globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800


Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

10.4.2015 v 12:20 | Nahoru | #1261
pycha> ja vim jak to funguje. a presne proto si myslim, ze to naprosto zbytecne zatezuje prevodovku… navic, nelze takhle radit treba pri brzdeni motorem, nebo radit jednicka, etc. takze, aby to fungovalo normalne porad, musela by to byt automatika s double clutch, coz je asi super, ale MV to nenabizi

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

10.4.2015 v 14:18 | Nahoru | #1262
femal> při brzdění motorem to jde protože to na chvilku samo přidá

Jinak zbytečné to není protože to stojí přes 10000 a potřebují nějak vydělávat

MV Agusta Brutale -rady a tipy

10.4.2015 v 17:36 | Nahoru | #1263










1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

10.4.2015 v 22:47 | Nahoru | #1264
Tak jsem si pouštěl videa na YouTube a všem taky padá teplota, takže je to asi vlastnost brutalky a já vyhodil peníze za termostat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

11.4.2015 v 19:18 | Nahoru | #1265
pycha> já když byla včera,tak se i spustil ventilátor,tak to znamená,že už jí zima není.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

11.4.2015 v 21:47 | Nahoru | #1266
Rubi> to jo ventilátor někdy i v zimě, ale jak se rozjede třeba 120 na 5tku, tak to jde dolů

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

12.4.2015 v 19:26 | Nahoru | #1267





3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

12.4.2015 v 22:54 | Nahoru | #1268
Rubi> tak to škoda že jsme se nepotkali já dával dneska automotodrom jih. Tzn. Davle Slapy Sedlčany Neveklov Týn ( tam jsem potkal f4) talin písek a to samé nazpět

Přední guma do hrany a vůbec docela to šlo až na jedno podklouznuti předního kola ale odnesla to jen botička

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 08:06 | Nahoru | #1269
pycha> Já jela Písek,Mirotice,Týn a dál jsem chtěla Bechyni/jenže to vypadalo,že zmoknu/,tak jsem to vzala na Milevsko,Kovářov,Orlík a dom. Jezdím JČ ráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 11:49 | Nahoru | #1270
pycha> jaky mas gumy ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2015 v 11:56 | Nahoru | #1271
pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:24 | Nahoru | #1272
t_freedom> cim ten chladic zakrejvas ? kdyz tam dam nejakou pasku, nespece se to ?

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:38 | Nahoru | #1273
femal> Pirelli Angel gt

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:41 | Nahoru | #1274
t_freedom>
Mám to teda řešit nebo ne? Vadí to nebo ne?

Co jsem koukal na YouTube, tak jim to tam ukazuje stejně jako mě i v létě za plného kalupu

MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:43 | Nahoru | #1275

MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:44 | Nahoru | #1276

MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 14:48 | Nahoru | #1277


Zvedá se mu to na zadní nebo se jen prikrcuje
Takhle mi to teda natáhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 15:05 | Nahoru | #1278
femal> já tam nechal udělat dvě "dečky" z kůže (z každý strany chladiče)... maj "camfourky" dozadu za chladič a tam to provleču kulatou textil-gumičkou.
V parným létě jednu sundavám. Druhá se dá z půlky podhrnout pod sebe (kdyžtak udělám fotku z garáže). Spečení čehokoli bych se nebál - chladič má max tak 90°C

Pycha> já to řešil kvůli spotřebě... moje aktuální mapa výrazně žrala jak to němělo aspoň 78-80°C na hlavách... nevím proč, ale jede to dobře, tak to neřeším...a tomu motoru je určitě líp při 80-90°C než při 67°C který jsem tam celý jaro a podzim měl ...i bylo cejtit trochu jiný chování motoru při studenějším chodu - jak to má 80°C a víc - je to krásně hlaďoučký. Při origo mapě se to nedělo... v zimě tak 70-75°C a nezvyšovalo to spotřebu.
Myslím, že dát tam malý stínitko na chladič z šedý kůže, není takový hrozná ohyzdnost...a motor bude spíš rád... toť můj názor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 15:10 | Nahoru | #1279
t_freedom> takže tam zas vrátím černou Ameriku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 15:20 | Nahoru | #1280
pycha> není to trochu "upatlaný " ? ...uvidíš jak se ti tam pak bude usazovat bordel... když si necháš někde střihnout kus černý kůže, dá se pak překládat a můžeš si teplotu libovolně ladit

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 15:53 | Nahoru | #1281
t_freedom> jo je to celé oblemcane a časem by to asi zalepilo celej chladič a bylo by to vyřešené

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 16:01 | Nahoru | #1282
t_freedom> jo je to celé oblemcane a časem by to asi zalepilo celej chladič a bylo by to vyřešené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 16:44 | Nahoru | #1283
pycha> hele, žádná krása a estetika to není...ale svůj účel to nadmíru splňuje a zároveň ničemu neškodí










(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 18:05 | Nahoru | #1284
t_freedom> jo jako na 120ce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 18:11 | Nahoru | #1285
pycha> zkus to vyřešit krytem chladiče a mezi to můžeš vkládat co potřebuješ.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 21:01 | Nahoru | #1286
Rubi> nějakéj tam je už v základu ale mohl bych si od zamecnika udělat jinej se zakrytim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #1287

t_freedom píše: pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...



opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 21:11 | Nahoru | #1288

assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C



A já jsem na půli cesty... Ani ve velký zimě (5 stupňů) to neleze pod 70, ale nad 80 se to taky těžko dostane
Ale je mi to jedno, páč v takový kose nejedu pokud to není pro výhru ve sportce

MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 22:21 | Nahoru | #1289
Myslím že je to jasná konstrukční chyba. Teplota by měla být konstantní proto tam ten termostat je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 22:30 | Nahoru | #1290

assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C


tak za :
a) mám známý v AZNP a ti badali nad sw kterej dokáže ukazovat "vhodnou" teplotu na budíku v rozmezí co nejširší reálný teploty (aby jim nevolali že to je studený)...takže rafička vyjede do středu už asi při 65°C ... tedy, bůh ví kolik tam máš, rejpale.
b) dokud to bylo v originále...termostat to udržel v min. 75°C ... po tom co jsem to přemapil a je to nakrmený se to prostě chladí líp...
c) přehřát takovej motor s malejma chladícíma objemama není úplně těžký...chápu, že je tam termostat s otvíráním 67°C ... u takovýho motoru to jde chápat...kór pokud je konstruován pro vedra na jihu ...

Naposledy editováno 13.04.2015 22:31:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist