globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:17 | Nahoru | #1
Eagleking> Mně se hydroform moc líbil, ale četl jsem na mvagusta.net foru, kde psali že je děsně uječenej. Je to pravda? Máš tam arrow svody a jde na ně koncovka hydroform napasovat? Dík za info

u 1090 jde ladit i originál ECU, ale jen částečně. Na moje chcípání neúčinný pokus a to i s připojením power commanderu od Rapid biku. Takže jsem koupil ECU od Microtecu a je to bomba. Plug and play výměna. od té doby nechcípla. Naladit tam jde vše i takový blbosti jako srovnání tacho na přesnou rychlost, nastavení trakce atd.

Bacha na to ladění na brzdě, agusta jsou citlivý na správnou směs a obecně hodně topí, takže radši bohatší směs.

Naposledy editováno 22.05.2017 21:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:26 | Nahoru | #2
Markob> škoda že mikrofon na mobilu to nedokáže přenést. Ten zvuk je dost hlubokej, uječenej určitě ne. Každopádně jsem tam teď dal otevřený dbkiller, protože úplně bez toho ta motorka dělá strašnej bordel a při normální jízdě (<6000/min) jsem to nemohl v helmě vydržet, jak se roztočí, je to OK, ikdyž je pak ten lauf slyšet na +-10km

Mám to napojený na orig. svody, v ceně toho hydroformu byla redukce 2 to 1. Instalace naprosto bez problémů. Právě jsem to taky řešil na mvagusta.net fóru a vypadlo z nich, že jdou ladit v podstatě všechny ECU, jen ta 2007-2008 EURO3 jde nějak hůř, ale údajně to taky někdo umí. Já mám EURO2 2006 (bez lambda sondy) a tam jde vyměnit EPROM bez problému. Každopádně to bude potřeba poladit, právě pod těch cca 6000/min se mi zdá, že to blbě funguje.

Naposledy editováno 22.05.2017 21:28:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist