globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
Zdravím Chtěl bych se vás zeptat na tyto 2T-ní motorky jakou z nich by jste si vybrali.
Aprilia RS
Cagiva Mito
Honda NSR
jde mi hlavně po stránce Oprav (GO motoru ,měnění ruzných dílu atd..) benzín nebude problém.
rozhodně 4T nechci možná tak CBR na moto mám 25000,- a chci opravdu spíše 2t k vůli tomu že je živější. slyšel jsem že z těchto 3 motorek je nejspolehlivější NSR a díky tomu vás žádám o rady moto budu kupovat z 2 ruky.O moto bych se staral pravidelně tím myslím čištění atd.. :)
Na moto bych jezdil do školy 2Km tam zpět denně a nějaký projížďky 1x max 2x týdně.
jezdit budu cca cestovní rychlostí 80-100km/h (kolik by tak spapala kdybych jel takhle??) a do školy jelikož jsem z města tak na to dupat taky nebudu ,ale chtěl bych to k vůli tomu že vím že mě nepřestane tak rychle nudit protože se na to dá taky šlápnout ;)
Ještě bych se chtěl zeptat kolik stojí přibližně GO motoru
Nejvíc se bojím aprilie k vůli jejím poruchám co jsem si četl.. všechny moto by byli r.v. cca 1998-2005 Prosím nějaké ty komentáře typu 100L/100km atd si nechte
jinak ocením i další typy na moto ;)

Naposledy editováno 04.06.2014 15:09:20
Anketa:
Aprilia RS 125
26%
6
Cagiva Mito 125
17%
4
Honda NSR 125
57%
13
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 15:15 | Nahoru | #1
počítej 10 tis jen spotřebák na sezonu. A jinak je to o stavu v jakým to koupíš to se spočítat nedá. Může se ti vysypat motor za 20k oprava. Může ti jezdit v poho bez investic. Když chceš opici, musíš mít na banány. Za 25k moc nekoupíš a když tak kde máš věci na sebe a s opravama počítat musíš

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 15:19 | Nahoru | #2
alien83> Věci už mám to je zajištěný teď už jen to moto..
jen těch oprav se strašně bojím i když mám dědu automechanika nebude to zadarmo :D

Naposledy editováno 04.06.2014 15:20:17

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 15:26 | Nahoru | #3
životnost těhle motorů je prostě malá na úkor výkonu. S tím se nic udělat nedá. Já koupil Mito za 20k a to jezdilo parádně a bylo kompletní. A dal sem do něj cca 17k přes zimu at ho mám podle svých představ. Tak asi takhle

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 15:27 | Nahoru | #4
Nejmíň nákladný bude NSR ale o moc lepší to nebude a zase jede a vypadá najhůř.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 15:30 | Nahoru | #5
2 km do školy, má cenu vůbec na tom jezdit, to je lepší už jezdit na kole

měl jsem možnost jezdit na Mitu i NSR, NSR mi připadalo živější

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 16:00 | Nahoru | #6
Kup 4T a budes v klidu. penez na to mas prd, na opravy nemas. 4T se vyhnes koupi vylitanych strepu presne jaky jsi uvedl v zadani.

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 16:15 | Nahoru | #7
tak cbr je moto bez investic o tom žádná a kolem 90 taky zvládne jet kopec nekopec při spotřebě 3L/100 ale pokud tedy chceš na 100% 2T tak bych šel do toho nsr je nejspolehlivější má spotřebu asi 5L ale zas jede no pokud koupíš nějáký vylítaný za 20 tak bych na tom za zbytek udělal aspon pístní sadu a zkouknul klikovku ,protože je skoro jistý ,že taková motorka bude zralá na GO...pak by to teoreticky mohlo najet nějákých 20tisíc ...

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 17:11 | Nahoru | #8
V tvém případě určitě 4 takt.

2 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2014 v 17:27 | Nahoru | #9
Přestanťe ho strašit- nikasil s pístem- cca5000,- klika -cca 3000, těsnění 600.-. A má nimimálně 20 tkm vystaráno a pojede to jak kráva. Když se mu posere 4 takt, tak to zahodí do škarpy, protože oprava je nerentabilní. A není káždý 2takt vyřízený při koupi- záleží to jak se o to kdo stará. Jo spotřeba je asi dvojnásobná ale stojí to za to- nebude za týden psát na forum že chce ladˇák a turbo- jako většina místních tunerů, kteří by si měli nejdříve přečít co tu o těch modelechje a nezakládat 200 temat o hovnu stále dokola.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 18:49 | Nahoru | #10
z osobní zkušenosti daš každych dset tisic kilometrů gočko, když chces aby motor byl v dobré kondici, je to prostě tak. A při kvalitě některých dílů je to tak na hraně. ted myslím Mito. Nsro je opravdu línější a prcek oproti Mitu a RS. A čím víc budeš šetřit na dílech tím víc to bude stat za houby. nekvalitní ojnice a je v haji cely motor. Píst nekvalitní a maš vydřenej nikasil. Hlavně tím myslím kvalitní díly z vietnamu číny, které lakají cenou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 19:14 | Nahoru | #11
banzai> tak to go by se delalo tak 1 ročně ne?? Jestli jo tak bych s tim problem neměl a půlku bych měl od rodičů + má brigáda a něco bych šetřil z kapesnýho :)

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 19:22 | Nahoru | #12
JardelT> ne na kole opravdu ne :) já moto chci už dlouho měl jsem i krosku a jsem do toho jetej a do skoly to jenom nechci :) máme chatu 50km od baraku vyjizdky s klukama atd. :)

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 19:57 | Nahoru | #13

the_duck píše: z osobní zkušenosti daš každych dset tisic kilometrů gočko, když chces aby motor byl v dobré kondici, je to prostě tak. A při kvalitě některých dílů je to tak na hraně. ted myslím Mito. Nsro je opravdu línější a prcek oproti Mitu a RS. A čím víc budeš šetřit na dílech tím víc to bude stat za houby. nekvalitní ojnice a je v haji cely motor. Píst nekvalitní a maš vydřenej nikasil. Hlavně tím myslím kvalitní díly z vietnamu číny, které lakají cenou.

Píst prox , ojnice od Oulehly, nebo Hojkmana, nevím kde jsi přišel na to že se ojnice atd. dělají ve Vietnamu, Číně - nemel tu bludy, mám po Go 23 tkm a to mám Polini kit na 30 Kw- a jede to super, jen jsem něnil kroužky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2014 v 20:02 | Nahoru | #14
Oswi64> PŘEČTI SI FORUM k danému motocyklu, nebo Rs, máš to na 1/2 roku. A pochybuji že najedeš 20 tkm na enduru.

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #15
banzai> jj díky moc :)

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

4.6.2014 v 20:56 | Nahoru | #16
Jezdit 2 km do školy a pak zpátky na 2T je blbost. Ani se to neohřeje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 09:10 | Nahoru | #17

banzai píše: Přestanťe ho strašit- nikasil s pístem- cca5000,- klika -cca 3000, těsnění 600.-. A má nimimálně 20 tkm vystaráno a pojede to jak kráva. Když se mu posere 4 takt, tak to zahodí do škarpy, protože oprava je nerentabilní. A není káždý 2takt vyřízený při koupi- záleží to jak se o to kdo stará. Jo spotřeba je asi dvojnásobná ale stojí to za to- nebude za týden psát na forum že chce ladˇák a turbo- jako většina místních tunerů, kteří by si měli nejdříve přečít co tu o těch modelechje a nezakládat 200 temat o hovnu stále dokola.



na tech cenach jsi byl kde?

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 10:11 | Nahoru | #18
10 000kc / sezona len na spotrebak? huh? Ja jazdim autom 35 000km rocne a spotrebak vratane servisu ma nestoji viac nez cca 7-8 0000kc. U moto, kde rozumny najazd nebude viac nez 5 az 10 000kc by som viac nez 5000 kc fakt netipoval. Samozrejme zalezi na stave ojazdeneho motocyklu. To by sa ale v jednej sezone musela zist vymena kompletnej sady pneu, vymena retazovky a celkovy servis. Olej a filter si clovek vymeni doma sam za par korun

dva km do skoly/prace by som asi radsej riesil peso (pol hodinova prechadzka) alebo bicyklom (10 min max)

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 12:03 | Nahoru | #19
KubaLC8> Nikasil od Polini. cz / na 154 ccm- je to dražší/ mě stál s pístem ,čepem a kruhy 5400.-. Ojnice od Oulehla cz. 2100.-, těsnění Athena. cz. -komplet i se simerinky 660.- . Stačí hledat- a Go motoru mi nabízel někdo odtut /Dvoutakty- nvm./ za 2500.-, když mu pošlu vyndaný motor, ale dělal jsem si ho sám. Jo ložiska kliky cca 500.- Za 20.000 to mám na dva motory, pravda je že na tom nelítám na trati, nebo jako ty po okruhu- to je jasný že to máš každou chvíli rozpůlený.

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 12:08 | Nahoru | #20
KubaLC8> Jo ,prominˇna okruhu v Sosnový lítá Duck s Mitem- to je větší průser než Aprilka .Sorry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 13:06 | Nahoru | #21

Komorerth píše: 10 000kc / sezona len na spotrebak? huh? Ja jazdim autom 35 000km rocne a spotrebak vratane servisu ma nestoji viac nez cca 7-8 0000kc. U moto, kde rozumny najazd nebude viac nez 5 az 10 000kc by som viac nez 5000 kc fakt netipoval. Samozrejme zalezi na stave ojazdeneho motocyklu. To by sa ale v jednej sezone musela zist vymena kompletnej sady pneu, vymena retazovky a celkovy servis. Olej a filter si clovek vymeni doma sam za par korun

dva km do skoly/prace by som asi radsej riesil peso (pol hodinova prechadzka) alebo bicyklom (10 min max)



Jen pneu máš 5 - 6k plus přezutí. Olej převodovka jednou za rok a hlavně pálka za olej do motoru 1 litr 360 Kč na 400 max 500 km. Svíčka atd už sou zanedbatelný položky. A pokud si přívěru a další věci neuděláš sám doma každých 6 tis km tak se v servisu posereš

Naposledy editováno 05.06.2014 13:06:49

1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 13:33 | Nahoru | #22
Mám na NSR najeto 50 000 bez GO, o motorku se starám co to dá. Olej v oilmasteru vydrží 1l na cca 800 až 1200km, podle stylu jízdy. Já kupuju 4l za 850kč. Jednou za rok vyměnit olej v převodovce 250kč, Pneumatiky, řetez a rozety,.... + nějaká udržbovka jsou zavíslý na tom jak budeš jezdit. Já mám pneu, řetez a rozetu na 2 sezony. Jezdím kolem 5 000 až 10 000km za sezonu. A Tak hrozný to není, dá se to uživit uplně v pohodě. Když jedu pohodu se 4t tak jedu o 1l víc než oni a nemusím se bát předjíždět

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 15:39 | Nahoru | #23

kdyrja píše: Mám na NSR najeto 50 000 bez GO, o motorku se starám co to dá. Olej v oilmasteru vydrží 1l na cca 800 až 1200km, podle stylu jízdy. Já kupuju 4l za 850kč. Jednou za rok vyměnit olej v převodovce 250kč, Pneumatiky, řetez a rozety,.... + nějaká udržbovka jsou zavíslý na tom jak budeš jezdit. Já mám pneu, řetez a rozetu na 2 sezony. Jezdím kolem 5 000 až 10 000km za sezonu. A Tak hrozný to není, dá se to uživit uplně v pohodě. Když jedu pohodu se 4t tak jedu o 1l víc než oni a nemusím se bát předjíždět

Přesně tak-já mažu do bandasky- asi 700 km na litr oleje, gumy tak 20tkm za cca 3000.- -já prostě nechápu lidi co tvrdí že servis stojí jak na litra / mám oboje/. Čtyřtakt je dobrý na denní ježdění, ale zábava vypadá jinak

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 15:49 | Nahoru | #24

alien83 píše: Jen pneu máš 5 - 6k plus přezutí. Olej převodovka jednou za rok a hlavně pálka za olej do motoru 1 litr 360 Kč na 400 max 500 km. Svíčka atd už sou zanedbatelný položky. A pokud si přívěru a další věci neuděláš sám doma každých 6 tis km tak se v servisu posereš

Ach jo- gumy-Jaký za 6000.- -jezdíš Moto 3?, olej Do převodovky- cca 0,5lt na dva roky, přívěru si čistil syn v 13 letech sám po prvním ukázání jak na to- jakej servvis_. Vždytˇje to fichtl- nejjednodušší motor je dvoutakní jednohrnek- každejautomecanik to poskládá úplně ožralej!

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 16:13 | Nahoru | #25
Tak co pujde tak si sam udelam a děda mě kdyžtak přiučí on je automechanik a moc dobrej :)

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 16:15 | Nahoru | #26
Prostě mě jde o to když to pravidelně budu čistit a chovat se k tomu jak je uvedeno na hoře tak abych nakednou nemusel cálovat hned na ráz 15k kdyby to bylo nějak postupně není problém :)

2 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 16:25 | Nahoru | #27
Záleží jen na tom co koupíš- něco 5 minut před smrtí a nebo něco co je vcelku udržovaný, i Nsr po 50 tkm bude chtít Go, ale většina dvoutaků ji nmá už za sebou. Hlídej si olej v benzínu a vodu v chladiči a neměl bys mít problém- fakt je to vcelku primitivní zařízení. Dokud to jezdí tak to nespravuj- a to je tak asi všechno. Na bludy že to stojí 20000.- za rok se vyser, jsou to prostě bludy lidí kteří většinou nevědí co vlastně ten krám po nich chce.

(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 16:41 | Nahoru | #28
banzai> díky moc tak spíš tomu nevěřím protože 85%lidí co tu motorku mají/měli tak s ní nemělo problém dle mého je to jen o tý údržbě a chování ke stroji a jak znám většinu svojí generace co maj moto tak aby byli důležitý žě jim to jede 150km/h a točej to až do maxima co to jde a tou jejich "údržbou" tak to se na tom podle mě taky podepíše :)

Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 16:52 | Nahoru | #29
Prostě je to hodně o štěstí- já to koupil synovi a tomu to jezdí 5 let vcelku bez poruchy /11 kw/, já jsem tam nacpal polini kit, jiný karbec, oddblokoval, jo nacpal jsem do ní hodně, ale mě baví spíš zkoušet co z ní dostanu- hromada pulitrů má podobný výkon a váží jednou tolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)

5.6.2014 v 19:22 | Nahoru | #30

banzai píše: Záleží jen na tom co koupíš- něco 5 minut před smrtí a nebo něco co je vcelku udržovaný, i Nsr po 50 tkm bude chtít Go, ale většina dvoutaků ji nmá už za sebou. Hlídej si olej v benzínu a vodu v chladiči a neměl bys mít problém- fakt je to vcelku primitivní zařízení. Dokud to jezdí tak to nespravuj- a to je tak asi všechno. Na bludy že to stojí 20000.- za rok se vyser, jsou to prostě bludy lidí kteří většinou nevědí co vlastně ten krám po nich chce.



Teď si trefil, zamysli se jaký lidi tyhle stroje jezdí a jak se k nim chovají. Tak nemůžeš čekat že koupí šperk ve 100% stavu ale koupí vránu před smrtí. Jezdím jenom na Mitu a dělal sem si ho celý sám. Je to jednoduchý jak pro opici oloupat banán ale stojí to dost. Já ho od 2T neodrazuju, jen popisuju co ho může potkat. Za mě jinak každopádně 2T
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist