pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mam zvazene jen hole kolo - 5.1kg ... Na ostatni konfigurace bys musel pockat, uz nemam kola doma, ale u motorky...
Presne o 0.5kg tezsi nez ty cerny co ma jasek ... I predni i zadni ....
Strakon: jo z toho co se da bezne koupit se mi tyhle kola libi nejvic - a zas se mi nechce cpat do TL nejaky prehnany prachy - chci se drzet na nejakym rozumnym pomeru cena/vykon
Komplet predni kolo (zubaty braking kotouce) je o cca 1.5kg lehci nez origo, tak jsem zvedav na rozdil. Zadni origo jsem nemel sundane tak tam rozdil nevim...
Naposledy editováno 29.12.2015 12:32:02
těch 5.1 je s ložiskama nebo bez? Jen pro zajímavost, moje zadní kolo s diskem a ložiskama, bez unašeče rozety je 6.94 kg. Přední s kotouči a ložisky 6.16 kg. To je budeš mít asi o fous lehčí, nepřekvapivě
e: už to čtu pořádně, je to s ložisky bez koutouče, takže je lehčí určitě minimálně o kilo.
Naposledy editováno 29.12.2015 12:35:26