globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seklo se mi zadní kolo a nejde natočit
24.5.2014 v 23:52
chtěl bych radu dnes jsem jel se svým mitem 190km/h a zaseklo se mi zadní kolo a motor zdechl motor se točí ale flusá z výfuku a nejde natočit nevíte jestli je zadřené nebo co s tím může být? motor chodil jak hodinky a na 125 jelo opravdu ukrutně jelo z mírného kopečka i 200 nevím co se najednou stalo. díky

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 17:27 | Nahoru | #31
no roztancovalo se pěkně ale stačil jsem rychle vymáčknout spojku

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 18:06 | Nahoru | #32
Už z tý profilovky soudím že jsi hustokrutopřísnejrajdr,takže se ani nedivim žes to Mito oddělal...aspon si ted rozebrany odpocine..

A načatej píst je co???? jako že už byl asi přidřenej viď....no tak to si normální vůl....a kup si kolo....

Naposledy editováno 25.05.2014 18:06:50

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 18:38 | Nahoru | #33
Proboha, to jsou zase perly. Jak může někdo s " načatým pístem " jezdit 190 km/h ?

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 18:45 | Nahoru | #34
karschik> Tupej prahák...

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 18:58 | Nahoru | #35
ty máš jesinou šanci: inspiruj se

Dřevěněj píst nepoškodí nicasil!













Naposledy editováno 25.05.2014 19:01:57

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 19:22 | Nahoru | #36
Ty jsi dal novou kliku a nechal stary nacaty pist? Tak to je nejlepsi recept na zadreni, kdyz se dela spodek tak se musi udelat i vrsek.

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 20:23 | Nahoru | #37
dirtbike125> Prodej to na díly a kup si koloběžku v kauflandu, ta jede 300 z místa

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 20:32 | Nahoru | #38
kolo jsem už zničil proto mam mito

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 20:57 | Nahoru | #39
dirtbike125> Doporučuji v rámci toho, co jsi schopen dělat, radši chodit pěšky.

3 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 21:22 | Nahoru | #40
5 lidí z 20 mi poradilo a zbatek se jen směje co na to mam říct

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 21:29 | Nahoru | #41
dirtbike125> 4 z pěti zubařů doporučují zubní nit Mentál junior

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #42
dirtbike125> A co jsi jako čekal? Že tu budeš opěvován? To, že jsi zadřel, by pochopilo i malé dítě a že to nebude levný, je snad jasný. Nehledě na to, že jsi věděl, že motor je načatej, tak jsi si musel dokázat, že i tak to jede 190?

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 21:52 | Nahoru | #43
Ja se ti nesmeju.....Me je z tebe docelo smutno a toho Mita uprime lito...a kdyz uz si znicil i kolo,tak si --prominte mi ten vyraz-- do tech rukou naser....

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 22:40 | Nahoru | #44

dirtbike125 píše: 5 lidí z 20 mi poradilo a zbatek se jen směje co na to mam říct

Nemusíš vravieť nič, stačí že sa nad sebou zamyslíš, lebo aj keby si mal piest v dobrej kondícii, tak turovať 125ccm plné gule nenapadne len tak hocikoho.

Aj keby to v tom danom momente motor prežil, odfajčil by si ho pri niektorej z nasledujúcich príležitostí, a to z dôvodu že si nepochopil na aký účel výrobca motocykel vyrobil.

2 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 22:49 | Nahoru | #45
prostě jsem se už poučil ale poprví co jsem slyšel o mitu tak mě bylo řečeno že jedou 200 tak mě to zaujalo a chtěl jsem si to splnit taky, akorát se to prostě posralo ale mita se nevzdám je to moje nejoblíbenější motorka a klidně do ní zainvestuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 22:59 | Nahoru | #46

dirtbike125 píše: prostě jsem se už poučil ale poprví co jsem slyšel o mitu tak mě bylo řečeno že jedou 200 tak mě to zaujalo a chtěl jsem si to splnit taky, akorát se to prostě posralo ale mita se nevzdám je to moje nejoblíbenější motorka a klidně do ní zainvestuju



To ze jede "200" neznamena, ze tu rychlost muzes drzet trvale

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 23:04 | Nahoru | #47
SirIndy> tomu už rozumím ale nebylo mě to nikdy řečeno já to mito netrápím skoro vubec jen jsem to poprvě chtěl rozjet z většího kopce a stalo se toto

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 23:23 | Nahoru | #48
Je mu 17, má první motorový kolo a už je to jeho nejoblíbenější motorka, páč jich už pojezdil nejspíš mraky před motorovým kolem... Takhle debilní logiku má můj mladší bratr taky, je mu 21

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

25.5.2014 v 23:27 | Nahoru | #49

dirtbike125 píše: prostě jsem se už poučil ale poprví co jsem slyšel o mitu tak mě bylo řečeno že jedou 200 tak mě to zaujalo a chtěl jsem si to splnit taky, akorát se to prostě posralo ale mita se nevzdám je to moje nejoblíbenější motorka a klidně do ní zainvestuju

Tomu sa hovorí mladý a blbý...

Čo myslíš dokedy ťa bude baviť MITO ? Pôjdeš sa voziť s partiou, kde budú dospelé motorky a ty zistíš že bárs aj ten motor vytáčaš do nemoty, aj tak im furt nestíhaš a pritom oni pôjdu piánko a sem tam pošteklia trochu plyn. Ver že ťa to bude velmi srať a to nehovorím že by ti niekto dal zviesť na bežnej 600ccm. Hned ako to bude možné - ak to dovolí vodičák, Mito pôjde z domu

Ja som začal na Jawách, Čz a bárs tie motorky neboli nejak extra spolahlivé či výkonné, ale aspon im nerobil taký problém protivietor. Taká 350/638 nejakých 140-150km/h tuším dala, ale dala ich aj proti vetru. Tieto vysokotáčkové 125ccm (mal som aj NSR 125F) s tým majú velký problém, vytočíš, preradíš a neutiahne sa, vytočíš znovu, preradíš a znova to isté, v tom momente si zistil že to je pi<>ča a nie motorka a k tomu to žere ako krava

Naposledy editováno 25.05.2014 23:34:21

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 00:10 | Nahoru | #50
Opět na má slova dochází... dneska si koupí motorku každý vořežprut, co ví akorát, kam strčit klíč a kam nalít benzin, možná i kam nalít olej, ale tím to hasne, o funkci motoru ví houby, ví houby, jak s ním zacházet, co motor a všechno kolem potřebuje - a pak to podle toho dopadá!
Zkrátka tomu chybí ta "vojna" na starých Jawách a Zetkách, to nutilo člověka učit se, aby dokázal i opravovat - a pak se k motorce podle toho choval. Podobně Ural, nebo Dněpr, na tom si také nezajezdí jelito, co má obě pazury levé.
To samé s auty... pak nemají lézt z autoškol jelita, když se jednak výcvik sám o sobě "ojebává" a navíc se cvičí na autech typu Fabia = počítač na 4 kolech, kde vše kolem motoru hlídá elektronika, na tom se nenaučí nic. Pak takový frajer sedne do škodovky - a nedovede ji ani nastartovat a na každém rozjezdu udusí motor. Dělat výcvik na něčem takovém, tak by se "řidiči" chovali daleko zodpovědněji a především by nebylo na silnicích tak husto, když by "síto" úspěšných absolventů sakramentsky prořídlo.

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #51
já jsem taky začínal na babettě,pionýru,simsonu a vyzkoušel jsem si i hondu cbr600 ale i když mi bude 18 za necelý rok tak je to na mě moc těžký zato cagiva se ovládá perfektně nevím co proti ní všichni mají je to skoro nejlepší stroj co si muze člověk v 16 dovolit a taky si na ní dělám věci zas tak špatně na tom nejsem vše co potřebuji si vyměním a opravím protože mi nic jiného nezbívá a hlavně mě i opravy celkem baví ale pořád se učím co a jak

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 15:35 | Nahoru | #52
Z dôvodov ktoré teraz budeš riešiť ty = oprava zadretého motora by som si ja 125ccm 2T nikdy nekúpil, lebo ako som písal vyššie, tak to žere ako krava a pritom to bohvieako nejde. Susedia tiež nebývajú nadšený ak by im pravidelne pod oknami bzúkal sopliak na vysoko otáčkovom dvojtakte dokazujúc si niečo na čo tá motorka nikdy nemá, no a potom ešte tá životnosť motora, ktorá zrovna velká nebýva, lebo po generálke ti to nikto predávať nebude

Kludne si mohol začať na skútri ako Aprilia Leonardo 125, či Malaguti Madison 125, bolo by to síce ešte viac čajové, ale stačilo by do toho liať benzín, meniť olej a možno vymeniť valčeky vo variátore. Vôbec by si nemusel riešiť zadretý motor a rozmýšlať kde zobrať tolké prachy na opravu. A ešte ako bonus by si sa vozil +- za 3l, tie dva roky by si to snád vydržal aj na skútri

2 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 17:11 | Nahoru | #53
proč bych chtěl skutr když mito byl muj sen já chci řadit nesnášim automat

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 21:36 | Nahoru | #54
dirtbike125> Teraz si ešte oplašený, ale to ťa prejde, po pár rokoch budeš vdačný motorke, na ktorej nemusíš radiť kvôli každej blbosti ako je tomu teraz u teba, kde je navyše až 7 kvaltov. Respketíve príde motorka, že ked už podradíš tak to bude aj cítiť a nie len bezmocne vrieskať

Svoje auto mám automat a nemenil by som za nič, samozrejme má aj silný motor, ktorý vie potiahnúť bez radenia. Manuál jedine že by som si na víkendy kúpil staršiu WRX...

Ale to ty jednoducho teraz nechápeš, vid tvoj profil a popis k motorke

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 22:06 | Nahoru | #55
dirtbike125> Tak když tě to baví to živit, tak proč ne. Měli sme doma tu samou a vysralo se na ní během 2 let snad uplně všechno. Jízda stála za hovno, mizernej průběh, nahoře to jen trochu potáhlo, strašně tvrdej podvozek, vibrace, chlastalo to jak tank. A 190 tomu nevěř, ten budík strašně kecá 160 a to jen ty dobrý kousky, jel sem na několika 2t sport dvackách a žádná neukázala víc jak 150.

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 22:09 | Nahoru | #56
mě nekdy přijde i těch 7 kvaltů málo ale i u tohohle je poznat když podřadim

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 22:33 | Nahoru | #57

dirtbike125 píše: mě nekdy přijde i těch 7 kvaltů málo ale i u tohohle je poznat když podřadim

Tých 7 kvaltov tam je preto aby sa ten slabučký motor ako tak utiahol. A že je poznať že si podradil ? Možno tak zvýšeným vreskotom motora, čo u teba vyvoláva falošný pocit toho že to ťahá. Ty si zatial myslíš že čím viac kvaltov tým lepšie.
Až to s niečím normálnym porovnáš tak pochopíš že to vôbec nejde.
Ako som písal poondiata 350/638 síce takú rýchlosť nedosiahne, ale ju dosiahne aj proti vetru...
Jazdil som od JAWA + ČZ tých bolo snád 20ks, Simson 50, KTM 50 Comet, NSR125F, Suzuki GSX550EF, Honda VF500F2, SV650S, Multistrada 1000, XL600R, BMW F650, Malaguti Madison 180, Aprilia SR125 s kitom Malossi 172ccm ...

Ver tomu že viem o čom točím... Ked už si chceš s tým Mitom niečo dokazovať tak si nan teraz môžeš kúpiť tiež kit na 180ccm, len bude treba pretryskovať karbec a potom môžeš rozprávať o tom že to je delo, lebo to pôjde určite lepšie ako bežné 125ccm


Naposledy editováno 26.05.2014 22:36:27

1 reakcí na tento příspěvek seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

26.5.2014 v 23:09 | Nahoru | #58
tak ono už takhle mi zatím nekonkurovala žádná ze 125 mých kamarádu at to bylo nsr,aprilia rs,nebo gilera GFR tak jsem to bral jako docela dostačující a kitům se chci vyhnout chci mít opravdu 125 s kterou nakopu i jinou 125 a nepotřebuji k tomu kit s větším obsahem a a větší karbec atd..

(reakce na) seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

27.5.2014 v 11:01 | Nahoru | #59
dirtbike125> Jenže uvědom si, že tady je ten motor laděný na vysoký litrový výkon, de facto pro závodní použití a pochopitelně je to za cenu nižší životnosti a počítá se s nutností častějších oprav a údržby. Něco podobného jsou motory pro ostré enduro, natož cross... nepamatuju si to přesně, ale tam se mění pístní sada snad po cca 20mth a co zhruba 40mth generálka celého motoru.
Nemůžeš čekat, že takový motor bude mít životnost cestovního čtyřtaktu, ostrý dvoutakt je holt provozně dražší, jak na spotřebu, tak na údržbu a opravy. A jestli jsi věděl, že píst je "načatý", tak se nezlob, ale to Tě mělo napadnout, že záhul pod plným zatížením motor určitě nevydrží. A jestli jsi navíc pak zaklapl plyn, tak jsi tomu dal korunu. Holt se musíš smířit s tím, že Mito sice jede jako čert, ale je to bohužel za cenu toho, že budeš relativně často opravovat.

seklo se mi zadní kolo a nejde natočit

27.5.2014 v 15:20 | Nahoru | #60
V preklade to znamená že čím skôr sa toho zbavíš tým urobíš lepšie
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist