rozborka motoru - klika mela vydreny loziska na prostredku, proste kule sekly vedle sebe,,, takze rikam cajk, necham repasovat kliku..
koupil sem loziska, predal kliku opravaroj a po celkem kratkym cekani klika byla po repasi, vyvazena, cena ok..
dal sem dokupy, odjel cca 500km, pak na stk, pak jeste cca 500km a ze prodam,, tak sem predvcera jel posledni jizdu /dobit baterku pred prodejem, okouknout naposled atd./ a co se nestalo, bylo cca -2, odjeto cca 25km, zacalo hvizdat z motoru, tak sem to chcip,, pockal, pak nahodil, ujel cca 3km a skyk, kousanec a rikam, je to v haji,,, pak dovezl domu v dodavce, ted rozhodil, sundal hlavy, pisty kously nejsou,, takze predpokladam opet loziska na prostredku kliky,,, mazu polosynt 1:40, 2T sem mel haldu,a nezadrel sem...
prehozeny neco uprostred kliky???ty hlinici?nebo spatny loziska do kliky??
1 reakcí na tento příspěvek 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe
Osobně,pokud bych chtěl s tímto strojem nakroutit co nejvíc,soustředil bych se na tři věci:
1.Kvalita ložisek
Měl jsem tu čest s ložisky s plastovou klecí.Tam v podstatě nehrozí destrukce klece.
2.Kvalita vzduchového filtru
Je jasné,že absence částic tvořící se směsí brusnou pastu motoru jako celku jen prospěje
3.Kvalita oleje
Tady není co dodat
Zbytek jde ne vrub nedodržení technologie(házivost,příliš velký přesah čepu s následkem ztráty provozní vůle-viz C3,mazací kanály a doprava směsi do nich,atd.)
Díky za reakci…
Tak budu doufat, že ten motor co jsem tam teď dal má kvalitní ložiska . Prý to byl expediční motor, ale nedošlo k osazení, takže ho zrovna zajíždim. Bývalý majitel povídal, že tam dával SKF, renomé týče neznám známější firmu na kvalitní ložiska .
Když už jsme u toho teoretizování, tak mě teď napadá, že jsem k posledku měnil olej než jsem zadřel. Což by ukazovalo na tu teorii Deadmana, že motorka nemá ráda změny olejů.
Tedy pro příště bych asi udělal toto:
1. kvalitní ložiska - tady mě zajímá která to jsou s tou plastovou klecí?
2. kvalitní olej - který to je? - Já lil Midland a k posledku Mogul TSF
3. kvalitní filtr - který to je?
4. zvětšit průměr mazacích kanálků na střed
Ještě bych měl další dotázek. Leckde jsem četl, že pro zajíždění je dobré použít minerál olej. Zkrátka aby mazivost oleje nebyla na nejvyšší úrovní, aby se plochy válců a pístních kroužků dostatečne obrousily - když to tak laicky řeknu. No a teď ta otázka - nebude vadit když budu zajíždět na dejme tomu mogul, nebo dokonce tam doporučovali M2T a po 1500km tam fláknu kvalitní Midland? To mi přijde, špatný vůči tý Deadmanovo teorii .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 | hurikans | 8 | 4.5.2023 v 11:42 mito7 |