famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
t_freedom píše: tak za :
a) mám známý v AZNP a ti badali nad sw kterej dokáže ukazovat "vhodnou" teplotu na budíku v rozmezí co nejširší reálný teploty (aby jim nevolali že to je studený)...takže rafička vyjede do středu už asi při 65°C ... tedy, bůh ví kolik tam máš, rejpale.
b) dokud to bylo v originále...termostat to udržel v min. 75°C ... po tom co jsem to přemapil a je to nakrmený se to prostě chladí líp...
c) přehřát takovej motor s malejma chladícíma objemama není úplně těžký...chápu, že je tam termostat s otvíráním 67°C ... u takovýho motoru to jde chápat...kór pokud je konstruován pro vedra na jihu ...
vim, u aut se to tak resi... suzuki to ale nedela - 97ka ma jednookruhovej system a funguje to asi jako na duc :) ja mam samodomo predelavku na novejsi dvojokruhovej system.. takze mam vyzkousene co to meri/ukazuje atd.... holt 97 byla asi jeste pomerne blizka kopie 916ky :) premapovano mam taky a ma to taky docela bohaty...
mozna by to chtelo teplejsi termostat... u tech 97 se na svolavacku teplejsi - 80C misto 60C tusim....
ty motory jsou koncepcne dost podobny, TLS ma taky maly chladice a neni problem uchladit motory 1080ccm co maj 135-140psu na kole....
osobne mi neprijde na takovym vykriku techniky jako ok jezdit se zakrytim pulky chladice....
Já ani nevím jak ten termostat vypadá - vím kde je a prodává se to jako celek plastový "T"čko ...bůh ví je-li to rozebiratelný. Cena je někdě kolem 140€ (ale originálu) ...že by se to prodávalo s jinou otvírací teplotou nevím.
A S4RS je klasickej bajk, ty výkřiku teploty ... to samý budu teď na jaře a na podzim dělat s olejákem na SSku... takže mě tohle řešení zase tak "hrubý" nepřipadá...