globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypnutí pumpy za jízdy
Ahoj,

asi 2 x se mi stalo že motorka chcipla za jízdy, jednou v klidu když jsem se rozjížděl na kruháku (plynu dost, spojka v pohodě). Ted se mi to stalo po druhý. Po delším přesunu po dálnici, a sjetí z ní (nastesti) predjel jsem kamion, podekoval varovkama. Chvilku na to masina zdechla (nastesti rovinka). Pri pokusech nastartovat vubec nenabehla pumpa, pak zacaly slabe svitit svetla. Dotah jsem to na benzinku, prosel od baterky pojistky, pak z boku pojistky. Jen jsem je vytahal a dal zpet. Dojel jsem domu,a zaclo to nanovo. Pumpa sepla, masina chytla, ale zacala chcipat jak jsem rozsvitiil dalkovy anebo varovky. Kdyz jsem dal klicek do polohy ze maj jen blikat varovky se mi rozblikal disply jako pri startu na polohu on, jen to dal opakovane. Nemel jste nekdo obdobny problem?

Bylo mi razeno zkontrolovat kostru, v Honda rikali ze ma tri mista na kostreni ale kde jsou nevedi. Me dle manualu zde se najit nepovedlo. (osobne) si myslim ze je blbost aby se uvolnily vsechny tri.

Jo strikal jsem kontaktni spray do spinaci skrinky jak jsem nekde videl

Nemohlo by to byt ono?

Dnes jsem to procistil a zatim oka. Jen bych byl nerda aby mi to zdechlo v zatacce

1 reakcí na tento příspěvek Vypnutí pumpy za jízdy

14.4.2014 v 23:01 | Nahoru | #1
Co baterka a altik?

2 reakcí na tento příspěvek Vypnutí pumpy za jízdy

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2014 v 23:03 | Nahoru | #2
Mal som cbr 600f a tento isty problem. Problem bol v štekri ktorý spajal prednu masku motorky (svetlo, tachometer) s kabelazou motorky. Pri prepinani dialkove/tlmene tam obharal jeden pin. Šteker neslo ani rozobrat. Nakoniec sa podarilo, vycistil som to, nastriekal a bol pokoj. Presne mi to robilo co tebe. Za jazdy zdochla motorka. Mne vsak isla ku koncu uz iba bez svetiel, pretoze ako nahle som zapol svetla zase zdochla

Naposledy editováno 14.04.2014 23:04:38

(reakce na) Vypnutí pumpy za jízdy

14.4.2014 v 23:06 | Nahoru | #3
Chapadlo>

Baterku jsem dnes zkousel (konektory) pres merak s ramem. Nez jsem procistil spinaci skrinku tak mi propiskavalo plus i minus s ramem. Jak jsem to procistil tak uz jen minus. Jen teda na meraku kdyz dam na plus minus tak mi tam naskacou haluz cisla, ale nepiska to.

Alternator jsem nezkousel

(reakce na) Vypnutí pumpy za jízdy

14.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #4
Rodolfo>

Zkusím mrknout teda ještě na kabelz od předních světel a tacháče, je fakt že jsem to měl rozebraný. Zapojeno určitě dobře. ale pro jistotu a kdyby třeba voda se tam dostala ..

Vypnutí pumpy za jízdy

14.4.2014 v 23:49 | Nahoru | #5
tak tenhle problem jsem řešil před týdnem a odešlel regulátor,Hondy jsou tím pověstný,regulátor nedobíjel dostatečně baterku a když jsem po delší jízdě přibrzdil,tak motorka chcípla.dokonce mě museli dvakrát roztlačit abych dojel domu.dávalo to při větších otáčkách jen necelých 12 V.Změř si při natočeným motoru kolik dává altík na baterce.

Naposledy editováno 14.04.2014 23:52:39

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 09:39 | Nahoru | #6
ad 1 změřit jestli dobíjí - na baterce by nemělo při nastartovaném motoru bez zátěže být pod 14V, a pod 13,5 se zátěží.
ad 2 pokud dobíjí, tak nastartovat a změřit napětí mezi kostrou a záporným pólem baterie - tak zjistíš jestli někde není velký přechodový odpor.

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 10:05 | Nahoru | #7
JUkni na to jaky mas napeti na baterce kdyz to zacne zlobit. Jestli tam nameris pod 12.6 tesne po dojezdu tak je neco spatne a nedobijis.
Diag dobijeni zde .
Motorka s karbecem zacina "nejet" tak nekde mezi 10-11.3 V (jako ze uz to nestiha zapalko), u strikacky to bude mnohem driv.

Primarne bych se zameril na oxidovany kabelaze, dotazeni sroubu atd.

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 10:39 | Nahoru | #8
Mě tohle u cbr dělalo náklonové čidlo E: tak soráč myslel sem že ti to jen vypíná pumpu nevšiml sem si ostatních problémů.

Naposledy editováno 16.04.2014 16:40:09

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 19:34 | Nahoru | #9
Tak jsem měřil

s tlumenýma světlama a nastartovaným motorem 13,6 V na baterce.

Odpor 0,2 ohmu až 0,3 ohmu bez nastartování

s nastartovaným motorem 26 - 18 ohmu - postupne klesal, kdyz k tomu dam dalkovy tak klesne na 5-7 ohmu

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 23:23 | Nahoru | #10
Prosel jsem kabelaz, nad levym naporakem. Jak hnu sikovne kablikama tak povadnou opet svetla prestane
jit pumpa. Kabliky i konektor se zda byt oka. Nikde nic napaleny ani roztaveny. Vyflakal jsem si baterku
a jak to dam na nabijecku tak na spojce brni. Nevim kde se to tam bere,pres altik?

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 23:41 | Nahoru | #11
taky bych to tipoval na kostru nebo nějaký blbě zasunutý konektor..

Vypnutí pumpy za jízdy

15.4.2014 v 23:48 | Nahoru | #12
Bohuzel, nemam ani tucha kde je to ukostreny

Vypnutí pumpy za jízdy

16.4.2014 v 12:22 | Nahoru | #13
A nemáš tam přechodák někde mezi altikem a tim regulátorem. je tam dost teplo a ta svorkovnice ve které je to spojený se vyhřeje. Někdy to pak funguje a někdy zase ne.

(reakce na) Vypnutí pumpy za jízdy

17.4.2014 v 18:15 | Nahoru | #14
Rodolfo> cago, tak to bylo presne to same. Uvolneny kontakt ve svorkovnici. Dikes za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist