pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak uz mam v praze valce a modelujunve 3d pisty s kapsama - tak snad uz se trochu pohnu i s bigbore :) docela rad bych se pristi rok svezl...
Jeste malicko vaham co se svodama...jestli shanet nejake lepsi, nebo pouziju oem - a pokud oem tak jestli vykousnu kyvku aby se mi tam vesel ten svod co mam, nebo jestli prevarim TLR svody - neprojdou kolem olejoveho chladice v predni casti prozmenu - a taky bych je asi chtel ohnout nahoru jako mam ty seriove, libi se mi ty moje highmount koncovky vyrazne vic nez serie i nez to ma v serii tlr... = spousta prace
Naposledy editováno 29.12.2015 12:46:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: já osobně bych kyvku nechal (ta TLR to asi bude), a svody udělal aby pasovaly. Nejlepší a nejnáročnější by bylo půjčit si svody od Jaska a nechat udělat kopie, s bos koncovkama kvůli homologaci. Ale bude to řvát víc než teď.
Ale to se dá řešit časem, abys měl zase co dělat další zimu
Naposledy editováno 29.12.2015 12:49:09