globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava/zprovoznění Pionýra
30.1.2014 v 14:56
Ahoj,

mám doma jednoho pionýra nejsem se jistý jestli je to 21 nebo 20 pravděpodobně mix obou a ještě dalších. Je to jeden celkem kompletní kousek a další dvě kostry a mraky dílů z motoru v různém stádiu rozkladu. Sám tomu rozumím jen o trochu víc než koza petrželi takže sem se domluvil s kolegou a v létě zajedem k němu na chatu a spolu s jedním šikulou na to vlítnem. Protože ten pionýr, ale dobrých 15-20 let nejezdil, si nedělám iluze, že tam bude vše v pořádku a určitě budou potřeba nějaké náhradní díly dokoupit. Doufám, že to bude spíš díly typu hadička, těsnění atd. Chtěl bych poradit co bych měl dopředu koupit, neb budu limitovaný právě tím jedním víkendem na chatě kde nebude možnost moc něco koupit a zároveň zase nemám možnost zjistit dopředu co bude potřeba. Raději koupím něco preventivně a pak to nepoužiju než aby mě něco chybělo.
Tohle jsou zatím věci které by podle mě bylo dobré koupit.
1. sadu těsnění
2. svíčku
3. fajfku
4. kabel k fajfce
5. benzínovou hadičku
6. gumičku do kohoutu
7. 2x duše
8. kondenzátor
9. olej do převodovky
10. benzín a olej do benzínu
11. indukční cívku
12. vazelínu
13. odrezovač
14. Elektroinstalace
15. žárovky
16. benzínový filtr
napadá Vás co dál?

EDIT: Tak jsem zjistil že je to typ 50/05, respektive že na 05 jsou papíry

Naposledy editováno 30.01.2014 19:15:14

2 reakcí na tento příspěvek Oprava/zprovoznění Pionýra

30.1.2014 v 15:12 | Nahoru | #1
Ještě bych vzal palivovou hadičku, filtr, gumičku do kohoutu, fíbry na kohout, kondenzátor, fajfku, VN kabel. Pak samozřejmě takové drobnosti jako dráty, konektory, převoďák atd.

Poudě...už to napsal DRN.

Naposledy editováno 30.01.2014 15:13:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava/zprovoznění Pionýra

30.1.2014 v 15:25 | Nahoru | #2

kolecko10 píše: Ještě bych vzal palivovou hadičku, filtr, gumičku do kohoutu, fíbry na kohout, kondenzátor, fajfku, VN kabel. Pak samozřejmě takové drobnosti jako dráty, konektory, převoďák atd.

Poudě...už to napsal DRN.


vidiš kondík a indučka kus drátu se taky hodí, pak nejaký matky, srouby nejen na vysterchání nádrže,...

jo a vazelínu, odrezovač a podle stavu nove prachovky,taky jak je na tom retezovka, loziska v kolech atd, se priprav ze v tom zatim nechas tak litr, spis dva

Naposledy editováno 30.01.2014 15:28:11

(reakce na) Oprava/zprovoznění Pionýra

30.1.2014 v 15:36 | Nahoru | #3
kolecko10> Jo, důraznil bych ten kondenzátor, který může být vyschlý a nemusí mít správné parametry . Jinak tu až bylo hodně řečeno a stav ostatních dílů spíše záleží na opotřebení než na stáří. Třeba tu svíčku, měděný VN kabel nebo poctivou bakelitovou fajfku (nejlépe bez odrušení) ani nemusí být potřeba měnit (podle stavu), protože nové díly (repliky) bývají často mnohem méně kvalitní . Napadá mě jen ještě, že nádrž bývá lety vyrezlá, takže je potřeba vyčistit, aby člověk předešel dalším problémům. Čistou nádrž považuju za základ .

Jinak ale, jak píše steiza... takový Pionýr může i po 20ti letech za dobré konstalace hvězd chytit na "drc" . Hlavní je dobrá jiskra a čistý nezvodnatělý benzín

Naposledy editováno 30.01.2014 15:41:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist