famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
u 1090 jde ladit i originál ECU, ale jen částečně. Na moje chcípání neúčinný pokus a to i s připojením power commanderu od Rapid biku. Takže jsem koupil ECU od Microtecu a je to bomba. Plug and play výměna. od té doby nechcípla. Naladit tam jde vše i takový blbosti jako srovnání tacho na přesnou rychlost, nastavení trakce atd.
Bacha na to ladění na brzdě, agusta jsou citlivý na správnou směs a obecně hodně topí, takže radši bohatší směs.
Naposledy editováno 22.05.2017 21:17:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mám to napojený na orig. svody, v ceně toho hydroformu byla redukce 2 to 1. Instalace naprosto bez problémů. Právě jsem to taky řešil na mvagusta.net fóru a vypadlo z nich, že jdou ladit v podstatě všechny ECU, jen ta 2007-2008 EURO3 jde nějak hůř, ale údajně to taky někdo umí. Já mám EURO2 2006 (bez lambda sondy) a tam jde vyměnit EPROM bez problému. Každopádně to bude potřeba poladit, právě pod těch cca 6000/min se mi zdá, že to blbě funguje.
Naposledy editováno 22.05.2017 21:28:13