo,diky

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:25 | Nahoru | #4846
Jungen: chces hole kolo s lozisky, nebo s pneu, s kotoucem, s rozetou, unasecem?

Mam zvazene jen hole kolo - 5.1kg ... Na ostatni konfigurace bys musel pockat, uz nemam kola doma, ale u motorky...

Presne o 0.5kg tezsi nez ty cerny co ma jasek ... I predni i zadni ....

Strakon: jo z toho co se da bezne koupit se mi tyhle kola libi nejvic - a zas se mi nechce cpat do TL nejaky prehnany prachy - chci se drzet na nejakym rozumnym pomeru cena/vykon
Komplet predni kolo (zubaty braking kotouce) je o cca 1.5kg lehci nez origo, tak jsem zvedav na rozdil. Zadni origo jsem nemel sundane tak tam rozdil nevim...

Naposledy editováno 29.12.2015 12:32:02

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:34 | Nahoru | #4847
assassin>

těch 5.1 je s ložiskama nebo bez? Jen pro zajímavost, moje zadní kolo s diskem a ložiskama, bez unašeče rozety je 6.94 kg. Přední s kotouči a ložisky 6.16 kg. To je budeš mít asi o fous lehčí, nepřekvapivě

e: už to čtu pořádně, je to s ložisky bez koutouče, takže je lehčí určitě minimálně o kilo.

Naposledy editováno 29.12.2015 12:35:26

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:36 | Nahoru | #4848
ok,takze holy rafek bez pneu s lozisky ma 5,1kg jo

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:41 | Nahoru | #4849
Stev: jj s loziskama. Ty unasece jsou na tehle kolech docela lehky, tam bych rekl ze je proti OEM slusnej rozdil. Predni ma bez kotoucu 3.5kg - proti oem jsou ty braking kotouce taky lehci, myslim ze se vejdou do 1.5kg - tzn zhruba o kilo min proti tvemu setupu, 1.5kg proti oem setupu...

Jinak uz mam v praze valce a modelujunve 3d pisty s kapsama - tak snad uz se trochu pohnu i s bigbore :) docela rad bych se pristi rok svezl...

Jeste malicko vaham co se svodama...jestli shanet nejake lepsi, nebo pouziju oem - a pokud oem tak jestli vykousnu kyvku aby se mi tam vesel ten svod co mam, nebo jestli prevarim TLR svody - neprojdou kolem olejoveho chladice v predni casti prozmenu - a taky bych je asi chtel ohnout nahoru jako mam ty seriove, libi se mi ty moje highmount koncovky vyrazne vic nez serie i nez to ma v serii tlr... = spousta prace

Naposledy editováno 29.12.2015 12:46:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:46 | Nahoru | #4850
assassin> podle čeho ty písty modeluješ, podle origo předlohy? Ono to pak půjde celkem rychle. A vačky necháš?

e: já osobně bych kyvku nechal (ta TLR to asi bude), a svody udělal aby pasovaly. Nejlepší a nejnáročnější by bylo půjčit si svody od Jaska a nechat udělat kopie, s bos koncovkama kvůli homologaci. Ale bude to řvát víc než teď.
Ale to se dá řešit časem, abys měl zase co dělat další zimu

Naposledy editováno 29.12.2015 12:49:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:50 | Nahoru | #4851

Stev píše: assassin> podle čeho ty písty modeluješ, podle origo předlohy? Ono to pak půjde celkem rychle. A vačky necháš?



Jj podle origo pistu - ale mam to udelane parametricky - muzu menit uhly co sviraji ventily s osou valce, jejich umisteni, hloubku a prumer kapes - nebudu davat delat pisty na zakazku, koupim ty co do 1080kitu daval Pepa (co ted s nima jezdi jasek) zmerim kompresni pomer a doladim ten 3D model - pak to odvezu jednomu typkovi na CNC a frezne mi tam ty kapsy podle modelu. To uz je domluvene...

Ten model by pak sel pouzit na libovolne jine pisty - ale tezko rict jestli ho jeste nekdy na neco pouziju :)

No a zkusim ukecat Murkina na upravu hlav, prebrouseni vacek a poskladani :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:53 | Nahoru | #4852
assassin> Podle toho co píšeš věřím že to do léta povrčí

Murkin brousí vačky? Jinak za mě je to teda zbytečný a ještě se budeš nastavovat s rozvodama, TLR vačky jsou tak akorát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:03 | Nahoru | #4853

Stev píše: assassin> Podle toho co píšeš věřím že to do léta povrčí

Murkin brousí vačky? Jinak za mě je to teda zbytečný a ještě se budeš nastavovat s rozvodama, TLR vačky jsou tak akorát.



Myslim, ze ma nekoho kdo to dela - jak rikas, asi by to bylo vic prace - premyslel jsem ze bych z tech prebrousenejch stahnul ozubena kola a nalisoval zpet spravne nacasovane - podle navodu od Sama z tlzone... Ale zdrzelo by to start.
Mozna nejlepsi varianta bude ze udelam novej jen spodek motoru, vrsky hodim seriove a k Murkinovy odvezu hlavy a vacky z jineho motoru... A prohodi se to "az to bude" - ono se seriovym vyfukem asi nema moc smysl resit vacky a upravu hlavy...

A taky mi nejde o 160ps jako jaskovi, me jde spis o silnejsi spodek/stred - nahore to klidne muze jet +- stejne jako ted...

TLR vacky zadne nemam :( a dily se shani cim dal hur... Proto myslenka na prebrouseni, Skove mam asi ctvery...

Jo a kdyz uz si tady, muzu pouzit ten tvuj ergal na osy? Samo bych ti ho zaplatil... neni nutnost, muzu objednat dalsi - to jen spis aby ti tu zbytecne nelezel material - nebo nejak pokracuje projekt bryle?

Naposledy editováno 29.12.2015 13:09:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:14 | Nahoru | #4854
assassin> tak uvidíš co Murkin může nabídnout, on taky musí mít někdo dostupnej vhodnej profil těch vaček. Jinak Neal by ti to kdyžtak asi uměl nastavit, že bys to tam nalisoval zpátky nalisovaný přesně aby to sedělo si teda představit nedokážu, asi je lepší udělat ty kola nastavitelný, ale netvrdím že to někdo neumí líp než si umím představit
Uvidíš co to udělá, výfuk to podle mě až tak brzdit nebude, ale nevím. Jen mi připadá že dělat jen big bore a hlavy by nemuselo mít očekávanej efekt. Což ale nezjistíš dokud to nezkusíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:32 | Nahoru | #4855

Stev píše: assassin> tak uvidíš co Murkin může nabídnout, on taky musí mít někdo dostupnej vhodnej profil těch vaček. Jinak Neal by ti to kdyžtak asi uměl nastavit, že bys to tam nalisoval zpátky nalisovaný přesně aby to sedělo si teda představit nedokážu, asi je lepší udělat ty kola nastavitelný, ale netvrdím že to někdo neumí líp než si umím představit
Uvidíš co to udělá, výfuk to podle mě až tak brzdit nebude, ale nevím. Jen mi připadá že dělat jen big bore a hlavy by nemuselo mít očekávanej efekt. Což ale nezjistíš dokud to nezkusíš



Ad lisovani kol - jde to nalisovat v pripravku pomerne presne - ale samo na nakou "teoretickou" hodnotu - pak je mozny s tim jeste hejbat podle brzdy kdyz jsou stavitelny - ale to uz je asi unreal. A predelavat vacky na stavitelny taky nemusi byt uplne easy...
Jasek ma navic jen ten vyfuk - navic si myslim ze neni uplne spravne navrzenej. Vyfuk a hlavy maj vliv ve vysokejch otackach na vykon - tam ale nic navic neocekavam, v nizkejch si myslim, ze se BB valec dokaze naplnit i tak jak to ted mam - u TL je zasadni restrikce airbox a ten mam upravenej....
Jo vlastne ma jasek ted i velkej airbox - ale s tim uz delalo par lidi pokusy i s komplet merenima - brzda/tlaky/flowbench a vysledek me nepresvedcil, upravenej origo vychazel lip nez ty obrovske a drahe karbon airboxy (takovej jako ma jasek ma v nabidce treba Durbahn) Sam mel i telesa vstrikovani s vetsima prumerama z hondy SP, pak byly ruzne pokusy s throttle bodies z duc a sprchy z bimoty a nikdy zasadni meritelnej rozdil....

Navic motor musi stejne na stul, takze BB je uz spis jen detail - a kdyz uz to jednou v motoru bude a bude vrcet tak periferie ala vyfuj uz nejak doladim za pochodu :) ale chtel bych to uz ted udelat poradne. Driv to bylo vzdycky dost v punku kvuli nedostatku financi - co jsem nedokazal vyrobit sam tak nebylo...

Naposledy editováno 29.12.2015 13:35:13

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:48 | Nahoru | #4856
assassin> tak uvidíš, podle mě jsou ale vačky z TLS docela zásadní restrikce, maj nižší zdvih ventilů a myslím že i kratší trvání. A TLR je na spodku silný. No už toho nechám

Stavitelný vačky jsou to nejjednodušší, jen se protáhnou otvory pro šrouby uchycení kol. Složitý je to pak nastavit, brzda není třeba, ale musiš vědět jak to časování chceš mít. To byl můj případ. Nechal jsem nabrousit vačky, navrhnul časování, a Neal to pak nastavil jak jsem si určil.

e: airbox to je to samý jak píšeš s výfukem, to může počkat. Důležitý je nehrabat se znova ve vnitřku, pokus se v tom nevyžíváš jako Pepa.

Naposledy editováno 29.12.2015 13:49:52

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:58 | Nahoru | #4857
Stev: kouknu se jakej je tam rozdil, ale myslim ze tak zasadni jak pises ne, ze mozna ani zdvih vetsi nemaj - vyfukova je myslim temer stejna, dava se jen saci.... A myslim si ze Sko je vespod silnejsi - aspon co jsem mel moznost se svezt - skoro na vsech Rkach tady z fora :) pokud je nejak rozumne sezenu tak je vymenim, pokud ne, dam seriove a druhe hlavy k Murkinovi - tenhle plan jsem sice dal dohromady pred chvili, ale prijde mi nejlepsi ...

V tom pripade by myslim ale s tim casovanim problem nebyl - Sam ma docela podrobnej navod co se casovani tyka i co se tyka toho pripravku na to abys nalisoval kola presne - slo tam puvodne o to ze tovarni tolerance jsou dost velke a ze i seriove vacky jsou spatne nacasovane - prelisovaval vacky i na neupravenejch motorech.

Jinak profrezovani kol by bylo easy, ale mam za to ze TL nema kola prisroubovana na "nalitcich" na vackach, ale jen nalisovana primo na hridel vacky - bez sroubu...

Naposledy editováno 29.12.2015 13:59:19

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 14:05 | Nahoru | #4858
assassin> máš pravdu, TLR maj o 1 mm větší zdvih na sání, výfuk je stejnej, blbě jsem si to pamatoval. Časování vaček teda asi nebude tak easy jak jsem si myslel.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 14:11 | Nahoru | #4859
kluci trochu mimo,ale ma smysl kupovat fi-tuner kdyz mam full yoshimura 4-1 nebo uz musi byt pwc nebo jina komplet jednotka?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 14:17 | Nahoru | #4860
assassin> nevím přesně čím to,ale Samovo motory maj větší koule na různejch brzdách,takže asi maj.Mockrát už jsem nad tím přemýšlel a jediný co mě napadlo jsou ty přelisovaný vačky,pochybuju,že na cizích motorech stahuje setrváky a podobně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist