Několik sezón jsem jezdil na YBR 125, jsem s ní spokojenej, ale nastal čas na něco silnějšího. Původně jsem si chtěl koupit za cca. 50.000 ojetou CBF500 / GS500 / GPZ500 nebo podobně. Chci jí na pár projížděk po okreskách a nemám v plánu jezdit ani moc daleko, ani moc rychle. Pak jsem si ale vzpomněl jak rád jsem s YBR odbočil na polní nebo lesní cestu a drandil jsem si blátem a přestože na to nebyla stavěná, fakt jsem si to užíval (a několikrát se přitom vyklopil)
Otázká zní: dá se vůbec s takovým pětikilem sjet mimo silnici? Nejsou na to ty motorky moc těžký? Přemýšlel jsem i o BMW F650, ale nebude mít zbytečně špatný vlastnosti na silnici?
Bonusová otázka: To vyklápění se mi stávalo docela pravidelně, ale myslím že je to v terénu do jistý míry normální. YBR to snášela relativně dobře, pár škrábanců, občas novej blinkr. Jsou na tom "větší" motorky podobně? Vyplatí se ochranný rám?
Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek S pětikilem do terénu?
Jde všechno, ale myslím si že pro tvůj účel by bylo lepší nějaký dvouválcový cestovní enduro jako Kawa KLE500, Honda Transalp 600 nebo 650 nebo Yamaha XTZ750 - už proto že v rozměrech kol který tyhle stroje maj je slušnej výběr pneu použitelnejch i v terénu.
Padat budeš v terénu na všem, je potřeba uzpůsobit stroj aby nevznikaly velký škody.
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?
TomElefant750 píše: Kontaktuj uživateleSim , jezdí na CB500 i v terénu, má s tím dost zkušeností a dokonce je odněkud z Plzně.
Jde všechno, ale myslím si že pro tvůj účel by bylo lepší nějaký dvouválcový cestovní enduro jako Kawa KLE500, Honda Transalp 600 nebo 650 nebo Yamaha XTZ750 - už proto že v rozměrech kol který tyhle stroje maj je slušnej výběr pneu použitelnejch i v terénu.
Padat budeš v terénu na všem, je potřeba uzpůsobit stroj aby nevznikaly velký škody.
Čau, Tom
podle mně sou tohle docela velké a těžké motorky .
Na to aby je pořád zvedal