pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Nebo jak pise assassin nalepit tam mikroporezni pryz.
Naposledy editováno 29.10.2015 21:45:56
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady máš pro porovnání nějaký brejle, sám se divim že tam máš ještě ty oem shity
Tovární yoshimura (Magnesium)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100093_zpsrouja9wk.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100093_zpsrouja9wk.jpg[/IMG
BKG (Germany)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100343_zpsrjpqpiuv.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100343_zpsrjpqpiuv.jpg[/IMG
Moto FGR (Czech)
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100342_zpsojzbdmmc.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100342_zpsojzbdmmc.jpg[/IMG
Osa Al (7075) pro brýle FGR
s100.photobucket.com/user/yosh_boy85/media/P1100418_zpso4mcpjdk.jpg.html][IMG]http://i100.photobucket.com/albums/m11/yosh_boy85/P1100418_zpso4mcpjdk.jpg[/IMG
Jinak osy z AL co mám jsou oproti titanu o par gramu těžší, záleží na síle stěny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tu osu jsem zbytecne predimenzoval...ale to je stejne par gramu....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo
on tam ma stev vidle z fireblada... cimz to samo nechci rozporovat... melo by to byt tak nejak vyvazene.... navic ne vzdy je zcela nepruznej dil to nejleps co muze byt...
Naposledy editováno 29.10.2015 22:28:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo
Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...
assassin píše: on tam ma stev vidle z fireblada... cimz to samo nechci rozporovat... melo by to byt tak nejak vyvazene.... navic ne vzdy je zcela nepruznej dil to nejleps co muze byt...
Zrovna u brejli jde mimo moji predstavivost cemu by to mohlo uskodit :) jinak ano, vsak se u firestorma pouzival pri vyvoji sasi termin "tuned flex".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...
no ty samý jsem měl na Speedovi a jsou v pohodě... 45mm kluzáky jsou celkem víc než povětšinou 43 mm u kluzáků USD vidlí, akorát při ráně se ohnou jak brčka pod spodníma brejlema, no... Jinak jsem byl až překvapenej jak šel ovládat, jedna z nejovladatelnějších motorek co jsem vodil... Jinak ty brejle, jak tvý, tak Yoshovo jsou špicaNaposledy editováno 30.10.2015 21:53:42
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...
a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak dnes jsem to projel, a vypadá to že je to zlepšení, mám z předku mnohem lepší pocit, hlavně při brždění a nájezdu do zatáčky. A to jsem jel celkem na pohodu.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....
mně by v podstatě nevadily ani ty 41 mm, myslím že s těma brejlema by fungovaly o dost líp. A ten vzhled, třeba tohle vtr se mi moc líbí, a nijak mi tam nevaděj. Ostatně už jsem zaregistroval návrat klasickejch vidlí třeba i u nějaký stavby Rolanda Sandse.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
takovej motocyklovej punk, zajimava technicka reseni na starejch vranach s investicema takovejma ze by to v souctu dalo na zanovni 600rr ktera bude ve vsem lepsi
...ale clovek se v prubehu stavby dost veci dozvi, nauci a pozna stejne "prasteny" lidi
treba klasicky paioli co ve sve dobe montovala bimota, jsou fakt hezkej kus techniky:
Naposledy editováno 30.10.2015 22:24:56
assassin píše: stev: ja myslim ze je to spis placebo, ale vypadaj lip nez jsem cekal, takze bych z nich mel taky dobrej pocit
snažil jsem se mít odstup jak to jen šlo, ale fakt mi to připadá mnohem lepší, i na rozbitý silnici se ta motorka chová trochu jinak. No změřený a vyfocený to nemám
assassin píše: stev: jo ta je moc pekna, tyhle ucelovy stavby nadsencu jsou bozi
jo, ta účelovost se mi na tom právě líbí nejvíc, je na tom vidět že věděl co chce a nemá tam nic na okrasu. Tenhle člověk prej měl připravený i upside vidle z fireblada, ale nedal je tam.
Jinak kdybych motorku nechal jak je, tak mám dneska na 1198 nebo podobnou potvoru, teda vlastně ne že bych na to vyloženě neměl, ale radši kupujem chatu
Jasne, porad budu posilhavat po 1098,1198,SF,SMR... Ale tezko rict jestli jeste na neco z toho dojde...
Prestoze mi to strasne moc nejde, cim dal vic me bavi offroad a asi budu potrebovat k ostry motorce jeste jednu lehkou na elektriku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....
Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?
assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....
ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...
a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....
havrajz píše: Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?
Jo asi jsem to s tim "jedinym" duvodem prehnal. Ikdyz je otazka o kolik jsou spodky usd vidlic lehci nez tech klasickejch .. Ocel vs hlina atd...
Díky.