globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čz 175/ 477,487 bloky motoru
31.1.2014 v 18:06
Mam motor čz 477 (bez oilmasteru) a potrebuji ho komplet preskladat do karteru z 487. Jsou ty kartery stejne nebo ne? nekdo pise ze to prehazet jde a nekdo ze ne ze ty kartery maji jine ulozeni kliky( jiny typ mazani lozisek z prevodovky bo smes) a obracene razeni..
nevi nekdo jak to tedy je? nebo naka zkusenost? diky :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

31.1.2014 v 18:11 | Nahoru | #1
Řazení je dáno pouze kulisou. Uložení pod zápalkem bys asi musel udělat tak, že bys použil domek gufera z 477, ložisko namáčknul až doprava a nedal tam velké gufero 25x52x7. Levé uložení bys pak asi mohl udělat tak, jako to má 477.

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:00 | Nahoru | #2
477 má na klikových čepech nalisovaný kroužky po kterých jezdí simeringy, ty musíš stáhnout a pak lze ji nalisovat do ložisek a simeringů jako to má 487.

(reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:05 | Nahoru | #3
dave-lister> S tim bych si dovolil nesouhlasit. Čep pod tim kroužkem je o 0,5mm větší než jinde. Nevim jestli u všech ročníků, ale viděl jsem to zatim snad u každý klikovky, a i klikař mě na to upozornil.

Ještě jednou opakuji, nevim jestli je to takhle u všech! Abychom se pak zbytečně nehádali.

Naposledy editováno 01.02.2014 11:06:56

čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:31 | Nahoru | #4
kolecko10: Aha tak to jsem nevěděl, takže by se musel vyměnit celý čep. Ale řešitelné to je, otázka zda to má cenu přestavovat. Celý motor 477 nebo 487 tolik nestojí a udělat GO na tom motoru který se mi hodí.

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/ 477,487 bloky motoru

1.2.2014 v 11:39 | Nahoru | #5
Tak ono by to tak nějak poskládat šlo, popisoval jsem to výše. Nicméně jak řikáš, těch motorů je dost, osobně bych se do toho asi taky nepouštěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 17:24 | Nahoru | #6
kolecko10>
okej diky za rady :)jde jen o to za mam origo motor co ma namotano bez otevreni 55tis. a letos vydechl.. jinak v perfektnim stavu, pak mam jeste dva motory z 477 ale s rozmlacenymi bloky od retezu... chci si jeden motor poladit a upravit (programovatelne zapalko, vyfuk, vybrus, vlastni hlava, upraveni kliky, kanalu, casovani atd. atd.), a origo uschovat na pozdeji :) a prave se mi naskytla koupe na bloky z 487 za 100kc :D tak sem zjistoval info :), ale je tam moc problemu az zbytecne prace navic.. tak pohledam nake z 477 nebo se nakej svarec vyradi na tom co mam :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 17:25 | Nahoru | #7
jinak jeste nevite jestli je pravda ze 487 uz nema tak dobre jizdni vlastnosti atd? pry ma delsi ram asi o 5 cm kvuli tomu ze se tam pak daval ten jawackej dvouval :)

čz 175/ 477,487 bloky motoru

2.2.2014 v 18:16 | Nahoru | #8
Já myslim, že obojí má zhruba stejně špatné jízdní vlastnosti 487 je o celých 6cm delší jak 477. Na jízdních vlastnostech to podle mě zase tolik neudělá. Samozřejmě je to dost, ale vzhledem k poměrně nízké tuhosti rámu, kyvky atd je to řekněme zanedbatelné. Nejlepší jízdní vlastnosti z téhle řady měla až 487.3 a vyšší...s předkem z jawy 350 a s hliníkovou zadní kyvnou vidlicí. To udělá fakt hodně.

(reakce na) čz 175/ 477,487 bloky motoru

3.2.2014 v 07:18 | Nahoru | #9
allmotors> Záleží jak moc jsou ty bloky rozmlácený, pokud máš vylomený kousky můžeš je nechat navařit. Výměna ojnice na 477 vyjde na cca 1500kč, výbrus s pístem na 750kč a pak nějaký ložiska. Není to tak drahé, spíš bych opravil stávající motor.

čz 175/ 477,487 bloky motoru

12.11.2014 v 08:05 | Nahoru | #10
Ahoj.
Mám dotaz koupil jsem motor na ČZ o objemu 175 cm3 a na hlavě jsou 2 svíčky. CO to je za motor? Mel by to být podle deklů oilmaster. V motoru chybí klika, ale mám 2 motory jeden bez olejového čerpadla druhý s ním, ale oba jen s jednou svíčkou. Potřeboval bych vědět, jestli jsou kliky kompatabilní a k čemu je dvousvíčka na jednoválci a jaký bude rozdíl v zapojení elektřiny. Předem děkuji za odpovědi.

čz 175/ 477,487 bloky motoru

12.11.2014 v 14:42 | Nahoru | #11
Klikovky byly v rámci typu 477 většinou stejné. Jinak u hlavy by pomohlo foto. Může to být třeba dobová závodní úprava.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 9 Včera v 19:51 TomasNBK
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer


TOPlist