globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S pětikilem do terénu?
25.4.2014 v 19:21
Zajímají mě vaše názory a zkušenosti:

Několik sezón jsem jezdil na YBR 125, jsem s ní spokojenej, ale nastal čas na něco silnějšího. Původně jsem si chtěl koupit za cca. 50.000 ojetou CBF500 / GS500 / GPZ500 nebo podobně. Chci jí na pár projížděk po okreskách a nemám v plánu jezdit ani moc daleko, ani moc rychle. Pak jsem si ale vzpomněl jak rád jsem s YBR odbočil na polní nebo lesní cestu a drandil jsem si blátem a přestože na to nebyla stavěná, fakt jsem si to užíval (a několikrát se přitom vyklopil)

Otázká zní: dá se vůbec s takovým pětikilem sjet mimo silnici? Nejsou na to ty motorky moc těžký? Přemýšlel jsem i o BMW F650, ale nebude mít zbytečně špatný vlastnosti na silnici?

Bonusová otázka: To vyklápění se mi stávalo docela pravidelně, ale myslím že je to v terénu do jistý míry normální. YBR to snášela relativně dobře, pár škrábanců, občas novej blinkr. Jsou na tom "větší" motorky podobně? Vyplatí se ochranný rám?

Díky :)
Předchozí
1 2
Následující

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:34 | Nahoru | #1
kawasaki KLE 500

S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #2
Ahoj záleží jakou máš konstrukci těla,
co je na tebe velké nebo těžké

Já třeba na jednoválcové enduro nedám dopustit

pokud bych ti mohl s něčím poradit klidně se ptej.
a Pročti si můj profil at zhruba víš o čem mluvím

čau Woky

1 reakcí na tento příspěvek S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #3
Kontaktuj uživateleSim , jezdí na CB500 i v terénu, má s tím dost zkušeností a dokonce je odněkud z Plzně.
Jde všechno, ale myslím si že pro tvůj účel by bylo lepší nějaký dvouválcový cestovní enduro jako Kawa KLE500, Honda Transalp 600 nebo 650 nebo Yamaha XTZ750 - už proto že v rozměrech kol který tyhle stroje maj je slušnej výběr pneu použitelnejch i v terénu.
Padat budeš v terénu na všem, je potřeba uzpůsobit stroj aby nevznikaly velký škody.
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:37 | Nahoru | #4

TomElefant750 píše: Kontaktuj uživateleSim , jezdí na CB500 i v terénu, má s tím dost zkušeností a dokonce je odněkud z Plzně.
Jde všechno, ale myslím si že pro tvůj účel by bylo lepší nějaký dvouválcový cestovní enduro jako Kawa KLE500, Honda Transalp 600 nebo 650 nebo Yamaha XTZ750 - už proto že v rozměrech kol který tyhle stroje maj je slušnej výběr pneu použitelnejch i v terénu.
Padat budeš v terénu na všem, je potřeba uzpůsobit stroj aby nevznikaly velký škody.
Čau, Tom



podle mně sou tohle docela velké a těžké motorky .
Na to aby je pořád zvedal

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:38 | Nahoru | #5
Tady máš jednu, druhou , třetí

S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2014 v 19:42 | Nahoru | #6
kazda motorka nad 120kg je v terenu tezka a maknes si. anicmene jde to,proc by to jit nemelo. Ja bych po 125ce,pokud jsi vyjezdeny sel do 600 nebo 650,5ti kilo neni nic extra,navic KLE ma tragickou nadrz a musis ho tocit aby jelo. Jak pise TomElefant750-koukl bych se na ty Transalpy,podle me dobry univerzal a uz jdou sehnat za slusne prachy v uspokojivem stavu

1 reakcí na tento příspěvek S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:43 | Nahoru | #7
Díky za odpovědi, určitě mi to dost rozšířilo obzory

Woky: Mám necelých 70kg a nejsem žádný svalnatec, proto mám trošku strach před koupí těžký motorky. Ta 125 se udržet dá když si chce lehnout, ale u něčeho, co má 200kg si už nejsem jistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:46 | Nahoru | #8

Woky píše: podle mně sou tohle docela velké a těžké motorky .
Na to aby je pořád zvedal


jasne,Pegaso s 220kg je hotove pirko....omg ty to tvoje pego asi ojizdis dnem i noci do vyfuku,podle toho,jake ody na neho pjejes, ne?

(reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 19:49 | Nahoru | #9
kaptcha> tvl to neni o sile,ale o fyzice a rozumu,si myslis,ze 90ti kilovy pupkac zvedne silou 250ti kilovou jebku ve svahu?Ani omylem,zvedne ji jenom chytrosti-koukni na youtube,dej tam enduroskola a ziskas predstavu alespon ramcove Na polni a lesni cesty bych se 200kg motorky fakt nebal.Na litani uplne mimo jakoukoli cestu jsou uplne jine motorky,ne cendura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:00 | Nahoru | #10

Woky píše: podle mně sou tohle docela velké a těžké motorky .
Na to aby je pořád zvedal


Máš pravdu, jsou těžké, ale osobně na něčem podobným už léta jezdím a navíc znám mnoho desítek - od vidění možná stovky - lidí kteří na těhle strojích po lesních cestách i pěšinkách jezděj.
Jen je možná lepší nejezdit na těhle těžkejch strojích do terénu sám - občas se stane že to spadne nebo zapadne v bahně tak že si s tím člověk sám neporadí.
Čau, Tom

(reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:08 | Nahoru | #11

fockewulf píše: jasne,Pegaso s 220kg je hotove pirko....omg ty to tvoje pego asi ojizdis dnem i noci do vyfuku,podle toho,jake ody na neho pjejes, ne?



zase jsi nezklamal.
Víš že z dálky vypadáš jako debil?
A z blízka je to pravda....

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:26 | Nahoru | #12
S F650 je sranda i na silnici.... to se neboj.....co se tyce vahy....tak ty dva metraky.se.daj zvednout...,.minulej rok me zalehla na poli a i s hnatou pod ni jsem se vysoukal posbiral rozbitej blinkr,zvednul a odjel dom s dojebanym kotnikem.....Cestovni rychlost je tak 120.

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:36 | Nahoru | #13
a nebylo by rozumnější koupit nějaký pegaso?
na silnici to má vlastnosti úplně normální a nebude to v "terénu" tak nesmyslný.
rozdíl mezi ybr a pětikilem je dost velké. ybr je motokolo a třeba s fichtlem je v podstatě jedno jestli seš na silnici nebo "v terénu", pětikilo bude mít chování úplně jiný

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:37 | Nahoru | #14
Honda Dominator NX 500,650

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:49 | Nahoru | #15
petikilo je malo

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 20:56 | Nahoru | #16
Co třeba malej stromek? Na silnici pohoda a v terénu taky něco zvládne.
Já ho vybral právě z důvodu co jsi psal ty. Jezdím hodně silnice ale občas si zajedu vyblbnout na louku, polňačku atd...

Aha teď jsem si všimul, že za to chceš dát 50tis. a to na stromka stačit nebude, pořád si drží svoji cenu.

1 reakcí na tento příspěvek S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 21:06 | Nahoru | #17
Poradím jak zvedat v terénu těžkou motorku:

Prostě, když upadneš, tak hned v té největší nasranosti vyskočit, bafnout motorku za řídítko a trhnout!
Nesmíš kolem toho chodit a přemýšlet

Mě tu fungovalo 5 let, než jsem si řekl že se na to můžu vys... a koupil jsem 100 kg Freeride ta ale není vhodná na silnici

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 21:26 | Nahoru | #18
Doporučuji KLE 500 od pana Kawasakiho.

Dvojvál,6 rychlostí, točí se do vyských otáček. Ovladatelná motka, měla ji manželka jako první motku a spokojenost.

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 21:28 | Nahoru | #19
KLE, Pegaso, Transalp, XT 600, F650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 21:28 | Nahoru | #20

storeman píše: Poradím jak zvedat v terénu těžkou motorku:

Prostě, když upadneš, tak hned v té největší nasranosti vyskočit, bafnout motorku za řídítko a trhnout!
Nesmíš kolem toho chodit a přemýšlet

Mě tu fungovalo 5 let, než jsem si řekl že se na to můžu vys... a koupil jsem 100 kg Freeride ta ale není vhodná na silnici



Dobrá rada, je to trhnutí je potřeba brát s ohledem na věk jezdce) V jitém věku trhneš....a už se nenarovnáš)

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 22:02 | Nahoru | #21
Honda NX650 dominátor je to co hledáš

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 22:08 | Nahoru | #22
Za mě teda Suzuki XF650 jedna z nejmenších 650tek a v terénu zvládne fakt dost.. a suchá hmotnost 162kg

S pětikilem do terénu?

25.4.2014 v 22:32 | Nahoru | #23
co mrknout na XTéčko

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 06:13 | Nahoru | #24
Yamaha XTZ660 Tenere

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 07:18 | Nahoru | #25
Kup si Yamahu TT600 S nebo TT600 R
Budeš mít motorku co v pohodě jezdí po silnici, udělá pohodově dálničních 130, přitom váží kolem 130 kilo a v lehčím terénu je jak doma

S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2014 v 07:48 | Nahoru | #26
Vše je otázka užití,proporcí a zvyku.
Když slezeš ze stopětadvácy,tak bude vše přes 150 kilo těžké a neohrabané.Já se takhle vracel snad třikrát k jednoválci,protože mi dvouvál připadal jako těžká a neohrabaná mrdka.Ten poslední dvouvál mi zůstal déle a zvykl jsem si a připadá mi jeho váha adekvátní.Na druhou stranu,je to dvouvál se psanými 189 Kg suchými,takže žádný těžkotonážník.
Pokud chceš motorku na krátké projížďky v jednom a s občasným středně těžkým terénem,volil bych jednovál,klidně jakýkoliv z těch co doporučují zde.Na druhou stranu,lehký off dáš i se silničním dvouválem(někteří i hard terén,viď Tome ).
V případě tebou uváděného BMW záleží na verzi,F je dost odlišná od GS.Nicméně i ty relativně terénější stroje ukazují své nedostatky na silnici především až při vyšších rychlostech nebo větších vzdálenostech.
Radím každému:Sedni si a vyzkoušej.Každému vyhovuje něco jiného,a při běžném provozování vyhoví jakýkoliv trochu univerzálnější stroj.Já se vždycky cítil jako endurák,ale to co já považuju za terén bych dal snad na čemkoliv.

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 08:31 | Nahoru | #27
Zvednout se dá kdeco. I těžké jebky. Otázka je kolikrát si to schopný zopakovat.

K tématu: Silniční motorku tahat do terénu jde. Ale je to krávovina.

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 08:58 | Nahoru | #28
A co takhle nějakej motárd? možná je to kravina, ale nedalo mi to nenapsat

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 09:00 | Nahoru | #29
dr 350, 400

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 09:14 | Nahoru | #30
Samozřejmě nemyslím ostrýho motárda. To je moc drahá legrace Ale třeba taková Yamaha XT660X by mohla bohatě splňovat tvoje požadavky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist