famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Také chci italský hadr na chladič
No prostě italská kvalitka srdeční záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
bulldogbiker píše: Tak to je super charakter
Také chci italský hadr na chladič
No prostě italská kvalitka srdeční záležitost.
ty si dej hlavně hadr na hlavu... prosimtě.
Píšu, že v originále to nebylo zdaleka tak výrazný ...ale kdyby tu někdo znal aspoň trochu teorie spalovacích motorů, dojde mu, že pokud je to nakrmený a otevřený v saní a vejfuku, bude chlazení asi někde úplně jinde...
Ze začátku jsem se občas nad tvými výroky pousmál ...objevil ses kdekoli jen aby si se s okolím podělit o tvé "zkušenosti" jak je ital na nic. Dnes už mi to příjde spíš tragický. Víc by mě zajímalo co o tom opravdu víš... nebo jestli jen plkáš a čekáš kdo se chytne.
A z řady tvých motorek v profilu by se taky min jedna japonská lahůdka servisáků našla ... co třeba úžasná GPX
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
A propo's Buldogbikere ... proboha proč se ty lidi ptaj na takový nesmysly ? Sleduji to řadu let a vím o tom mnoho ...a proto se mi zdá, že se jen někdo snaží pošpinit dokonalost úžasných strojů z Nipponu... potažmo dokonce toho, jenž ti vnuknul myšlenku založit svůj profil...
Naposledy editováno 14.04.2015 11:22:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
t_freedom píše: tak za :
a) mám známý v AZNP a ti badali nad sw kterej dokáže ukazovat "vhodnou" teplotu na budíku v rozmezí co nejširší reálný teploty (aby jim nevolali že to je studený)...takže rafička vyjede do středu už asi při 65°C ... tedy, bůh ví kolik tam máš, rejpale.
b) dokud to bylo v originále...termostat to udržel v min. 75°C ... po tom co jsem to přemapil a je to nakrmený se to prostě chladí líp...
c) přehřát takovej motor s malejma chladícíma objemama není úplně těžký...chápu, že je tam termostat s otvíráním 67°C ... u takovýho motoru to jde chápat...kór pokud je konstruován pro vedra na jihu ...
vim, u aut se to tak resi... suzuki to ale nedela - 97ka ma jednookruhovej system a funguje to asi jako na duc :) ja mam samodomo predelavku na novejsi dvojokruhovej system.. takze mam vyzkousene co to meri/ukazuje atd.... holt 97 byla asi jeste pomerne blizka kopie 916ky :) premapovano mam taky a ma to taky docela bohaty...
mozna by to chtelo teplejsi termostat... u tech 97 se na svolavacku teplejsi - 80C misto 60C tusim....
ty motory jsou koncepcne dost podobny, TLS ma taky maly chladice a neni problem uchladit motory 1080ccm co maj 135-140psu na kole....
osobne mi neprijde na takovym vykriku techniky jako ok jezdit se zakrytim pulky chladice....
Já ani nevím jak ten termostat vypadá - vím kde je a prodává se to jako celek plastový "T"čko ...bůh ví je-li to rozebiratelný. Cena je někdě kolem 140€ (ale originálu) ...že by se to prodávalo s jinou otvírací teplotou nevím.
A S4RS je klasickej bajk, ty výkřiku teploty ... to samý budu teď na jaře a na podzim dělat s olejákem na SSku... takže mě tohle řešení zase tak "hrubý" nepřipadá...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
MT-09 taky nebude žádná sláva oproti brutalce co se výšky sedla týče.
Rubi> Monster 821 v kombinaci s tímto nebo něčím podobným by mohl vyhovovat....
Naposledy editováno 14.04.2015 20:51:33
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
A sednout si z mv agusty na Japonce o tom snad ani nelze uvažovat
Pořád nerozumím co si to na brutale nelíbí, když tak bych zkusil dragstra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 14.04.2015 21:35:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha, chapu nadseni z agusty, ale rict, ze neni kam jit? Nebud zaslepenej. A co se tyce spolehlivosti Agusty a Ducati, tak to je obrovskej rozdil.
Co by delala s Dragsterem? Zrovna tam nevidim postup, stejny motor i velikost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jinak kam by si chtěl téma jít jinam streetfighter je dvouvalec to už jsme řešili a velkej se snad už ani nedělá, navíc to chce už pana kormidelnika
Pak tu máme ktm a opět špatný počet válců a těžká mrcha na okruhu předvedla hovno
Dobrá volba a super funguje bmw s1000r Ale je nudna a ani moc hezká
Tuono rsv 4 je neskutečná raketa ale nemá to to charisma a příliš sportovní posez není zrovna pohodlný
Jediná zajímavá věc o které bych přemýšlel na stáří je bmw r ninet to je opravdu skvělá motorka že který jdou emoce
Japonce tu řešit nebudu
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Uf...to jsou po ránu úvahy.
No nic,doufám,že nikoho neurazím,ale Ducinku ne,S1OOORne,NineT je fakt ošklivá,možná Triumph675nebo MT-O9 která je také ošklivá,jen o trošku míň,pokud vyladili mapy aby se dalo jet i po městě tak je OK i když podvozek je dost měkký a uhoupaný.Dá se snížit o 5cm.
A teď do mně....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ohledně podvozků ...myslím že Varese si s Borgo Panigale nemá co moc vyčítat ...spolehlivost... no možná elektrika ... ale oba italové.
S tím špatným počtem válců bych to tak nežral... když se naučíš a zvykneš si na to, není to limit.
A nic jí neraďte, stejně neví co chce...možná chytila Dripperosu...což je snad horší než maniodepresivní psychóza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Klasická ženská neví co chce. Akorát jsem nevěděl, že se tomu říká dripperosa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: t_freedom> vždyť to říkám, že není co vymýšlet
Klasická ženská neví co chce. Akorát jsem nevěděl, že se tomu říká dripperosa
to já také nevím,že se tomu tak říká,protože u chlapa je to divný....
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Nevím, kde jsi vzal, že 2 je špatný počet válců? To stejné můžu říct o 4V vysavači..