pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin brousí vačky? Jinak za mě je to teda zbytečný a ještě se budeš nastavovat s rozvodama, TLR vačky jsou tak akorát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> Podle toho co píšeš věřím že to do léta povrčí
Murkin brousí vačky? Jinak za mě je to teda zbytečný a ještě se budeš nastavovat s rozvodama, TLR vačky jsou tak akorát.
Myslim, ze ma nekoho kdo to dela - jak rikas, asi by to bylo vic prace - premyslel jsem ze bych z tech prebrousenejch stahnul ozubena kola a nalisoval zpet spravne nacasovane - podle navodu od Sama z tlzone... Ale zdrzelo by to start.
Mozna nejlepsi varianta bude ze udelam novej jen spodek motoru, vrsky hodim seriove a k Murkinovy odvezu hlavy a vacky z jineho motoru... A prohodi se to "az to bude" - ono se seriovym vyfukem asi nema moc smysl resit vacky a upravu hlavy...
A taky mi nejde o 160ps jako jaskovi, me jde spis o silnejsi spodek/stred - nahore to klidne muze jet +- stejne jako ted...
TLR vacky zadne nemam :( a dily se shani cim dal hur... Proto myslenka na prebrouseni, Skove mam asi ctvery...
Jo a kdyz uz si tady, muzu pouzit ten tvuj ergal na osy? Samo bych ti ho zaplatil... neni nutnost, muzu objednat dalsi - to jen spis aby ti tu zbytecne nelezel material - nebo nejak pokracuje projekt bryle?
Naposledy editováno 29.12.2015 13:09:51