globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 10:14 | Nahoru | #4741

strakon píše: Jasek> tam naser je PETku



3L camelback a je hotovo

Naposledy editováno 30.11.2015 10:15:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 10:26 | Nahoru | #4742
Stev> Mi to žere přes 13 ,ale na závody by to asi stačilo

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 10:36 | Nahoru | #4743
Jasek> takovou spotřebu bych nečekal člověče, když si vezmu že to máš určitě naladěný někam na AFR kolem 13.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 11:53 | Nahoru | #4744
Jasek> nejlíp to natáhnout aby bylo ukostřeno od příruby k čerpadlu. Když budeš mit vylaminovaný obě poloviny tak vteřiňákem pochytat uvnitř nádrže měděnej drát (pletenej lepší aby to šlo tvarovat.... jde použít i z prodlužky....) v jednom kuse do obou půlek aby ležel na stěně nádrže. Oba konce smotat blízko k hrdlům třeba do lepící pásky abys to pak při vyříznutí otvoru moch vytáhnout a přidělat k přírubám.Slepíš obě půlky nádrže (to budeš dělat čím?) dokupy.Vyřežeš díry na hrdla vytáneš dráty přiděláš je do přírub (dělal sem klasicky očko na drát a do hrdla závit a prošroubovat šroubkem.Zadělat hrdla a vylejt Céčkovou pryskyřicí (poradim ti pro co nenižší váhu tu pryskyřici na vylejvání ohřej i tužidlo kvůlu viskozitě na nějakejch 60C) ale dej pozor protože ta pryskyřice pak tvrdne rychlejc nalej dovnitř s nádrží otáčej aby to zateklo všude. a pak přebytečnou pryskyřici vylej a nech vykapat. Radši bych to vylil dvakrát... ale dej bacha čet sem že do toho chceš lejt nějaký svinstva nech si poslat technickej list k tomu céčku protože tušim že metanol to naleptává.... (píšu všechno protože nevim jak seš v laminování daleko)

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 16:21 | Nahoru | #4745
Ty voe, když to tak čtu tak zůstanu u plechový nádrže Úplně se vidím jak fajruju jak GhostRider e:





Naposledy editováno 30.11.2015 17:33:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 18:04 | Nahoru | #4746
gagtoy> dík,čím to slepím ještě nevím prd si pamatuju tak se radši ptám až když jdu míchat,abych nebyl za debila ,ale zvenku,kde je origo pertl to bude slepený karbonovou kurtou,určitě to nebudu vylejvat pryskyřicí.Mám někde na cestě "něco"co je přímo dělaný na VP benzíny,mělo by to udělat tenkou šprcku.Příruby budu mít rovnou vlaminovaný nic se nebude řezat.Jestli jsem to dobře pochopil,jde o to propojit přírubu čerpadla a víčka.

Ještě mě napadlo,bude tam origo čerpadlo,který je vevnitř a vedou k němu dráty,nestačí to jako uzemění?

Naposledy editováno 30.11.2015 18:07:34

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 20:19 | Nahoru | #4747
Zdar, nevite nekdo o kolech OZ na Aprilku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 20:30 | Nahoru | #4748

dakarista píše: Zdar, nevite nekdo o kolech OZ na Aprilku?



vim, ale ty pujdou na tele....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 20:48 | Nahoru | #4749

assassin píše: vim, ale ty pujdou na tele....



nevis jeste o necem? Kdyztak do PM

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 21:06 | Nahoru | #4750
Taky vím, ale jsou i s vidlema Ohlins, přední zlatý a zadní modrý, obojí Forged OZ... Cenu ti zejtra postnu, měl jsem je vyhlídlý na TL, ale jebu na to, mi stačí dělat ohlinsy dvakrát do roka na bratrově Factory a hlavně mi na to kolo nepásnou kotouče Spiegler

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 21:44 | Nahoru | #4751

dewwil píše: Taky vím, ale jsou i s vidlema Ohlins, přední zlatý a zadní modrý, obojí Forged OZ... Cenu ti zejtra postnu, měl jsem je vyhlídlý na TL, ale jebu na to, mi stačí dělat ohlinsy dvakrát do roka na bratrově Factory a hlavně mi na to kolo nepásnou kotouče Spiegler



Brzdy brzdej vsechny a kolikrat vic nez potrebujes, ale ty kila dole na kolech nenahonis nicim :)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 21:48 | Nahoru | #4752

Stev píše: Brzdy brzdej vsechny a kolikrat vic nez potrebujes, ale ty kila dole na kolech nenahonis nicim :)



a taky bych se asi vykaslal na prehistoricky spiegler kotouce....

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 22:02 | Nahoru | #4753
Na prehistorické moto prehistorické kotouče, které se furt mimochodem vyrábí a chci litinu... Kdybych chtěl ocel tak jsem nedal z ruky T-rotor Braking kotouče přímo na TL... Lehký kola jsou super věc, ale na to mý ježdění.. Já chci jen lepší brzdy, ovladatelnost mi vyhovuje... E: hlavně chci brzdy od jednoho výrobce, nemám rád takový ty úpravy jako třeba super Brembo třmeny a k tomu noname kotouče made in china... Ty Spieglery jsou poplatný době vzniku TL, kdybych chtěl tak tam naseru předek jako RAK z R1 07 s šestipístky monobloky a to brzdí jako čert, ale zas mi to na tele nesedí vzhledově, no...

Naposledy editováno 30.11.2015 22:09:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2015 v 22:16 | Nahoru | #4754

Stev píše: Brzdy brzdej vsechny a kolikrat vic nez potrebujes, ale ty kila dole na kolech nenahonis nicim :)

to jsi asi nejel na TL1000R/TL1000S se sériovýma brzdama, to je největší slabina, musíš na brzdy o 20m dřív než ostatní

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 05:29 | Nahoru | #4755

dewwil píše: Taky vím, ale jsou i s vidlema Ohlins, přední zlatý a zadní modrý, obojí Forged OZ... Cenu ti zejtra postnu, měl jsem je vyhlídlý na TL, ale jebu na to, mi stačí dělat ohlinsy dvakrát do roka na bratrově Factory a hlavně mi na to kolo nepásnou kotouče Spiegler



diky, kdyztak to posli do PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 06:30 | Nahoru | #4756
Jasek> ohledně slepení nádrže: jesi víš jak je na origo nádrži ten falc kde je cca centimetr na obou polovinách nádrže a je to svařený dokupy tak stejně bych to udělal na laminát. nádrži když vylaminuješ horní a spodní díl nádrže tak na tu slepovací hranu dát jako poslední vrstvu strhávací tkaniny (diolenová tkanina) kterou po vytvrdnutí strhneš a budeš mit krásně poréyní povrch na slep. Obě plochy spojů natřeš pryskyřicí a na slepení namícháš kašy z pryskyřice a bavlněných vloček, která se dobře nanáší klasicky igelitovým pytlíkem jako když zdobíš dort (pevnost tohodle spoje pokud máš pryskyřici mgs285 je půl kila na 1mm čtvereční v tahu) což je dostačující. Hadra zvenku navíc na přelaminování tomu neuškodí ale za mě zbytečný.Vnitřek slepu vyhlaď dělal sem že sem na 3mm drát nechal navařit nakonec železnou kuličku např 15mm v průměru a strčil to dovnitř přez výčko a tím přejel celej spoj aby to udělalo i vevnitř hezkou hranu slepu.

Ohledně ukostření pokud budeš mit čerpadlo v nádrži tak by to stačilo ale nechápu jak chceš řešit pak případnou opravu čerpadla nebo jen výměnu za výkonější (protože všichni víme že ten motor budeš potřebovat nafouknout )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 06:30 | Nahoru | #4757

dewwil píše: to jsi asi nejel na TL1000R/TL1000S se sériovýma brzdama, to je největší slabina, musíš na brzdy o 20m dřív než ostatní



Nejel, ale prvni bych dal lehky kola, a pak bych neco udelal s brzdama. To je jenom zkusenost, kdyz uz vyhazuju penize, tak poradne, a hlavne tak at se k ty uprave uz nemusim vracet. Jestli te ty kola casem budou hlodat, tak to bude tezsi vyresit nez ted od cistyho stolu.

Nicmene je to kazdyho volba, ja bych takhle mohl zkritizovat skoro kazdyho, vcetne sebe ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 06:42 | Nahoru | #4758
Stev> jo, vím, že to myslíš dobře, já to beru jako konstruktivní kritiku k věci, ale já jako mrdal nepoznal rozdíl mezi jízdou na Starý Mille vs RSV Factory 04, jen že ta Factory jede ve vrchu líp, ale ovladatelnost mi přišla stejná, proto na těch kolech tak nebazíruju, i když se mi líběj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 07:08 | Nahoru | #4759
dewwil> ono se to nascita, par jednotlivejch veci ktery si myslis ze nepoznas, a ve vysledku pak nepoznavas celou motorku proti serii :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 07:49 | Nahoru | #4760
Stev> To, jo, jenom ty pitomý hrazdový řidítka co tam mám a mašina je pocitově lehčí a líp se ovládá, ono na ty kola taky jednou asi dojde, ale kdo to má kupovat najednou Teď jsou tady na inzerci pěkný kola od Brakingu Made by OZ a ne, že bych o nich nepřemejšlel, sice nejsou kovaný, ale lehčí než serie asi budou Musím postupně nebo se vysrat na svátky Asi budu muslim, ti vánoce neslavěj

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 08:08 | Nahoru | #4761
Dewwil: tusim ze ty brakingy jsou vahove +- jako serie :(

Naposledy editováno 01.12.2015 08:08:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 08:19 | Nahoru | #4762
dewwil> ono to neuteče, však já už si hraju asi 5 let, a pořád je co dělat ... Dřív mě trochu trápilo co bude až to zestárne moc, ale ono už to mezitím zestárlo, a došel jsem k závěru že na tom budu jezdit míň a kdyžtak přikoupím další, okruhovku, nebo něco do terénu Ježdění na silnici stejně není o objektivních kvalitách motorky, jen o subjektivním pocitu. A ten mám dobrej když jezdím na tý svojí upravený, tak ať je to klidně skoro veterán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 11:44 | Nahoru | #4763
gagtoy> Tak o nafukování zatím jenom dumám ,ale nemůžu fouknout vrtanej motor(v mý kategorii)takže když budu foukat tak až speciál a tam bude fakt jen 3l nádržka.To čerpadlo bude usazený jako origo,takže vyndat půjde a určitě i dát silnější,pořád si nalhávám,že by možná aspoň jedna nádrž šla do světa ať se ty náklady trochu naředí ,proto chci originál tvar a usazení čerpadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 11:52 | Nahoru | #4764
Stev> máš pravdu chce to myslet o pár tahů napřed.Já poměrně vychytal brzdy i kola,ale začaly mě srát vidlice,přestože jsem je už taky platil a teď to mám kurva složitý. Vidle který se mi líbí a nejspíš budou fungovat jsou všechny na radiály,který nechci a netuším jak moc drahý bude nechat vydlabat spodky na moderní vidle(moc se mi líbí Showa BFF)aby mi tam šly moje brzdiče,jestli to vůbec půjde tam narvat všechny ty nádobky a ventilky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 13:43 | Nahoru | #4765
Jasek> u dvouválu bych šel asi cestou kompresoru (protože odebírá poměrně velkej mechanickej výkon z kliky což u 2V není tolik na škodu a kompresor je lineárnější oproti turbu)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 14:49 | Nahoru | #4766
gagtoy> jasný,když tak jedině kompresor chlazenej nitrem turbo bych nechtěl ani v autě

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 17:17 | Nahoru | #4767

assassin píše: Dewwil: tusim ze ty brakingy jsou vahove +- jako serie :(

jasný, tož jsem ušetřil

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.12.2015 v 08:22 | Nahoru | #4768

Jasek píše: Stev> máš pravdu chce to myslet o pár tahů napřed.Já poměrně vychytal brzdy i kola,ale začaly mě srát vidlice,přestože jsem je už taky platil a teď to mám kurva složitý. Vidle který se mi líbí a nejspíš budou fungovat jsou všechny na radiály,který nechci a netuším jak moc drahý bude nechat vydlabat spodky na moderní vidle(moc se mi líbí Showa BFF)aby mi tam šly moje brzdiče,jestli to vůbec půjde tam narvat všechny ty nádobky a ventilky



já nevím co máš teď, ale buď bych doladil stávající, nebo bych dal vidlice z VTR SP2 a dal jim nový pružiny, poladil vnitřek (racetech), nebo rovnou nový cartridge (Ktech, Ohlins). SP2 hlavně z důvodu, že maj brzdiče přes mezikus, takže bys to měl výrazně jednodušší a můžeš tam narvat jaký brdy a kotouče chceš. SP1 asi budou stejný, ale teď si nejsem jistej jestli na SP2 nejsou nějak vylepšený. Některý starý ducati to maj možná taky.
Váhově nevím, ale to bys kdyžtak doladil vrtačkou

Tady je pěknej odkaz kde je to řešení vidět, i když tohle jsou ohlins vidle, a obrázek SP2 vidlí.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.12.2015 v 08:24 | Nahoru | #4769
ne že by nový BPF nebyly lepší, ale vyladěný klasický jsou pořád hodně dobrý, zas tak dobře ty zatáčky taky nebrousíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.12.2015 v 15:24 | Nahoru | #4770
Stev> taky řešení,nemyslím BPF ale BFF jak má nová ZX10 a bude mít GSXR,ty se mi líbí moc a to je důležitý na to moje zatáčení možná bude stačit hustší olej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist