bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
vymenil jsem na svoji stare kawe kontaktni zapalovani za elektronicke . Na tom starym plechu s kladivkama byly rysky a bylo to nastaveny tak nejak na stred ,nevim jestli to bylo dobre ale motorka jela dobre , jen trosku cinkani od ventilu jak stare skodovky delaly,neresil sem , ten novej plech s tema snimacema ale zadnou rysku nema a tak sem to tam supl tak nejak od oka na "stred" . je tam jen kruhovej vyrez na tu rysku co je na motoru aby na ni slo videt podle ktere se to asi serizuje ale na tom novem dynateku neni vuci cemu jestli me chapete,nejsou na tom rysky, k tomu jsem jeste koupil takovou krabicku na rizeni predstihu a tam jsou dva cupliky "low limit" od cca 7000rpm nahoru a druhej je "hight limit" od 11500rpm nahoru. , no motorka s timto jede jak pila , mene vibraci ale dost se me zaclo prave ozyvat to "cinkani ventilu" ktery se tu taky resilo tisickrat a tu a tam se pise ze by to mohlo byt i v predstihu ale ja s tou novou konfiguraci nevim jak to nastavit spravne. kdyz hejbu s tema cuplikama tak to da se rict nedela nic , jede to furt stejne . tak nevim jestli si mam hrat na te krabicce nebo i seridit ty snimace , psalo se tu ze se to da podle "ucha" , proste s tim pohejbat , ale furt me neni jasny co nastavit na ty dva knofliky kdyz ja mam nejvetsi vykon v 8000 a tocim tak max do 5000 .

1 reakcí na tento příspěvek nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

28.7.2014 v 10:49 | Nahoru | #1
Tak to už jen starej dobrej stroboskop a hodnoty z manuálu.
Pokud ti modraj kolena, je to pravděpodobněji směsí a nebo máš extra velkej předstih, ale to by se špatně sbírala z nízkejch otáček.

(reakce na) nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

28.7.2014 v 10:57 | Nahoru | #2

-Ajk-- píše: Tak to už jen starej dobrej stroboskop a hodnoty z manuálu.
Pokud ti modraj kolena, je to pravděpodobněji směsí a nebo máš extra velkej předstih, ale to by se špatně sbírala z nízkejch otáček.



ona se trosku v tech nizkych otackach nekdy tak jako opozduje ze se ji uplne nechce kdyz dam plnej,nekdy zatarokuje,mam tam kn filtr a pretryskovano na stage 3 ,jak se dostane nad ty 3 tak to tahne jak svina,ja se prave rozjizdim ze dam plnej a poustim spojku jinac je to takove ze se tomu zas moc nechce kdyz je to litr nebo jako chce a nechce a nevi a nad ty 3000 uz vi uplne moc i na zvuku je poznat ze ji chutna , dole ten benzin tak divne prezvejkava a prijde me ze na radovej ctyrvalec to blbe drzi konstantni rychlost kor kdyz jedu treba 90 na petku 3000 otacek tak to je takova hranice u ni ,to skube , jak jedu kilo deset 4000 tak si jen vrni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Filtr K&N [1, 2] Kawasaki KZ 1000 PalkoZ 57 18.7.2020 v 16:56 Guzo
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 OndraFZ1 0 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 reno.H-D 3 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D


TOPlist