bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 10 let staré moto s 20 000 !!!
10.2.2014 v 18:57
Je mi docela do smíchu, když vidím jak málo jeté jsou motorky v bazarech a jak se každý bojí při prodeji přiznat, kolik má vážně najeto. Narazil jsem na video, kde je krásně vidět tupost lidí co si myslí, že cestovní motorka s 50ti, 70ti, 90ti tisíci je mrtvá..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 12:25 | Nahoru | #31

karf píše: mi_psi> Před pár lety jsem dělal servis na litrovém Raptoru (nové pneu, svíčky, filtr, náplně, kontrola vůlí, synchronizace klapek, ložiska...) a platil jsem něco přes 12 tisíc. za 50 bys měl totální generálku.


taky by si to některé motorky už zasloužili - tlumiče, pružiny, rozvody, spojka, kotouče a seš na 50 a to je to o čem tu mluvím, jenže tady je to jak do dubu. A už sem 2x napsal, že se nebavím o nájezdech do 100tkm. To má stejně každá druhá motorka.

A ještě tu někdo psal, že záleží na stroji - to jistě ano. Samo, že velekj předimenzovanej cesťák bude v pohodě, když se na něm jezdí dálka kadla kadla způsobem, ale třeba naháč, kterej se týrá na okruhu i v provozu bude po 100tkm ko tak jako tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 14:26 | Nahoru | #32
mi_psi> No nevím.. tak nějak máš asi pravdu, ale třeba já koupil B6 rok 1995 v roce 2009 za 40 000 kč s najetejma 60 tis. km za 5 let jsem najel 45 tis. km, takže celkem 105 tis. km, je fakt, že zadní centrál, přední vidle a přední brzdy byli ko..celkem za servis za těch 5 let jsem dal 84 000 kč, což není málo.. takže můj závěr je, že stará mašina vyžaduje více servisu na méně obvyklých věcech než je spotřebák a je to tím pádem dražší, ale jako taková bez problému najede s touto údržbou řekl bych hodně přes 100 tis. km. Je na každém aby zvážil co se mu vyplatí..ale ne každý ma v té chvíli na nákup nové..

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 16:22 | Nahoru | #33
Mám GSX-R K2 namotáno teď už 34500km, komplet servisní historie, komplet doložená historie, pár let v depozitu SPZ dle techničáku, vždy třeba na půl roku, ovšem když jsem jí rozdělal.. Tam je to jak nový možná škoda i pro mě ale teď jsem jí začal dokrášlovat + lak, takže to vidím, že příští rok už půjde jako SHOW bike do obýváku a domů přivezu něco novýho Mám jí z Anglie, na jméno komplet servisku i s tim kolik najel, ale on spíš padal než najel

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 17:33 | Nahoru | #34
Když se o motorku člověk stará,tak jak má, tak vydrží statisíce km. Nechápu dnešní trend, čím míň najeto, tím líp se prodá. Když má tak málo moto najeto, tak proč většina nemá už ani servisku? Je to jako s auty, si každej myslí, že motor v autě je po 200-300 tkm ko, ať se jdou takoví lidi vycpat.

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 17:51 | Nahoru | #35
Je to úplně stejné jako "slevy" v obchoďácích - dobře to vypadá

(reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 17:58 | Nahoru | #36

mi_psi píše: Tady nejde o to, co je na budíku, ale o stav. A říkám, že stav motorky, co má hodně najeto vyžaduje vždycyk větší investice. A jestli je pro vás ok dělat repas tlumiče a vidlice za dejme tomu 10tis a dávat 3 nový kotouče taky za 10 a kdo ví, co ještě u nějaký starý motorky, tak je to vaše věc.. Já si radši vyhlídnu kousek, kterej nemá tolik najeto, abych tohle nemusel řešit..



ono většina motorek co má "hodně najeto" dostává ten servis pravidelně takže to je blbost že by jsi pak musel uděla mega investici :) ocházej spotřební věci to že lidi koupej něco jetýho myslej si že to má mín ale nikdy je nenapadne dát zkontrolovat ložiska a podobný věci :)

ted má můj baworák 102 000km :) zádný velký ivnestice sem nedělal, nový tlumiče (repas) nějaký díly (spotřebák) a kecy ze je to bawo si nech :) od cesty

kawu sem prodval s 50 000km pomalu a to byl rok 04 :)

to že u nás se servisuje většinou až když se to posere je věc druhá :)

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 18:05 | Nahoru | #37
Normální člověk kupuje stroj podle stavu. Prase může "zlikvidovat" mašinu za 10000km. Všechno je to o údržbě a tom, jak se k motorce kdo chová-
Spíš by mě ale zajímalo, jestli někdo ví, jaké jsou životnosti motorů. U aut je to myslím poměrně profláklé, ale u motorek se s tím moc nesetkávám (přiznávám se, že jsem to nikdy nevyhledával) Počítám, že nikdo nedělá motorky, aby vydržely jen 100000km, ale kolik tak může být reálný nájezd bez větší opravy. Jasně, záleží to na druhu stroje, stylu jízdy atp. Na Škodě 120 jsme měli tuším 180000km a byla v pohodě, felicii jsme koupili s 200000km a vzhledem k tomu, že se prodávají i přes +300 je určitá pravděpodobnost, že na to to auto má. U motorek nemám tucha. Ono taky díky tomu oblíbenému stáčení se to těžko zjišťuje...

2 reakcí na tento příspěvek 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 18:23 | Nahoru | #38
Jako občas zauvažuji a ročně najezdím těch 3000km. Někdy motorka třeba nejezdí celý rok. Takže relativně.

Ale jsou borci co dají 15 tisíc ročně

hlavně motorka není jen motor. A většina motorek neumírá na motor. Prostě je to soubor dílů a záleží na údržbě. Někdo neřeší vyklepané ložiska a pak se mu něco stane. Někdo ložisko opraví a jede se dále. U motorky je to dost složité. Řek bych že 300 musí dát každá, která by měla servis, že by se vše dělalo jak mělo.

Naposledy editováno 11.02.2014 18:27:04

(reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 19:03 | Nahoru | #39

dareckov píše: Jako občas zauvažuji a ročně najezdím těch 3000km. Někdy motorka třeba nejezdí celý rok. Takže relativně.

Ale jsou borci co dají 15 tisíc ročně

hlavně motorka není jen motor. A většina motorek neumírá na motor. Prostě je to soubor dílů a záleží na údržbě. Někdo neřeší vyklepané ložiska a pak se mu něco stane. Někdo ložisko opraví a jede se dále. U motorky je to dost složité. Řek bych že 300 musí dát každá, která by měla servis, že by se vše dělalo jak mělo.


To je dobrá zpráva,protože s tím co já najedu za rok mi musí mašina vydržet do konce života
E: teda jestli mi zase nemrdne a neprodám ji

Naposledy editováno 11.02.2014 19:04:25

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 19:54 | Nahoru | #40
když budete hledat, tak najdete spoustu stránek, kde se zabývají nájezdem příklad ZDE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 20:14 | Nahoru | #41

mi_psi píše: taky by si to některé motorky už zasloužili - tlumiče, pružiny, rozvody, spojka, kotouče a seš na 50 a to je to o čem tu mluvím, jenže tady je to jak do dubu. A už sem 2x napsal, že se nebavím o nájezdech do 100tkm. To má stejně každá druhá motorka.

A ještě tu někdo psal, že záleží na stroji - to jistě ano. Samo, že velekj předimenzovanej cesťák bude v pohodě, když se na něm jezdí dálka kadla kadla způsobem, ale třeba naháč, kterej se týrá na okruhu i v provozu bude po 100tkm ko tak jako tak..


...200tis km, cca v te dobe menen 3ti rozvodak, loziska v kolech, kuzeliky v kyvce, vidlice planuju v dohledny dobe menit za jine z Ebay, zadni tlumice vymena za lehce jete Koni. Motor zere olej behem dovolenych do 0,3L/1000km. Pri kuchani motoru pred 5 lety uz tehdy mely krouzky vuli pres limit(zmereno 1mm) a ventilova sedla misto kuzelu radius, ovsem na funkci rostlinare to jak se zda uplne zasadni vliv nema. Pri takovem najezdu uz je pak vsechno potreba resit podle funkce, protoze pri dodrzovani manualu do puntiku by to opravdu bylo na 50tis zbytecnych investic.

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 20:20 | Nahoru | #42
Jo a uplne se musim tedka tlemit, kdyz mam moznost porovnavat nazory motorkaru a ted i sportovnich pilotu Bezny motorky v zapadni Evrope maj najeto bez problemu pres 100tis km a jsou v klidu, u nas najezd pres 40tis km je brany jak vrazda, protoze Jawa chtela vybrus kazdych 40tis km. No a co je u letadel? To samy, Blanik a Vosa mely zakladni zivotnost rekneme 3500h resp. 2500h, takze vsechny letadla nad 3000h jsou povazovany za olitany i kdyz zapadni stroje maj zivotnost 12000h. Takze nejzadanejsi jsou letadla co maj 1200-1500h ale pritom maji psanych 2000startu, coz znamena obdobu staceni vozidel, protoze prumerny let trva s kluzakem rozhodne kolem 2h a ne min jak hodinu Tedka jsme koupili letadlo s 3300h a 1200starty, no a uz jsem videl usklebky nekterych chytrolinu

(reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 20:42 | Nahoru | #43
Jindra650> Tohle je taky dobrý, potkal jsem na dovolené a jela super



10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 21:21 | Nahoru | #44
Čau když si to tady pročítám tak mám vlastně doma neprodejnou motku,Varana jsem kupoval z DE najeto 29000 Km lehce padlej stavem na ty km vypadal.Kupoval jsem ho v.r.2009 březen tedˇmá 45000 km na motorku nemám věčně čas a peníze je potřeba taky strkat jinam takže sezona 2013 2500km z toho 1900 km dovolená.Každej rok měním olej a filtry až jednou budu prodávat tak se asi kupce nedočkám ahoj

1 reakcí na tento příspěvek 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 21:31 | Nahoru | #45
No právě...napadá mě udělat anketu, kolik kdo ujede za rok a z toho vyrobit průměr najetejch kilometrů třebas na 10 let starý motorce. Myslím si, že to bude dost málo. Osobně najedu průměrně kolem 4500 km. Čili za deset let taky budu těžko vysvětlovat, že nemám ztočený tacho?? Je to málo nebo hodně??

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 22:31 | Nahoru | #46
Tak to ja mam FJ 1200 r.v.1988,naj.80tis.a na motoru nevim ze by neco bylo.To su kecy.ze moc najete.Jak se kdo stara tak ma.A jinak panove,do roku 2000 byly jeste delane poctive,a nahledelo se na komerci.Nekde jsem se docetl,ze dnesni konstrukteri co vymysli sekacky delaji taky motky,tak nevim.Dnes je potreba prodat co nejrychlej,no a ty dnesni tvary,kazdy at si to prebere.

Naposledy editováno 11.02.2014 22:40:24

10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 23:58 | Nahoru | #47
Já měl několik starejch kousků,, gpz 500, gs 550,gpz 750,gpx 1000, vše pod rok 1989.
nákup pár korun, servis pár korun(klasika je řetězovka,brzdové desky, pneu,baterie, svíčky, seřízení..), prodej pár korun. zábava- k nezaplacení.nikdy mě nenapadlo řešit kolik má co najeto...
jedna stará suzuki z roku tuším 79 po mě dokonce chtěla za sezonu řetězové kolečko za 280 kč, svíčky po 120 kč a ložiska do zadní kyvky- ano,rozměr vyrábí místní ZKL , asi tenkrát za 420 kč v obecním obchodě na skladě..jo a ještě uhlíky do starteru.pasovaly, lehce upravené ze žigula...
vzducháč rachotil, polkl něco málo oleje a dodnes jezdí ...

takže neřešit píč..., jezdit,kalit.

10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 09:18 | Nahoru | #48
Já si myslím, že většina najezdí v průměru kolem 6tis/rok. Jeden rok méně, druhý více.

(reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 10:16 | Nahoru | #49

dareckov píše: Jako občas zauvažuji a ročně najezdím těch 3000km. Někdy motorka třeba nejezdí celý rok. Takže relativně.

Ale jsou borci co dají 15 tisíc ročně

hlavně motorka není jen motor. A většina motorek neumírá na motor. Prostě je to soubor dílů a záleží na údržbě. Někdo neřeší vyklepané ložiska a pak se mu něco stane. Někdo ložisko opraví a jede se dále. U motorky je to dost složité. Řek bych že 300 musí dát každá, která by měla servis, že by se vše dělalo jak mělo.



15 za půl roku neb ve sněhu někdy jezdit nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 14:46 | Nahoru | #50

Johny89 píše: mi_psi> No nevím.. tak nějak máš asi pravdu, ale třeba já koupil B6 rok 1995 v roce 2009 za 40 000 kč s najetejma 60 tis. km za 5 let jsem najel 45 tis. km, takže celkem 105 tis. km, je fakt, že zadní centrál, přední vidle a přední brzdy byli ko..celkem za servis za těch 5 let jsem dal 84 000 kč, což není málo.. takže můj závěr je, že stará mašina vyžaduje více servisu na méně obvyklých věcech než je spotřebák a je to tím pádem dražší, ale jako taková bez problému najede s touto údržbou řekl bych hodně přes 100 tis. km. Je na každém aby zvážil co se mu vyplatí..ale ne každý ma v té chvíli na nákup nové..



Prosim te co jsi tam vsechno na delal? Dat 84 tisic mi prijde docela dost. Tos tu motorku musel nekde roztrelit ne? vzdyt to je skoro 17 tisic behem sezony??? Repas tlumicu...kotouce....vsechny loziska....gumicky do brzdovych valcu... atd atd....ale porad mi to prijde moc....kamos na mem byvalem gsxr zadrel a oprava ho vysla "jen" na cca 25 takze opravdu nerozumim tomu, jak si dosel k tak velkymu cislu

10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 14:55 | Nahoru | #51
já mám na svém banditu najeto 26 tis, je to rok 08 a to jeden rok stál, loni najeto 8 tis, letos bych to viděl min na 10 tis, takže za dva roky budu mít neprodejnou motorku

10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 15:05 | Nahoru | #52

10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 16:01 | Nahoru | #53
ono tezko soudit, treba ja jsem mel dobu, kdy jsem za 3 roky najel 7000
pak bylo obdobi, kdy nebyl problem 15000 za rok
a ted je zase obdobi (rodina, kolo vylety atd...) kdy dam jednu kratsi dovolenou na moto + jezdeni okolo komina, takze loni sem nenajel ani 2000
proste neuprednostnuji motorku pred rodinou a zajezdim si jen obcas

10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 18:00 | Nahoru | #54
Mám na Hondě VT 750 C2, R.V. 1999 -nájezd - 38 000km.

Je to hodně nebo málo????

1 reakcí na tento příspěvek 10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 18:44 | Nahoru | #55
Na hovno je, že člověk nikdy neví, kolik moto má, když kupuje. Někdo stočí, někdo ne, další to stočí z 40 na 20, jiný zase z 80 na 30. Prase aby se v tom vyznalo.

Jinak mám 929 z roku 2002 s najetýma poctivýma 21.000, z toho cca 8.000 na okruhu

Naposledy editováno 12.02.2014 18:45:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

12.2.2014 v 22:38 | Nahoru | #56
HanysRR> A proč to potřebuješ vědět? Koupím moto udělám vše potřebné a dál jedu servisní intervaly jak jsou dané. Pokud ti spadne ventil do válce je to prostě hold smůla, ale může se to stát i u moto s pár kilometry. To je prostě risk ojetiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

13.2.2014 v 01:21 | Nahoru | #57

juraaa píše: Prosim te co jsi tam vsechno na delal? Dat 84 tisic mi prijde docela dost. Tos tu motorku musel nekde roztrelit ne? vzdyt to je skoro 17 tisic behem sezony??? Repas tlumicu...kotouce....vsechny loziska....gumicky do brzdovych valcu... atd atd....ale porad mi to prijde moc....kamos na mem byvalem gsxr zadrel a oprava ho vysla "jen" na cca 25 takze opravdu nerozumim tomu, jak si dosel k tak velkymu cislu


Pisu z mobilu tak strucne.. Ono mas v podstate pravdu, muzu sem pak hodit excel kde to mam napsany..fakt si to nevymejslim. Takhle z hlavy vim, ze servis v zime byl vzdy cca kolem 12-15 tis.. plus neco behem sezony.. je tam fakt ale vsechno zapocitany.. a z toho bude celkem cca 15 tis za praci servisu. No kdyz to vidim zpetne tak si taky rikam ze je to randal.. :-/

10 let staré moto s 20 000 !!!

13.2.2014 v 01:47 | Nahoru | #58
Rok 2007 a najeto poctivých 17600 km. Znám historii,serv.knížka.
Ale to není motorka to je hd,na tom se přece nejezdí.

Naposledy editováno 13.02.2014 01:55:07

10 let staré moto s 20 000 !!!

13.2.2014 v 07:58 | Nahoru | #59
rok 2009,nova.aktualny stav tacho:nieco cez 80 tis.km.

10 let staré moto s 20 000 !!!

13.2.2014 v 09:48 | Nahoru | #60
Rok 2003, najeto při koupi v r. 2011 18 000 km (doloženo), k dnešnímu datu cca 25 000, konkrétně za loňskej rok najeto cca 1000km. Vzhledem k pracovní vytíženosti neni prostě čas jezdit víc a v případě prodeje to prostě asi nikomu nevysvětlim. Ikdyž nejsem kurva, abych někde šmelil s tachometrama, tak mi asi málokdo bude věřit... Ále co, hlavně, že sme zdraví...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist