globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2015 v 11:52 | Nahoru | #1
Stev> máš pravdu chce to myslet o pár tahů napřed.Já poměrně vychytal brzdy i kola,ale začaly mě srát vidlice,přestože jsem je už taky platil a teď to mám kurva složitý. Vidle který se mi líbí a nejspíš budou fungovat jsou všechny na radiály,který nechci a netuším jak moc drahý bude nechat vydlabat spodky na moderní vidle(moc se mi líbí Showa BFF)aby mi tam šly moje brzdiče,jestli to vůbec půjde tam narvat všechny ty nádobky a ventilky

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.12.2015 v 08:22 | Nahoru | #2

Jasek píše: Stev> máš pravdu chce to myslet o pár tahů napřed.Já poměrně vychytal brzdy i kola,ale začaly mě srát vidlice,přestože jsem je už taky platil a teď to mám kurva složitý. Vidle který se mi líbí a nejspíš budou fungovat jsou všechny na radiály,který nechci a netuším jak moc drahý bude nechat vydlabat spodky na moderní vidle(moc se mi líbí Showa BFF)aby mi tam šly moje brzdiče,jestli to vůbec půjde tam narvat všechny ty nádobky a ventilky



já nevím co máš teď, ale buď bych doladil stávající, nebo bych dal vidlice z VTR SP2 a dal jim nový pružiny, poladil vnitřek (racetech), nebo rovnou nový cartridge (Ktech, Ohlins). SP2 hlavně z důvodu, že maj brzdiče přes mezikus, takže bys to měl výrazně jednodušší a můžeš tam narvat jaký brdy a kotouče chceš. SP1 asi budou stejný, ale teď si nejsem jistej jestli na SP2 nejsou nějak vylepšený. Některý starý ducati to maj možná taky.
Váhově nevím, ale to bys kdyžtak doladil vrtačkou

Tady je pěknej odkaz kde je to řešení vidět, i když tohle jsou ohlins vidle, a obrázek SP2 vidlí.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist