paolo_novy Přidat reklamu

Téma: foukání pneu
Ahoj, potřeboval bych poradit, jak foukat pneu na Varaderu 1000. Výrobce motorky udává, že se v zadu má foukat při plném zatížení na 2,8bar, ale na pneu (Mitas E-08) je psaný max 2,3bar. Je mi jasný, že to na víc jak 2,3bar foukat nemůžu. Neni pak problém v pneumatice, jestli by nabyla potřeba jíná pneu, kterou budu moct foukat na těch 2,8bar? Díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek foukání pneu

17.4.2014 v 09:02 | Nahoru | #1
essmene, proč si myslíš, že Mitasy jsou nepředpisové gumy? Rozhodně to není z důvodu finančních, aspoň teda u mne, u někoho možná ano-ale ten koupí ojetou pneu po mě-to co ojetý vyhazuji, jiní kupují...
Jde o to, že pokud nejseš jenom asfaltovej specialista a rád se podíváš i jinam /tím nemyslím hard off/ tak na silničních pneu /co si budem říkat ani jedna pneu mimo špalků není na jízdu mimo asfalt/ můžeš tak akorát zajet do kempu, pokud nezapršelo a není mokrá tráva-to hned lehneš.
Takže je to o tom jezdit i jinam, kam čoper,zmzlina nemůže, resp. strašně by dostali zabrat. Proto mám Varadero a zajedu kam chci-omezují mne jenom pneu a moje /ne/umění. Přehušťování o 0,2-0,4 u Mitasek není žádný problém. Potvrdili mi to i kluci od Mitasu. Naopak, huštění a změna huštění víc,nebo míň je běžná věc...Zkus např. s předpisově nafouklou siln. pneu jet po makadamu-prorazíš to aniž řekneš švec. Nebo zkus jet v písku -tady musíš podhustit.
A dovolím si tvrdit, že pokud má moto výrazně lepší jízdní vlastnosti při malém laborování s tlakem, je to lepší, než když někdo jezdí sólo, pak ve dvojici a neví ani kde je ventilek-pak pindá že to plave, kroutí se a pod.
Jsou to zkušenosti které Ti nedá žádná příručka a teorie. Samozřejmě každý může mít na věc jiný názor.

(reakce na) foukání pneu

22.4.2014 v 09:05 | Nahoru | #2
majanko> podívej asi takto, ať si každej dělá s tlakem co chce. On se Ti ten tlak mění i s teplotou a nadmořskou výškou a to ani nemusíš lízt k čepičce ventilku Spíše než jen mokrá tráva nebo jak píšeš ty - makadam bych řešil délku tratě a stát ve kterým jedeš. Je mi jasné, že pokud jedeš v ČR jen pro lahváče do supermarketu a zpět tak toto neřešíš. Ale přefoukni gumu třeba v Alpách, sedni do tandemu a vyjeď trošku vejš a zjistíš, že ten tlak se ti změnil a to dost razantně ! A může dojít i k protržení pneu na úplně čistý silnici jen díky fyzikálním zákonům viz. druhý stupeň ZŠ teda alespoň do nás toto učitel tloukl Toť vše. K tématu - značku neřeším, obuj tam co chceš, řeším jen tlak pneu, který výrobce doporučuje a to asi z nějakýho důvodu. Jsem zvědavý jak dlouho ty gumy pře/podhuštěný vydrží Jinak po silnici jezdím na silničních a pokud musím z nějakýho důvodu sjet do lehčího terénu, neřeším tlak ale pořádně držím řídítka a du ze sedla v tamdemu musí ze sedla naopak žena
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist