bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ukrajinské vape zapojení do svazku
Ahoj všichni, možná to tu někde je ale nenašel jsem. Chci se zeptat zda někdo nemá plánek jak připojit ukrajinské vape do puvodní kabeláže na Jawa 350 - 638. Díky
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) ukrajinské vape zapojení do svazku

1.4.2022 v 14:23 | Nahoru | #31

dave-lister píše: cmiral> Například náš učeň pravidelně jezdí k nám na praxi na Simsonovi, dokonce i v zimě. Loni bylo hodně sněhu a při jedný cestě do práce to složil, zlomil si ruku a ohnul přední vidlice. :D



1 reakcí na tento příspěvek ukrajinské vape zapojení do svazku

1.4.2022 v 15:19 | Nahoru | #32
když už tu to téma je...píšete, že je to klasické čínské zapalování-zbastlený, aby šlo namontovat na jawu...
Jsem spokojenej uživatel VAPE, ale tak mě napadá...není to při různých "expedicích" spíše výhoda, že na tom jsou použitý obyčejný čínský díly, kterých teda bude asi všude na světě 6 půlek? Jak píšu - jsem spokojenej uživatel VAPE, ale mám k němu takovej náboženskej přístup - prostě věřím, že to bude fungovat . Ale kdyby se to náhodou vys.alo, jsem víceméně v řiti, bo nevím jak bych to někde v tramtárii opravil

(reakce na) ukrajinské vape zapojení do svazku

1.4.2022 v 17:06 | Nahoru | #33
Wenca24> do tramtárie se sebou bere dle cestovatelů až za komín na Vape pro sichr jen snímač, jiné závady nejsou vpodstatě známy ani popsány a za ty léta

1 reakcí na tento příspěvek ukrajinské vape zapojení do svazku

1.4.2022 v 23:19 | Nahoru | #34
To čínský zapálko může být přijatelně spolehlivé. Pro optimální funkci bych tam místo těch dvou naprasených cívek dal jednu dvouvývodovou z CDI pro paralelní dvouválec. Třeba z CB250/400/450. Nebo novovýrobu třeba od Ignitechu, pokud se člověku nechce prolejzat vrakáče/ebay. Číňani určitě něco takového také dělají, jen to Ukrajinci nenašli.
Cívka od Vape ze sady SZ13/14/17 by sice šla také, ale ta má tu krabičku CDI už zaintegrovanou v těle cívky, tak je to zbytečně drahý. S tím statorem by elektricky fungovala také, ale nevíme, zda je dělaná na stejnou polaritu impulzu z čidla.

(reakce na) ukrajinské vape zapojení do svazku

2.4.2022 v 12:21 | Nahoru | #35

Deadman píše: T............... Číňani určitě něco takového také dělají, jen to Ukrajinci nenašli.
.................



Nebo jim to s jinejma cívkama nefunguje. Běžná indučka pro CDI má převod 1:80 - 100. Tyhle pidicívky jdou s převodem i na 1:200.

Naposledy editováno 02.04.2022 20:06:32

(reakce na) ukrajinské vape zapojení do svazku

17.8.2023 v 18:28 | Nahoru | #36
Ja som si to bohužiaľ kúpil na Jawu 592 ,má mať 140 W,cena s relé 113 euro , však to nepasuje ani do krytu karteru,ten musíte vybrúsiť aby sa to vôbec točilo,ten navarený magnet na rotore Vám narazí do krytu.Rotor trochu hádže do stran. Zapojte to radšej s batériou,kvôli výkyvom napätia. Cdi som rozobral,je tam len mini plošný spoj,vhodný skôr do hračky než na stálu prácu pri takýchto prúdoch.Tak isto aj hrúbka káblov,menšie už ani nejdú vyrobiť.
Píšem len svoju skúsenosť,iným ích skúsenosť neberiem,dúfam že majú lepšiu.Ja by som si to už nekúpil.

Naposledy editováno 18.08.2023 07:06:59

ukrajinské vape zapojení do svazku

24.9.2023 v 18:22 | Nahoru | #37
Letos jsem se s ukrajinským zázrakem bůhvíproč vykrádajícím název VAPE potkal dvakrát. Zjara jsem to montoval kámošovi do motoru ČZ 250/455, zatím nezkoušeno, musí nejdřív dodělat motorku. Podruhé dnes. Jiný kámoš si to přes moje varování pořídil do Jawy 350/634. Kdo chce kam, až se ucho utrhne. Najel s tím asi 1500 km a přestalo to dávat jiskru. Na výstupu z primární cívky nelze naměřit žádné napětí. Prodejce nelze zkontaktovat.

Další špeky (platí pro oba uvedené případy):
- úroveň pájených spojů na statoru strašná; takové jsem dělal v šesté třídě, když jsem k Vánocům dostal stavebnici "Malý radiotechnik" nebo jak se to tehdy jmenovalo,
- dodané schéma zapojení připomíná méně povedené omalovánky, např. souběh červeného a černého vodiče z něj lze vytušit, nikoliv spolehlivě přečíst,
- provedení kabeláže strašné, nepřehledné, vodiče jsou nastavované, dílem pájením, dílem pomocí fastonů, spoje zaizolované smršťovací bužírkou,
- barva izolace části vodičů vůbec neodpovídá schématu, samotné zapojení se stává zajímavou kvízovou hrou,
- u třistapadesátky dodané schéma jaksi pomíjí, že k soupravě bylo dodáno rozpínací relé, člověku bez zkušeností nezbývá, než použít metodu pokus - omyl.

Rčení "nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci" tady, myslím, platí na 100%. Osobně provozuju skutečné české VAPE u Jawy 90 Trail už 10 let, u Roadstera 7 let, u Crossky 3 roky, a pokud skutečně o něčem u těch motorek nevím, tak je to zapalování. Po trpké zkušenosti s repasovaným originálem dynamobateriového zapalování od jednoho dost známého prodejce veteránských dílů jsem letos pořídil české VAPE i do ČZ 125 Sport. Během prázdnin jsem s ní nalítal dobré 3000 km a opět: o zapalování nevím, protože prostě funguje. Takže asi tak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7
Jawa 350 638 při přidání přestane j... Jawa 350/638 Ižik007 0 7.10.2022 v 19:18 Eddie83


TOPlist