famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Přední guma do hrany a vůbec docela to šlo až na jedno podklouznuti předního kola ale odnesla to jen botička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
V parným létě jednu sundavám. Druhá se dá z půlky podhrnout pod sebe (kdyžtak udělám fotku z garáže). Spečení čehokoli bych se nebál - chladič má max tak 90°C
Pycha> já to řešil kvůli spotřebě... moje aktuální mapa výrazně žrala jak to němělo aspoň 78-80°C na hlavách... nevím proč, ale jede to dobře, tak to neřeším...a tomu motoru je určitě líp při 80-90°C než při 67°C který jsem tam celý jaro a podzim měl ...i bylo cejtit trochu jiný chování motoru při studenějším chodu - jak to má 80°C a víc - je to krásně hlaďoučký. Při origo mapě se to nedělo... v zimě tak 70-75°C a nezvyšovalo to spotřebu.
Myslím, že dát tam malý stínitko na chladič z šedý kůže, není takový hrozná ohyzdnost...a motor bude spíš rád... toť můj názor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
t_freedom píše: pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...
opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C
assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C
A já jsem na půli cesty... Ani ve velký zimě (5 stupňů) to neleze pod 70, ale nad 80 se to taky těžko dostane
Ale je mi to jedno, páč v takový kose nejedu pokud to není pro výhru ve sportce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C
tak za :
a) mám známý v AZNP a ti badali nad sw kterej dokáže ukazovat "vhodnou" teplotu na budíku v rozmezí co nejširší reálný teploty (aby jim nevolali že to je studený)...takže rafička vyjede do středu už asi při 65°C ... tedy, bůh ví kolik tam máš, rejpale.
b) dokud to bylo v originále...termostat to udržel v min. 75°C ... po tom co jsem to přemapil a je to nakrmený se to prostě chladí líp...
c) přehřát takovej motor s malejma chladícíma objemama není úplně těžký...chápu, že je tam termostat s otvíráním 67°C ... u takovýho motoru to jde chápat...kór pokud je konstruován pro vedra na jihu ...
Naposledy editováno 13.04.2015 22:31:24