2 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Vítězslav_Máří píše: Proč myslíš,že motor death.Mohlo by stačit vyměnit ten krajní domeček vačky a záleží jak je to prasklé buď rozvodové kolo nebo celou vačku.Kolik to má najeto?Jestli se to vyplatí opravovat.
co tam muselo být za sílu co utrhne vačce která se tak trochu točí šrouby---a že ty šrouby z řempa nejsou...je jasne že
Naposledy editováno 30.03.2014 22:15:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Naposledy editováno 30.03.2014 22:22:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Vítězslav_Máří píše: To podle motoru.Někde je navlečené kolo normálně na hřídeli a na některých motorech je jen osazení kolo je přidělané normálně z boku na hřídeli.U první verze je proti protočení klínek a u druhé verze je ve vačce kolíček,který třeba u toho fiata rád praskne zrovna když se motor potká a je pak problém jej odvrtat.Je fakt,že potkané na sání by to mohlo být,záleží kolik má píst prostoru při otevřeném ventilu.
přidělané
Naposledy editováno 30.03.2014 22:23:49
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Proč myslíš že to nepůjde opravit? Už jsem dával dokupy horší mrtvoly.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
dave-lister píše: Pokud je to kolo k vačce přišroubované, může být jen zalomený šroub. Každopádně to asi bude potkaný. Vyndal bych vačky a zkusil protáčet motorem zda při každém zdvihu je cítit komprese. Potom dát do kupy rozvod a změřit komprese.
Proč myslíš že to nepůjde opravit? Už jsem dával dokupy horší mrtvoly.....
jestli se to utrhlo v v tahu nebo řekněme ve 2000k otáčkách...tak ????
jako takhle jedna fotka ti cenovku nevystavi..ale dle meho tam budou velké škody
Toť muj názor
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
gorkin píše: přidělané
Škoda že nemám v compu nějaký Fiat manuál,koukni se někde na foto rozdělaného motoru třeba na Punto.Je tam rozvodové kolo,kde je vybrání pro průměr vačky a to je nasazené na bok vačky a dotažené šroubem M 10X1,25,který se jistí lepidlem na závity a kolo je proti protočení zajištěno kolíčkem stejně jako kolo na hřídeli perem.Ale to je jedno tady se řeší motor na motorku ne na toho Fiata.Vítězslav_Máří píše: Škoda že nemám v compu nějaký Fiat manuál,koukni se někde na foto rozdělaného motoru třeba na Punto.Je tam rozvodové kolo,kde je vybrání pro průměr vačky a to je nasazené na bok vačky a dotažené šroubem M 10X1,25,který se jistí lepidlem na závity a kolo je proti protočení zajištěno kolíčkem stejně jako kolo na hřídeli perem.Ale to je jedno tady se řeší motor na motorku ne na toho Fiata.
jejda že to neporovnaš např se Zetorem
mluv (piš) konkretně k hondě
peace
Vítězslav_Máří píše: Škoda že nemám v compu nějaký Fiat manuál,koukni se někde na foto rozdělaného motoru třeba na Punto.Je tam rozvodové kolo,kde je vybrání pro průměr vačky a to je nasazené na bok vačky a dotažené šroubem M 10X1,25,který se jistí lepidlem na závity a kolo je proti protočení zajištěno kolíčkem stejně jako kolo na hřídeli perem.Ale to je jedno tady se řeší motor na motorku ne na toho Fiata.
No pozor na to, trebárs u spomenutého Punta 1.2i 8V kludne môže streliť rozvod a motoru sa nič nestane, ale to jeden z mála motorov, kde je konštrukčne tolko miesta, že nedôjde ku kolízii ventilu s piestom. Zrovna také nešťastné porovnanie1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Ivan-K píše: V tom lepšom prípade si to odsralo pár sacích ventilov, bez otvorenia ti ale nikto nepovie či to má, alebo nemá zmysel opravovať
pokud to kolecko upadlo za behu motoru, tak to nebudou jen saci ventily. jak se uvolni retez, tak zacne preskakovat a potriskaji se i ventily i na te vacce, co je na retezu.
pokud se to stalo za behu motoru, tak bude podle mne potlucena vetsina ventilu. tzn hlava game over.
jinak bych zkontroloval délku a tvar ojnic( měřením, ne okem ) a hlavně pořádně vypucovat vnitřek od kovových střepů...hlavu buď opravit, nebo sehnat jinou....
1 reakcí na tento příspěvek motor z havárky (dá se zachránit?) Foto
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |