paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #1

t_freedom píše: pycha> to co píšeš o termostatu a chlazení je čistá teorie...
Termostaty na vysokovýkonných motorech zdaleka neotvíraj při např. 80°C jako u aut. (Např. můj otvírá při 65-67°C)
Když si uvědomíš, že ten motor musí uchladit plnej odběr výkonu za vedra, má dost malou chladící náplň kolem bloků a ve hlavách... tak je jasný, že termostat otvírá už dřív. Jenže pak je tu druhá situace - brbláš v zimě, za plyn nebereš a motor je ofukovanej vztduchem o 5°C - tedy nejen že náporovej vzduch má o 25°C míň, ale i celá skříň a části motoru jsou daleko líp chlazený. Když už se vnitřní okruh dostane na těch +/- 70°C a termostat propustí vodu z chladiče, která nemá letních 70-75°C, ale zimních 40°C, stačí do oběhu vlejt tolik týhle chadný vody než se zavře, že ti celková teplota bude oscilovat mezi 60 -70°C ...
Přidej k tomu např. přemapovanej motor co jede bez katíku (s katíkem na hranici chudoby) bohatej (což dost ovlivňuje teplotu spalování)...a jezdíš na 60°C ...
Já mám na jaře na S4RS 75% chladiče přikrytejch...



opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 21:11 | Nahoru | #2

assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C



A já jsem na půli cesty... Ani ve velký zimě (5 stupňů) to neleze pod 70, ale nad 80 se to taky těžko dostane
Ale je mi to jedno, páč v takový kose nejedu pokud to není pro výhru ve sportce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

13.4.2015 v 22:30 | Nahoru | #3

assassin píše: opet zamenujes italskej slendrian za "vlastnost" ... me Tele drzi 81 stupnu ve vnitrnim okruhu, zima/leto a nic nezakrejvam.... termostat je tam 80°C


tak za :
a) mám známý v AZNP a ti badali nad sw kterej dokáže ukazovat "vhodnou" teplotu na budíku v rozmezí co nejširší reálný teploty (aby jim nevolali že to je studený)...takže rafička vyjede do středu už asi při 65°C ... tedy, bůh ví kolik tam máš, rejpale.
b) dokud to bylo v originále...termostat to udržel v min. 75°C ... po tom co jsem to přemapil a je to nakrmený se to prostě chladí líp...
c) přehřát takovej motor s malejma chladícíma objemama není úplně těžký...chápu, že je tam termostat s otvíráním 67°C ... u takovýho motoru to jde chápat...kór pokud je konstruován pro vedra na jihu ...

Naposledy editováno 13.04.2015 22:31:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist