bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
vymenil jsem na svoji stare kawe kontaktni zapalovani za elektronicke . Na tom starym plechu s kladivkama byly rysky a bylo to nastaveny tak nejak na stred ,nevim jestli to bylo dobre ale motorka jela dobre , jen trosku cinkani od ventilu jak stare skodovky delaly,neresil sem , ten novej plech s tema snimacema ale zadnou rysku nema a tak sem to tam supl tak nejak od oka na "stred" . je tam jen kruhovej vyrez na tu rysku co je na motoru aby na ni slo videt podle ktere se to asi serizuje ale na tom novem dynateku neni vuci cemu jestli me chapete,nejsou na tom rysky, k tomu jsem jeste koupil takovou krabicku na rizeni predstihu a tam jsou dva cupliky "low limit" od cca 7000rpm nahoru a druhej je "hight limit" od 11500rpm nahoru. , no motorka s timto jede jak pila , mene vibraci ale dost se me zaclo prave ozyvat to "cinkani ventilu" ktery se tu taky resilo tisickrat a tu a tam se pise ze by to mohlo byt i v predstihu ale ja s tou novou konfiguraci nevim jak to nastavit spravne. kdyz hejbu s tema cuplikama tak to da se rict nedela nic , jede to furt stejne . tak nevim jestli si mam hrat na te krabicce nebo i seridit ty snimace , psalo se tu ze se to da podle "ucha" , proste s tim pohejbat , ale furt me neni jasny co nastavit na ty dva knofliky kdyz ja mam nejvetsi vykon v 8000 a tocim tak max do 5000 .

1 reakcí na tento příspěvek nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

28.7.2014 v 09:59 | Nahoru | #1
no cinka to spis v nizkych otackach kdyz jde do zaberu nebo kdyz pada dolu kolem tech 3-4 tak to tak zarezonuje zacinka , jde to od hlavy , trosku mozna z kliky ale vis jak je to hlucnej starej motor, me to hned pripomelo skodovku jak cinkaly tak sem patral tam a narazil na tento mozny problem a vzhedem k tomu ze sem se v predstihu vrtal chtel bych mit jistotu ze ho mam dobre nastavenej , on me totiz kamos taky rikal ze me hrozne modraji kolena jako svody ze mam blbej predstih asi ze by to tak byt nemelo,ma taky veterana (moc ji nedavam ale mam to modry jak zavodnik) , jinak tankuju vicemene jen natural 100 , muzu tam dat i aditiv, ja rozdil 95-100 oktan poznam hned na moji motorce i od pumpy ale cinka furt stejne me prijde, k zavodnimu benzinu nevim kde se da cuchnout ) a nenapada te co by mohli znamenat ty udaje "hi / low?"

Naposledy editováno 28.07.2014 10:01:30

(reakce na) nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani

Skvělá odpověď, děkuji! 28.7.2014 v 10:20 | Nahoru | #2
BubbaZanetti> jestli je to elektronika, mělo by to umět měnit nastavení v závislosti na otáčkách. Tzn. jen dle mýho dost nejistýho odhadu...nastavit "určitou" základní hodnotu pro nižší točky, která se pak bude postupně s přibývajícíma otáčkama měnit na nastavenou hodnotu pro vyšší otáčky. Řekl bych a opět čistě teoreticky, že by ta hodnota měla stoupat.
Jinak...ventily můžou cinkat i s blbejma svíčkama... moc studenejma (máš starou vránu a tam se na to hodně hrálo) A to že tam dáš ty předepsaný nic moc neznamená. Když jsme zprovozňovali GPZ 750turbo, na origo předepsaný svíčky to vůbec nejelo...daly se tam jiný, z normální GPZ a ejhle...jela jak diva...(ale zase dost odcházely - cca. po 10tkm...)

Naposledy editováno 28.07.2014 10:24:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Filtr K&N [1, 2] Kawasaki KZ 1000 PalkoZ 57 18.7.2020 v 16:56 Guzo
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 OndraFZ1 0 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 reno.H-D 3 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D


TOPlist