Koupil jsem mladymu čezetu v zoufalem stavu,tak jsme ji dali prez zimu dokupy a po seskladaní nam nastal problem,ktery popišu:
Zapnu zapalovaní,kontrolka dobijeni a neutralu se rozne jak má.
Nakopnem motor...zhasne jak má.
Problem nastane,kdyz přidam plyn a zvyšim otačky motoru. Začne zase problikavat,nebo svítit. .
Kdyz zapnu světla...zase zhasne.
Při nizkych otackach se světly sem tam blikne(to je alr asi normalni)
Co s tim delat?? Vim,ze se se světly stejně jezdi...ale to neni řešení.
zaver: když se bez světel,pri vyšších otačkách dobíjení rožne,či bliká,tak různě mění intenzitu svitu i ta kontrolka neutralu(ruzně blika vic ci min)
bych to mozna videl nekde na spatnou kostru,nebo tak něco při vyssich vibracích. podotykam,ze s motorem a zapalovanim se nic pri renovaci nedelalo,jen se odpojil a pak zase pripojil. před demontazi z ramu to nedelalo.
Ma někdo podobnou zkušenost? Byl bych vdečny za radu,kde začít. dekuju
Naposledy editováno 31.01.2014 11:16:02
Začal bych prohlídkou uhlíků a je-li možnost si od někoho půjčit s jistotou fungující relátko, každopádně zkusit prohodit. Když bude relátko haprovat, nejspolehlivější bude nahradit jej A-R81 , pokud je tedy ukostřěn (-) pól. Jinak by bylo třeba přepólovat dynamo. Regler zase tak drahý není a oproti vibračnímu relátku je daleko spolehlivější.
Dalším řešením by bylo dynamo úplně vyhodit a nahradit kompletní vhodnou sadou VAPE (alternátor, regler, zapalování). Ale to už bude nákladnější.
No a když to nepujde tak se řídit radami výše uvedeného všeználka a rozebrat to
Naposledy editováno 31.01.2014 11:42:24
Docela bych ale v tomto případě vážně zauvažoval nad náhradou dynama komplet sadou VAPE. Rozhodující jsou každopádně finance, ale jde i o spolehlivost.
Dnes jsem vymontoval regulator ze svojí čízy a šupl tam mladymu regulator svuj a kontrolka zhasne a dělá to,co to delat ma,Takže regulátor je vadnej.Zítra to beru do práce a elektrikáři to prolustrujou a uvidim,co dál.
Naposledy editováno 05.02.2014 18:48:58
1 reakcí na tento příspěvek kontrolka dobíjení na čz 175/487...problém
http://www.fichtlkra...aev_uzemneni_75.html
1 reakcí na tento příspěvek kontrolka dobíjení na čz 175/487...problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrolka dobíjení na čz 175/487...problém
Vlasťák1973 píše: Takže rele včudu,dal bych tam už elektronicke od AEV,stejně ho budeš asi kupovat,stoji něco kolem 500kč.
http://www.fichtlkra...neni_75.html [/quote]
Sám jsem měl podobný problém s pérákem. Koupil jsem výše uvedené elektronické relé a mám po problémech. Pérák dobíjí i na neutrál a při rozsvícených světlech, což nikdy nedělal. Relé AEV doporučuju.
Je pravda,že ta motorka stála minimálně tak 8-10 let pod kůlnou ve vlhku a nejezdila,než jsme ji přivezli...takže možná nějaká oxidace tam proběhla...třeba už to bude dobry a dá to pokoj.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 | milous_xx | 4 | 16.8.2023 v 18:26 kuba350 |