globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
vymenil jsem na svoji stare kawe kontaktni zapalovani za elektronicke . Na tom starym plechu s kladivkama byly rysky a bylo to nastaveny tak nejak na stred ,nevim jestli to bylo dobre ale motorka jela dobre , jen trosku cinkani od ventilu jak stare skodovky delaly,neresil sem , ten novej plech s tema snimacema ale zadnou rysku nema a tak sem to tam supl tak nejak od oka na "stred" . je tam jen kruhovej vyrez na tu rysku co je na motoru aby na ni slo videt podle ktere se to asi serizuje ale na tom novem dynateku neni vuci cemu jestli me chapete,nejsou na tom rysky, k tomu jsem jeste koupil takovou krabicku na rizeni predstihu a tam jsou dva cupliky "low limit" od cca 7000rpm nahoru a druhej je "hight limit" od 11500rpm nahoru. , no motorka s timto jede jak pila , mene vibraci ale dost se me zaclo prave ozyvat to "cinkani ventilu" ktery se tu taky resilo tisickrat a tu a tam se pise ze by to mohlo byt i v predstihu ale ja s tou novou konfiguraci nevim jak to nastavit spravne. kdyz hejbu s tema cuplikama tak to da se rict nedela nic , jede to furt stejne . tak nevim jestli si mam hrat na te krabicce nebo i seridit ty snimace , psalo se tu ze se to da podle "ucha" , proste s tim pohejbat , ale furt me neni jasny co nastavit na ty dva knofliky kdyz ja mam nejvetsi vykon v 8000 a tocim tak max do 5000 .

(reakce na) nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

Skvělá odpověď, děkuji! 28.7.2014 v 10:20 | Nahoru | #1
BubbaZanetti> jestli je to elektronika, mělo by to umět měnit nastavení v závislosti na otáčkách. Tzn. jen dle mýho dost nejistýho odhadu...nastavit "určitou" základní hodnotu pro nižší točky, která se pak bude postupně s přibývajícíma otáčkama měnit na nastavenou hodnotu pro vyšší otáčky. Řekl bych a opět čistě teoreticky, že by ta hodnota měla stoupat.
Jinak...ventily můžou cinkat i s blbejma svíčkama... moc studenejma (máš starou vránu a tam se na to hodně hrálo) A to že tam dáš ty předepsaný nic moc neznamená. Když jsme zprovozňovali GPZ 750turbo, na origo předepsaný svíčky to vůbec nejelo...daly se tam jiný, z normální GPZ a ejhle...jela jak diva...(ale zase dost odcházely - cca. po 10tkm...)

Naposledy editováno 28.07.2014 10:24:03

nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

Skvělá odpověď, děkuji! 28.7.2014 v 22:56 | Nahoru | #2
1)zkusit víceoktanový benzin
2)motor uvést do pracovních obrátek a pokusit se štelovat předstihem tam a zpět.Ponechat polohu,kdy se motor dostane při stejném přidání plynu na nejvyšší otáčky.
3)samozřejmě to může být i volbou příliš teplých svíček,které se rozžhaví a způsobují to cinkání.To jsou vlastně samozápaly,kdy se směs nezapálí od jiskry,ale detonuje .

nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2014 v 23:49 | Nahoru | #3
No našel jsem ještě tuto tabulku je pro KZ/Z1000-K1aJ1



Předstih musíš mít nastaven přesně dle předpisu výrobce motoru ve všech režimech Rpm. Proto musíš mít nějakou značku(min.TDC-horní úvrať)a měřit popř.nastavit pomocí stroboskopu.Nejde jen o základní nastavení ještě záleží zda odpovídá změna předstihu během zvyšování Rpm.To záleží na typu el.zapalování některé používají odstředivý regulátor(jako klasické kladívkové),jiné(většina) řídí velikost předstihu elektronicky-na těchto je základní nastaveni-maximální předstih.

Naposledy editováno 30.07.2014 00:11:08

nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2014 v 01:16 | Nahoru | #4
Pokud máš původní desku s odstř. regulátorem viz foto-



Tak platí ryska v okénku proti T je horní úvrať(píst nahoře v mrtvém bodě),F je základní předstih 10° před H.Ú., || je max. předstih 40°před H.Ú. při jakých Rpm motoru vidíš v grafu.Žádný předstih= hází jiskru v horní úvrati,čím větší předstih tím hází jiskru dřív(proti směru ot. kliky) před H.Ú. Nasaď původní(označenou) vačku natoč kliku na značky bez pootočení nasaď novou a označ postupně všechny značky,zapoj stroboskop na 1 nebo 4 válec a nastav předstih při 1000 rpm otáčením desky na 10°(F),pak zkontroluj zda sedí v ostatních rpm dle tabulky.Pak můžeš zkusit i 2a3 válec seřizuje se ale jen snímačem na desce.Pokud ti nebudou sedět hodnoty ve vyšších rpm tak je a)zapalování na jiný typ b) musíš použít mechanický odstředivý regulátor c)tuningové=někdo testoval motor na brzdě a nastavil''lepší''mapu než výrobce motoru,otázka je zda bez dalších úprav(palivo, nastav. karburace a mnoha dalších)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Filtr K&N [1, 2] Kawasaki KZ 1000 PalkoZ 57 18.7.2020 v 16:56 Guzo
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 OndraFZ1 0 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 reno.H-D 3 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D


TOPlist