bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čz 175/ 477,487 bloky motoru
31.1.2014 v 18:06
Mam motor čz 477 (bez oilmasteru) a potrebuji ho komplet preskladat do karteru z 487. Jsou ty kartery stejne nebo ne? nekdo pise ze to prehazet jde a nekdo ze ne ze ty kartery maji jine ulozeni kliky( jiny typ mazani lozisek z prevodovky bo smes) a obracene razeni..
nevi nekdo jak to tedy je? nebo naka zkusenost? diky :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

31.1.2014 v 18:11 | Nahoru | #1
Řazení je dáno pouze kulisou. Uložení pod zápalkem bys asi musel udělat tak, že bys použil domek gufera z 477, ložisko namáčknul až doprava a nedal tam velké gufero 25x52x7. Levé uložení bys pak asi mohl udělat tak, jako to má 477.

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:00 | Nahoru | #2
477 má na klikových čepech nalisovaný kroužky po kterých jezdí simeringy, ty musíš stáhnout a pak lze ji nalisovat do ložisek a simeringů jako to má 487.

(reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:05 | Nahoru | #3
dave-lister> S tim bych si dovolil nesouhlasit. Čep pod tim kroužkem je o 0,5mm větší než jinde. Nevim jestli u všech ročníků, ale viděl jsem to zatim snad u každý klikovky, a i klikař mě na to upozornil.

Ještě jednou opakuji, nevim jestli je to takhle u všech! Abychom se pak zbytečně nehádali.

Naposledy editováno 01.02.2014 11:06:56

čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:31 | Nahoru | #4
kolecko10: Aha tak to jsem nevěděl, takže by se musel vyměnit celý čep. Ale řešitelné to je, otázka zda to má cenu přestavovat. Celý motor 477 nebo 487 tolik nestojí a udělat GO na tom motoru který se mi hodí.

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:39 | Nahoru | #5
Tak ono by to tak nějak poskládat šlo, popisoval jsem to výše. Nicméně jak řikáš, těch motorů je dost, osobně bych se do toho asi taky nepouštěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 17:24 | Nahoru | #6
kolecko10>
okej diky za rady :)jde jen o to za mam origo motor co ma namotano bez otevreni 55tis. a letos vydechl.. jinak v perfektnim stavu, pak mam jeste dva motory z 477 ale s rozmlacenymi bloky od retezu... chci si jeden motor poladit a upravit (programovatelne zapalko, vyfuk, vybrus, vlastni hlava, upraveni kliky, kanalu, casovani atd. atd.), a origo uschovat na pozdeji :) a prave se mi naskytla koupe na bloky z 487 za 100kc :D tak sem zjistoval info :), ale je tam moc problemu az zbytecne prace navic.. tak pohledam nake z 477 nebo se nakej svarec vyradi na tom co mam :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 17:25 | Nahoru | #7
jinak jeste nevite jestli je pravda ze 487 uz nema tak dobre jizdni vlastnosti atd? pry ma delsi ram asi o 5 cm kvuli tomu ze se tam pak daval ten jawackej dvouval :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 18:16 | Nahoru | #8
Já myslim, že obojí má zhruba stejně špatné jízdní vlastnosti 487 je o celých 6cm delší jak 477. Na jízdních vlastnostech to podle mě zase tolik neudělá. Samozřejmě je to dost, ale vzhledem k poměrně nízké tuhosti rámu, kyvky atd je to řekněme zanedbatelné. Nejlepší jízdní vlastnosti z téhle řady měla až 487.3 a vyšší...s předkem z jawy 350 a s hliníkovou zadní kyvnou vidlicí. To udělá fakt hodně.

(reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

3.2.2014 v 07:18 | Nahoru | #9
allmotors> Záleží jak moc jsou ty bloky rozmlácený, pokud máš vylomený kousky můžeš je nechat navařit. Výměna ojnice na 477 vyjde na cca 1500kč, výbrus s pístem na 750kč a pak nějaký ložiska. Není to tak drahé, spíš bych opravil stávající motor.

čz 175/ 477,487 bloky motoru

12.11.2014 v 08:05 | Nahoru | #10
Ahoj.
Mám dotaz koupil jsem motor na ČZ o objemu 175 cm3 a na hlavě jsou 2 svíčky. CO to je za motor? Mel by to být podle deklů oilmaster. V motoru chybí klika, ale mám 2 motory jeden bez olejového čerpadla druhý s ním, ale oba jen s jednou svíčkou. Potřeboval bych vědět, jestli jsou kliky kompatabilní a k čemu je dvousvíčka na jednoválci a jaký bude rozdíl v zapojení elektřiny. Předem děkuji za odpovědi.

čz 175/ 477,487 bloky motoru

12.11.2014 v 14:42 | Nahoru | #11
Klikovky byly v rámci typu 477 většinou stejné. Jinak u hlavy by pomohlo foto. Může to být třeba dobová závodní úprava.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist