Místo eskamotérských kousků s foukáním do válců sundej hlavu. Je to naprosto jedno. Pokud bude motor potkaný, krásně uvdidíš, na čem jsi. Když se potká píst s ventilem, může se ventil ohnout (lepší varianta) nebo taky stlačit dřík proti vačce (horší varianta). Každopádně, s hlavou dole víš, na čem jsi. Pokud to nebude na opravu, můžeš ho rozprodat na díly. To už máš jedno, jestli je hlava dole nebo ne. A pokud by se to opravovalo, stejně by bylo lepší hlavu sundat. Těsnění pod hlavu zase není tolik peněz. Případně koupit celou sadu na motor a když už se to bude dělat, zabrousit ventily, vyměnit gufera a vůbec ty těsnění, které budou v sadě. Podle fotky se nic nepozná. Pokud tady dáváš fotku, jen aby ti ostatní potvrdili, že se to opravit dá, pak ano, dá. Je to jen otázka času a peněz.