Několik sezón jsem jezdil na YBR 125, jsem s ní spokojenej, ale nastal čas na něco silnějšího. Původně jsem si chtěl koupit za cca. 50.000 ojetou CBF500 / GS500 / GPZ500 nebo podobně. Chci jí na pár projížděk po okreskách a nemám v plánu jezdit ani moc daleko, ani moc rychle. Pak jsem si ale vzpomněl jak rád jsem s YBR odbočil na polní nebo lesní cestu a drandil jsem si blátem a přestože na to nebyla stavěná, fakt jsem si to užíval (a několikrát se přitom vyklopil)
Otázká zní: dá se vůbec s takovým pětikilem sjet mimo silnici? Nejsou na to ty motorky moc těžký? Přemýšlel jsem i o BMW F650, ale nebude mít zbytečně špatný vlastnosti na silnici?
Bonusová otázka: To vyklápění se mi stávalo docela pravidelně, ale myslím že je to v terénu do jistý míry normální. YBR to snášela relativně dobře, pár škrábanců, občas novej blinkr. Jsou na tom "větší" motorky podobně? Vyplatí se ochranný rám?
Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek S pětikilem do terénu?
Prostě, když upadneš, tak hned v té největší nasranosti vyskočit, bafnout motorku za řídítko a trhnout!
Nesmíš kolem toho chodit a přemýšlet
Mě tu fungovalo 5 let, než jsem si řekl že se na to můžu vys... a koupil jsem 100 kg Freeride ta ale není vhodná na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S pětikilem do terénu?
storeman píše: Poradím jak zvedat v terénu těžkou motorku:
Prostě, když upadneš, tak hned v té největší nasranosti vyskočit, bafnout motorku za řídítko a trhnout!
Nesmíš kolem toho chodit a přemýšlet
Mě tu fungovalo 5 let, než jsem si řekl že se na to můžu vys... a koupil jsem 100 kg Freeride ta ale není vhodná na silnici
Dobrá rada, je to trhnutí je potřeba brát s ohledem na věk jezdce) V jitém věku trhneš....a už se nenarovnáš)