(reakce na) nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Jinak...ventily můžou cinkat i s blbejma svíčkama... moc studenejma (máš starou vránu a tam se na to hodně hrálo) A to že tam dáš ty předepsaný nic moc neznamená. Když jsme zprovozňovali GPZ 750turbo, na origo předepsaný svíčky to vůbec nejelo...daly se tam jiný, z normální GPZ a ejhle...jela jak diva...(ale zase dost odcházely - cca. po 10tkm...)
Naposledy editováno 28.07.2014 10:24:03
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
2)motor uvést do pracovních obrátek a pokusit se štelovat předstihem tam a zpět.Ponechat polohu,kdy se motor dostane při stejném přidání plynu na nejvyšší otáčky.
3)samozřejmě to může být i volbou příliš teplých svíček,které se rozžhaví a způsobují to cinkání.To jsou vlastně samozápaly,kdy se směs nezapálí od jiskry,ale detonuje .
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Předstih musíš mít nastaven přesně dle předpisu výrobce motoru ve všech režimech Rpm. Proto musíš mít nějakou značku(min.TDC-horní úvrať)a měřit popř.nastavit pomocí stroboskopu.Nejde jen o základní nastavení ještě záleží zda odpovídá změna předstihu během zvyšování Rpm.To záleží na typu el.zapalování některé používají odstředivý regulátor(jako klasické kladívkové),jiné(většina) řídí velikost předstihu elektronicky-na těchto je základní nastaveni-maximální předstih.
Naposledy editováno 30.07.2014 00:11:08
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Tak platí ryska v okénku proti T je horní úvrať(píst nahoře v mrtvém bodě),F je základní předstih 10° před H.Ú., || je max. předstih 40°před H.Ú. při jakých Rpm motoru vidíš v grafu.Žádný předstih= hází jiskru v horní úvrati,čím větší předstih tím hází jiskru dřív(proti směru ot. kliky) před H.Ú. Nasaď původní(označenou) vačku natoč kliku na značky bez pootočení nasaď novou a označ postupně všechny značky,zapoj stroboskop na 1 nebo 4 válec a nastav předstih při 1000 rpm otáčením desky na 10°(F),pak zkontroluj zda sedí v ostatních rpm dle tabulky.Pak můžeš zkusit i 2a3 válec seřizuje se ale jen snímačem na desce.Pokud ti nebudou sedět hodnoty ve vyšších rpm tak je a)zapalování na jiný typ b) musíš použít mechanický odstředivý regulátor c)tuningové=někdo testoval motor na brzdě a nastavil''lepší''mapu než výrobce motoru,otázka je zda bez dalších úprav(palivo, nastav. karburace a mnoha dalších)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Filtr K&N [1, 2] Kawasaki KZ 1000 | PalkoZ | 57 | 18.7.2020 v 16:56 Guzo |
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 | OndraFZ1 | 0 | 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1 |
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 | reno.H-D | 3 | 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D |