paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

12.4.2015 v 22:54 | Nahoru | #1
Rubi> tak to škoda že jsme se nepotkali já dával dneska automotodrom jih. Tzn. Davle Slapy Sedlčany Neveklov Týn ( tam jsem potkal f4) talin písek a to samé nazpět

Přední guma do hrany a vůbec docela to šlo až na jedno podklouznuti předního kola ale odnesla to jen botička

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 08:06 | Nahoru | #2
pycha> Já jela Písek,Mirotice,Týn a dál jsem chtěla Bechyni/jenže to vypadalo,že zmoknu/,tak jsem to vzala na Milevsko,Kovářov,Orlík a dom. Jezdím JČ ráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 11:49 | Nahoru | #3
pycha> jaky mas gumy ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2015 v 11:56 | Nahoru | #4
pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist