globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám či nemám koupit tuto 350?
29.7.2014 v 22:53
Zdravím, rád bych se vás na něco zeptal. Jsem začátečník co se týče Jawy 350/354 a chtěl bych si koupit níže přiloženou Kývačku. Jenom mi ta trošku přijde po zásahu nějakýho kutila rámeček mi přijde jako z Panelky a ty kontrolky v masce vidím také poprvé. Majitel o ní píše že je z roku 1957. A chce za ní 20.000kč je i s TP které má v depozitu. Zadní lampu prý má taky. A já se vás ptám zdali jsou ty kontrolky původní? Nebo to je jen nějaký zásah domácího kutila? Vidím spoustu kývaček do mají v nádrži ampérmetr a taky některé které mají v masce jenom spínačku. Poraďte prosím zmatenému začátečníkovi. Jak to tedy prosím vás je?

Celý inzerát naleznete zde :
http://motorky.bazos...JAWA-350-JAWA350.php




Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

30.7.2014 v 23:37 | Nahoru | #31

dave-lister píše: tetrevarna> To by mě zajímalo jestli to kupující skutečně za ty prachy koupil.


repasovaná se prodá za 500 000 kč. a za pár let??? dobře uložený prachy..pokud je máš

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

31.7.2014 v 05:31 | Nahoru | #32
dave-lister> Samozřejmě to je věc druhá .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

31.7.2014 v 08:33 | Nahoru | #33

ja1 píše: repasovaná se prodá za 500 000 kč. a za pár let??? dobře uložený prachy..pokud je máš


Peníze to jsou dobře uložený, cena dolů asi nepůjde. Ale stejně se mi to zdá hodně, za ty prachy bych čekal že bude po renovaci.
Tahle je asi novější typ, moc se v tom nevyznám.
Tady za 350 000kč

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

31.7.2014 v 14:11 | Nahoru | #34
tady je dalsi bastlik, uvidime na kolik se vysplha

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

31.7.2014 v 14:48 | Nahoru | #35
dave-lister> je repase a Repase...nicméně original stav nelze nahradit..proto ta cena

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

31.7.2014 v 17:38 | Nahoru | #36

Humusus píše: tady je dalsi bastlik, uvidime na kolik se vysplha


novější na starejch papírech...to jedině každý zvlášt.

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

1.8.2014 v 21:47 | Nahoru | #37
Tak Jawa i Čezeta a díly na ně jsou hrozně předražené. Mohou za to překupníci a internet, protože kdejaký strejda nebo vychcaný vnuk se kouknou na internet, tam uvidí kejvačku za 20 a hodí tam tu svojí za 22 a tak pořád dokola.
Před 5 lety se 250 prodávala za 2 000 bez dokladů a s nimi za 7000,-, 350 to měla o 2 tis posunuté. A myslíte, že to za pouhých 5 let nabylo skoro trojnásobné hodnoty?? Já teda ne a odmítám platit za motorky, kterých se vyrobili obrovské počty kusů takové peníze. Vždyť kývaček 250+350 se vyrobilo okolo půl milionu, panelek o něco víc a malých kývaček dokonce přes milion!
Před 14 lety jsem koupil péráka i s doklady z roku 1948 za 15 tis! A opět - myslíte, že za 15 let to nabylo takovou hodnotu, že se péráci dnes prodávají za 50 000? A sranda je, když to někdo zrenovuje, čeká jak na tom vydělá a poté mu to x let hnije v inzerci za dvojnásobnou cenu. Takovým to ale přeju, to se prostě nevrátí ani za 10 let.
Můj recept je jednoduchý, srát na jawu i Zetku a překupníky a nekupovat to! Za hranicemi se dělali také hodně zajímavé a často zajímavější stroje a pořídíte je za podobnou cenu, jako tuctovou kývačku nebo panelku. On už i pérák a calif mi přijdou jako tucťáky, na každém srazu je jich ranec. Kolikrát jste kdo v životě viděl MZ ES 250, saroléu, junáka, royal enfield nebo ruskou IŽ nebo stovky dalších značek?

K tématu: jestli to chceš, tak to kup, není to tak hrozné, vzhledem k aktuální situaci na burze bych i řekl, že je to dobré. Jestli ale sdílíš můj názor, tak to nekupuj a hledej něco zachovalejšího nebo levnějšího.

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

1.8.2014 v 22:23 | Nahoru | #38

Kynklačka píše: Tak Jawa i Čezeta a díly na ně jsou hrozně předražené. Mohou za to překupníci a internet, protože kdejaký strejda nebo vychcaný vnuk se kouknou na internet, tam uvidí kejvačku za 20 a hodí tam tu svojí za 22 a tak pořád dokola.
Před 5 lety se 250 prodávala za 2 000 bez dokladů a s nimi za 7000,-, 350 to měla o 2 tis posunuté. A myslíte, že to za pouhých 5 let nabylo skoro trojnásobné hodnoty?? Já teda ne a odmítám platit za motorky, kterých se vyrobili obrovské počty kusů takové peníze. Vždyť kývaček 250+350 se vyrobilo okolo půl milionu, panelek o něco víc a malých kývaček dokonce přes milion!
Před 14 lety jsem koupil péráka i s doklady z roku 1948 za 15 tis! A opět - myslíte, že za 15 let to nabylo takovou hodnotu, že se péráci dnes prodávají za 50 000? A sranda je, když to někdo zrenovuje, čeká jak na tom vydělá a poté mu to x let hnije v inzerci za dvojnásobnou cenu. Takovým to ale přeju, to se prostě nevrátí ani za 10 let.
Můj recept je jednoduchý, srát na jawu i Zetku a překupníky a nekupovat to! Za hranicemi se dělali také hodně zajímavé a často zajímavější stroje a pořídíte je za podobnou cenu, jako tuctovou kývačku nebo panelku. On už i pérák a calif mi přijdou jako tucťáky, na každém srazu je jich ranec. Kolikrát jste kdo v životě viděl MZ ES 250, saroléu, junáka, royal enfield nebo ruskou IŽ nebo stovky dalších značek?

K tématu: jestli to chceš, tak to kup, není to tak hrozné, vzhledem k aktuální situaci na burze bych i řekl, že je to dobré. Jestli ale sdílíš můj názor, tak to nekupuj a hledej něco zachovalejšího nebo levnějšího.



Asi bych to nenapsal lépe . Já sice na Jawách začínal, vyjezdil a vypadal jsem se na nich, ale srdeční záležitost to není (a pokud chceš dělat renovace na pozdější zisk, tak ani být nesmí). Neodsuzuju je ani nezavrhuju, ale myslím, že se z té "legendárnosti" dělá trochu víc, než opravdu je. Stejně jako jsem slýchávál legendy o starých Feliciích Cabrio, jak se "dobře udělané" v reichu prodávají za půl mega ...

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

1.8.2014 v 22:31 | Nahoru | #39

ja1 píše: za dalších 20 ji má v originále na papírech..



Papíry jsou v depozitu - a jestli je bude mít i po absolvování STK, toť sázka do loterie.

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

3.8.2014 v 12:42 | Nahoru | #40
Jenže ono to jeprávě o tom, že mnoho lidí na í začínalo a proto chtějí (platit) Jawu nebo ČZ. Ty zahraniční MZ a podobně nikomu nic neříkají,...

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

3.8.2014 v 21:54 | Nahoru | #41

Dolin píše: Jenže ono to jeprávě o tom, že mnoho lidí na í začínalo a proto chtějí (platit) Jawu nebo ČZ. Ty zahraniční MZ a podobně nikomu nic neříkají,...



Nemyslím si, že by třeba ta MZ ES 250 s doklady za 25 tisíc nikomu nic neříkala.

Nicméně máš také pravdu a to je právě moje rada, neplatit, neplatit a neplatit, ikdyby já nevím co. Pokud to lidi dávají a říkají si, jak je kejvačka s doklady za 20 tisíc dobrý kup, tak je to potom těžké. A za dva roky si můžou stěžovat, kolik peněz promrdali na předraženém krámu. A že takových znám. Ono totiž vrak, ať už s doklady nebo bez, za nějakých 20 tis je kurva drahý, zvlášť když si člověk uvědomí, že aby to vypadalo, tak do něj bude muset investovat 20-50 tis podle toho, co všechno si bude nechávat dělat. Ono totiž orezlá plečka také nikomu nic neříká a každý to musí hned renovovat.
Ani když si někdo myslí, že je to jen "vyjet" (typicky: "stačí seřídit, dofoukat kola, je nutná nová baterie a pod.), protože není. Volná kyvka, vymlácené přední šavle, stoleté barumky, vůle v krku řízení, nikdo neví co je v motoru atd., takže tak jako tak, je nutná další investice, která také není zadarmo. Ikdyž už jsem s našimi českými stroji skončil a nehodlám se k nim vracet, tak předpokládám, že do pár let ta horečka opadne a ceny se v růstu zastaví nebo půjdou mírně dolu. Ono až se lidé dosyta nabaží, tak to nebude mít kdo kupovat a tolik těch lidí co chtějí veterána zase není. Samozřejmě u tuctových strojů jako je péras, kejva, panela atd. U OHC a pod. lze zastavení či pokles cen jen těžko očekávat.

Mám či nemám koupit tuto 350?

4.8.2014 v 07:37 | Nahoru | #42
No neříkám že "nikomu nic neřekla". Jen neřekne nikomu ze 75% těch co by mohli (ani mě teda). Hlad po jawách tu je a bude pořád. Byl i v době krize a bude i dál. Já sám mám dotazy jestli něco neprodám a objednané mají u mě lidi půl roku dopředu. Jde o to jestli dnešní dospívající mládež bude mít zájem no. Dnes co to sleduju mají zájem tatíci a borci tak kolem 30-40 let. Tedy ti co na nich začínali. Dnes když to pozoruju tak z lennosti mladý kluk kolem 12-15 (kdy sem drtil jednoho pincka za druhým,..) nevyjed ena ničem. Všecko je nuda, všecko viděl a všecko zná a stejnak je lepší WoW,WoT a podobné virtuální psíčoviny!

Mám či nemám koupit tuto 350?

4.8.2014 v 11:18 | Nahoru | #43
Já třeba na svém okolí pozoruji, že si někdo koupí jeden kousek a když zjistí, co je s tím práce, času a peněz, tak už je přejde zájem o další. Pryč jsou doby, kdy si někdo koupil jednu, za měsíc druhou, za půl roku třetí a dnes má třebas 10 motorek. Pro normální lidi je už totiž problém koupit a udělat jednu, natož víc. A těch, co na to mají zase tolik není.
A u těch dnešních mladých je to fakt bez zájmu. Jeden můj kamarád doslova přemlouvá svého šestnáctiletého syna, aby jel projet jeho mustanga. Já když byl v jeho letech, tak bych na to skočil a od někud bych to přitlačil s prázdnou nádrží nebo poruchou. A následnou poruchu bych se hned pokoušel opravit s úpsěchem nebo bez. Kluk všude chodí s tabletem či čím, v uších sluchátka a dle mého i ztrácí pojem o čase a místě A co jsem dělal průzkum mezi mládeží (13-26) všech kamarádů a známých (nenápadně), tak jedna půlka neví, že nějaká jawa nebo čezeta vůbec existuje, čtvrtka si o tom myslí, že to jsou staré krámy a chtěli by nějaký ostrý SS (do začátku :) a zbylá čtvrtka sice ví co to je, ale vůbec je motorky nezajímají. Tak nevím, jestli ten zájem bude takový pořád, opravdu si myslím, že to za pár let poleví. Ani tak si nemyslím, jako spíše pozoruji, jak jsem psal. Týpek koupí motorku a konec, další to samé a další taktéž atd. Nikdo z nich už další nechce. Zatímco před 10 lety jsme se předháněli, kdo "toho" bude mít víc. Připadá mi to totiž jako móda posledních let - kdo nemá veterána, jako by nebyl. To je stejné, jako když za komunistů se sbíraly známky, jeden čas zase všichni chytali ryby, potom byl zase celý národ houbařů, před desetiletím se zase rozlétla horečka s domy - kdo nemá barák, jako by nebyl atd. To je fakt co deset let, to jiný národní sport. Tak uvidíme

Mám či nemám koupit tuto 350?

5.8.2014 v 21:20 | Nahoru | #44
no ze by opadl zajem a ceny v budoucnu klesly mi prijde jako dost nerealna predpoved, napriklad znam cloveka kteremu motorky nerikaji absolutne nic ale kupuje to aby v tom ulozil penize. Takovych lidi bude stale pribyvat. Ale znam i dost mladych kteri se venuji veteranum. Takze podle me ceny dolu nikdy nepujdou.

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 11:09 | Nahoru | #45
Spíš myslím, že se zastaví jejich strmý růst, viz. můj první příspěvek a v případě některých strojů i mohou jít mírně dolů (např. fichtl za 10 tis. to je fakt neprodejný extrém, zvlášť když si člověk vzpomene, že před 5ti lety se prodával za kýbl prášku na praní). Neříkám, že co se prodává za 20 tis bude najednou stát 10, to ne. Ale uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 11:26 | Nahoru | #46
Kynklačka> Libi se mi zahraniční veteráni, třeba Sarolea je nadherna. Ale zajímalo by mě, jak ji mam shánět a popřípadě jak ji potom renovovat nebo jen udržovat v provozuschopnosti, když s dostupností náhradních dílů to bude asi dost tristní...A konstatování, že je všechno o penězích si nechte... Jak si pořídit zahraničního veterána s byt spokojeny? hm? Diky

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 12:39 | Nahoru | #47
Tak zahraniční veterán je celkem problém (asi). Ohledně dílů je to o něčem jiném,...
Mám německou motorku z roku 1930 a co díl na Ebay to raketa. Třecí růžice do řídítek která chyběla 3200,-, replika chybějícího blatníku 3700,-, klaxon stál 230 Eur ale sehnal jsem identický s jiným vrchem na haluz na burze za barákem a tak mě bude stát jen cca 100 eur ten vrch v replice.
Dála mi chybí drobnosti jako Bosch přepínač na světlo a rád bych hledáček na řídítka. nicméně těn skončil na Ebay na cca 380Eurech a tak sem to jaksi vzdal,...a to je jen fáze skládání dokupy! Díly železné jako (osa kola, osky do středu kola, osy do vidlice webb a podobně udělám v dílnách v práci na soustruhu).

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 13:07 | Nahoru | #48
Dolin> no prosim a to mas ještě něco Německého, tusim ne? Člověk si řekne hele Německo, to je blízko, dily seženu... Souhlasím s tím, že ceny českých masin jako jsou kyvacka jsou nadsazene a sám vím, kolik jsem do toho vrazil, navíc když si doma nic neudělám, protože to prostě neumím...

Takže když se na to podívám očima průměrného člověka, tak jsem nakonec rad, ze se mužů povozit na kejve a když se něco vysype, jsem rád, že to jde jednoduše opravit. Protože pokud nemám kupu zbytečných peněz a sám si doma nic ne vyrobím, protože nejsem z oboru, tak na zahraniční značky mužů zapomenout.

Ukládání peněz do českých strojů, kterých byly vyrobeny ohromne série je blbost, která jen dále navyšuje cenu těchto strojů a hraje do karet spekulantům. Přitom ten pravý důvod, proč máme rádi vetrany jde do háje. Na vetranu si nehonim ego, abych ukazoval, že na něj mám a ostatní ne. Chci se o víkendu projet krajinou, vypnout mozek, nikam nespechat a kochat se. A jednou možná, jestli budu mít syna, mu tu mašinu přenechat a říct, že na ji jezdil jeho Praděda a ze kdysi se tady vyráběly takové krasne stroje...

Sorry za ot, nějak jsem se dojal sakra!

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 15:09 | Nahoru | #49
No já nesouhlasím s tím, že ukládání peněz do kývaček je blbost. Nevim teda jestli je výhodné kupovat motorky (klasika obyč kývajdy 250-350) po 50-60-70-80 litrech zakus po renovaci jako uložení peněz, to asi ne. Ale pokud seženete kývačku za pusu tak je to rozumné mít doma o tom žádná. Ceny nikdy dolů nepůjdou a nešly u ničeho. Z pojmů jako je Pérák, půlbuben a Sportka se staly docela už modly a ceny dílů a motorek jsou na nepochopitelných číslech,...

Ono už i pitomý origo klíček do Jawa-ČZ 150/352 je celkem umění sehnat a nedat za něj více jak 300,-!

Já bych tak nějak vnitřně chtěl ještě Bizona, kterého nemám a nějak se mi statečně vyhýbá.

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

6.8.2014 v 17:52 | Nahoru | #50

čzťák píše: Kynklačka> Libi se mi zahraniční veteráni, třeba Sarolea je nadherna. Ale zajímalo by mě, jak ji mam shánět a popřípadě jak ji potom renovovat nebo jen udržovat v provozuschopnosti, když s dostupností náhradních dílů to bude asi dost tristní...A konstatování, že je všechno o penězích si nechte... Jak si pořídit zahraničního veterána s byt spokojeny? hm? Diky



Tak jednak to chce umět alespoň trochu anglicky na komunikativní úrovni. Kde jaký starší pán na západ od nás umí anglicky, protože se to učili, ono se to učili i na východě, to jen my tady jsme se 40 let učili rusky (ach bože). Ale ani to není podmínkou, byl jsem pro jeden stroj v Polsku a chlapík neuměl ani slovo anglicky. Nicméně rukama nohama jsme se domluvili, shodli jsme se že je jawa stejně nejlepší a od té doby si pamatuju, že polsky "tak", znamená ano.
Myslím, že doba také pokročila, takže internet je mocný, najdeš si tam mašinu, najdeš si tam burzy (ano burzy nejsou jen u nás). Vždyť už kolikrát jsem na zdejších burzách potkal Němce a dokonce i Rusáky, tak proč by Čech nemohl být na burze třeba v Německu. Vzdálenost není takový problém, největší problém je tady u nás, jak se dostaneš na deustche dálniční síť, tak jsi za chvilku i ve Francii, dokonce i Poláci už mají pěkné dálnice. Krom toho existujou přepravní služby, co ti to přepraví ze zahraničí nebo i prodejce ti to může takto poslat (pokud bude ochoten). A věř tomu nebo ne, stejně jako tady jsou mraky výrobců replik, tak i jinde jsou, chce to jen hledat na internetu. Zjistit si jaké mají v té které zemi servery (google je snad všude) a napsat požadavek v tamnějším jazyce. Ano, když napíšeš např.: "sháním přední blatník sarolea", tak ti to opravdu nenajde nic...
Nechce to brečet jak jsou to hrozně nedostupné stroje a trochu se snažit no, sama se a díly k ní nepřiveze...

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

7.8.2014 v 13:32 | Nahoru | #51
Dolin> Přesně tak jsem to myslel, samozřejmě, že kupovat za 70 tis. apod. je blbost. Ale když v okolí je nějaká mašina za slušnou! cenu, tak proč ne?

Kynklačka> Angličtinou vládnu velmi dobře, v tom problém není. Že se polsky řekne ano "tak" jsem ale nevěděl :D Když já bych chtěl nějakého toho zahraničního veterána, jen si prostě neumím přdstavit, co všechno by to obnášelo za peripetie. Nejvíc se bojím toho, že až se časem něco pokazí a bude třeba koupit nějaký náhradní díly, tak bude problém... U Jawy a ČZ tento problém zatím není (ikdyž o kvalitě replikových dílů raději pomlčme).

Mám či nemám koupit tuto 350?

8.8.2014 v 09:56 | Nahoru | #52
Musím Vám do toho, chlapci, skočit. Vaše názory se mi líbí a plně s nima souhlasím. Akorát nezapadám do té "zkažené" mládeži a už vůbec nemám rád řeči typu, že udělat si pěknou zahraniční předválku je takový problém a že se z toho dělá zbytečná nedosažitelná meta.
Teď mi je 20. Před třemi lety jsem koupil německou motorku, celkem neznámý výrobce, 200ccm, 2T, rok 35. Moto byla ve stavu, kdy půl motorky chybělo. Měl jsem dobrý základ jako rám, nádrž, blatníky, motor a podobně, ale žádný zázrak to nebyl.Půl motorky jsem prostě musel sehnat a dovyrobit do stavu, jako když vyjela před 80ti lety od Stuttgartu.
Renovace sice trvala 3 roky. Byly to sice 3 roky snahy, hledání a odříkání, ale stálo to za to a je potřeba "chtít". Od dubna mám najeto krásných 2500km. A proč to celé píšu, celkové náklady mě vyšly skoro na stejný peníz jako kdybych poctivě renovoval nějakou kejvu v podobném stavu.
A přijde mi sakra rozdíl, dát X desítek tisíc za kejvu, kterých bylo milion nebo stejných X desítek za předválku, kterou jsem v ČR ještě ani nepotkal.

Jinak pokračujte v diskusi, je to fajn, když si člověk může přečíst podobné názory a dá se nad tím trochu rozumně zapřemýšlet a sjednotit si myšlenky :)
Důležité je, že nás tento koníček spojuje a je jedno, jestli člověk jezdí na Sardeli nebo na praseti ;)

Mám či nemám koupit tuto 350?

8.8.2014 v 13:47 | Nahoru | #53
Tak ano, to je jasné, ono renovace jako takové je zhruba za stejnou cenu u všech motorek. Laku a chromu, či jinému druhu povrchového finiše je jedno jestli "sedne" na péráka, kývačku či je na Štuttgardském UTčku
Ta cena renovace je vždy víceméně stejná. Jde o to že u nás koupíš tu kývajdu za desítku furt kompletní a pojízdnou + cena renovace. Kdežto moje 4T německá 500 SV strojovna z Nürnbergu bude mít dík zarazlému motoru asi trochu jiné náklady na výrobu spodových ventilů jejich pružin,....a podobně. Na kývajdu bych koupil motor nový celý. Vůbec netvrdim, že řemenáč či jiná motorka z roku 1930, 1925 ( http://motorky.bazo...cykl-z-roku-1925.php )v ceně péráka 350 je hnusný, špatný nebo jinak nevýhodný stroj,..ale tu sme u nás a lidi bohužel asi furt více táhnou ty domácí stroje,...

Já, kdybych nepřišel k té předválce jako slepý k houslím, tak bych také měl jen Jawy (stále mi jich do kompletní sbírky chybí hodně.). Nicméně příchodem tohoto stroje mi do hlavy naskočila další myšlenka o tom jestli nemít ještě jednu ,....nějako německou..ať nestojí jen tak sama. Ono je to o tom to zkusit, nebo jinak to co za typ máš jako první, tě tak nějak vyformuje k tomu co máš rád.

Mám či nemám koupit tuto 350?

17.8.2014 v 20:26 | Nahoru | #54
Stejná cena za renovaci Jawy a zahraničního stroje (SRN, GB...) je odvážné tvrzení. Platí snad jen když jsou oba stroje v dobré kondici a kompletní.
Teď shodou okolností dávám dohromady nekompletní německou motorku z 20. let, pro změnu ze Spandau a jen za karburátor jsem musel dát částku, kterou bych dal za celou kývačku před renovací a to jsem ještě zdaleka neskončil s hledáním dílů (je jich málo).

Dolin> Nízké ceny za tyto řemenáče odráží nízkou poptávku, nejen u nás. Jsou to stroje spíš "do vitríny" než na projížďku. Já osobně bych to nekoupil, ikdyž se mi některé líbí. Zajímavější stroje jsou už o ceně, nebo velkém štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek Mám či nemám koupit tuto 350?

18.8.2014 v 12:51 | Nahoru | #55
Sancho já to myslel spíše jakože časově je to stejné, shánění a dodělávky stojí ten samý čas bez rozdílu značky, lakování je také víceméně ve stejných cenových relacích, stejně tak nějaká hodinovka za sváření, úpravy a ostatní "záměčnickou". Taky chromování a podobné ostatní díly,...
Ceny ND jsou jasné, porovnávat moc nejde viz moje dřívější příspěvky. 100Eur žádná cena! Kývačky jsou za pusu!

(reakce na) Mám či nemám koupit tuto 350?

2.2.2015 v 10:20 | Nahoru | #56
Tak co? Koupil si ji???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3871, 3872] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116155 Dnes v 02:34 FJRPEPA
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist