globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:32 | Nahoru | #1

Stev píše: assassin> tak uvidíš co Murkin může nabídnout, on taky musí mít někdo dostupnej vhodnej profil těch vaček. Jinak Neal by ti to kdyžtak asi uměl nastavit, že bys to tam nalisoval zpátky nalisovaný přesně aby to sedělo si teda představit nedokážu, asi je lepší udělat ty kola nastavitelný, ale netvrdím že to někdo neumí líp než si umím představit
Uvidíš co to udělá, výfuk to podle mě až tak brzdit nebude, ale nevím. Jen mi připadá že dělat jen big bore a hlavy by nemuselo mít očekávanej efekt. Což ale nezjistíš dokud to nezkusíš



Ad lisovani kol - jde to nalisovat v pripravku pomerne presne - ale samo na nakou "teoretickou" hodnotu - pak je mozny s tim jeste hejbat podle brzdy kdyz jsou stavitelny - ale to uz je asi unreal. A predelavat vacky na stavitelny taky nemusi byt uplne easy...
Jasek ma navic jen ten vyfuk - navic si myslim ze neni uplne spravne navrzenej. Vyfuk a hlavy maj vliv ve vysokejch otackach na vykon - tam ale nic navic neocekavam, v nizkejch si myslim, ze se BB valec dokaze naplnit i tak jak to ted mam - u TL je zasadni restrikce airbox a ten mam upravenej....
Jo vlastne ma jasek ted i velkej airbox - ale s tim uz delalo par lidi pokusy i s komplet merenima - brzda/tlaky/flowbench a vysledek me nepresvedcil, upravenej origo vychazel lip nez ty obrovske a drahe karbon airboxy (takovej jako ma jasek ma v nabidce treba Durbahn) Sam mel i telesa vstrikovani s vetsima prumerama z hondy SP, pak byly ruzne pokusy s throttle bodies z duc a sprchy z bimoty a nikdy zasadni meritelnej rozdil....

Navic motor musi stejne na stul, takze BB je uz spis jen detail - a kdyz uz to jednou v motoru bude a bude vrcet tak periferie ala vyfuj uz nejak doladim za pochodu :) ale chtel bych to uz ted udelat poradne. Driv to bylo vzdycky dost v punku kvuli nedostatku financi - co jsem nedokazal vyrobit sam tak nebylo...

Naposledy editováno 29.12.2015 13:35:13

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 13:48 | Nahoru | #2
assassin> tak uvidíš, podle mě jsou ale vačky z TLS docela zásadní restrikce, maj nižší zdvih ventilů a myslím že i kratší trvání. A TLR je na spodku silný. No už toho nechám

Stavitelný vačky jsou to nejjednodušší, jen se protáhnou otvory pro šrouby uchycení kol. Složitý je to pak nastavit, brzda není třeba, ale musiš vědět jak to časování chceš mít. To byl můj případ. Nechal jsem nabrousit vačky, navrhnul časování, a Neal to pak nastavil jak jsem si určil.

e: airbox to je to samý jak píšeš s výfukem, to může počkat. Důležitý je nehrabat se znova ve vnitřku, pokus se v tom nevyžíváš jako Pepa.

Naposledy editováno 29.12.2015 13:49:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist