globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:25 | Nahoru | #1
Jungen: chces hole kolo s lozisky, nebo s pneu, s kotoucem, s rozetou, unasecem?

Mam zvazene jen hole kolo - 5.1kg ... Na ostatni konfigurace bys musel pockat, uz nemam kola doma, ale u motorky...

Presne o 0.5kg tezsi nez ty cerny co ma jasek ... I predni i zadni ....

Strakon: jo z toho co se da bezne koupit se mi tyhle kola libi nejvic - a zas se mi nechce cpat do TL nejaky prehnany prachy - chci se drzet na nejakym rozumnym pomeru cena/vykon
Komplet predni kolo (zubaty braking kotouce) je o cca 1.5kg lehci nez origo, tak jsem zvedav na rozdil. Zadni origo jsem nemel sundane tak tam rozdil nevim...

Naposledy editováno 29.12.2015 12:32:02

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 12:34 | Nahoru | #2
assassin>

těch 5.1 je s ložiskama nebo bez? Jen pro zajímavost, moje zadní kolo s diskem a ložiskama, bez unašeče rozety je 6.94 kg. Přední s kotouči a ložisky 6.16 kg. To je budeš mít asi o fous lehčí, nepřekvapivě

e: už to čtu pořádně, je to s ložisky bez koutouče, takže je lehčí určitě minimálně o kilo.

Naposledy editováno 29.12.2015 12:35:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist