globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: endura AJP - portugalské soutěžáky
Zdravím,
všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-







2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

3.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #1
Zdravím,
tak se zase zamíchám do diskuze předem díky všem za sympatie k AJP, klukum z výstavy za neutuchající obdiv k ajp a fidžimu za dobrou projíždku, škoda,že nebylo víc času
Jinak co se týče "cestování " na AJP - např. nedávné AJP se vezlo někam k Jihalvě..myslim si,že Fidži ho viděl..Bylo pro chlapíka, který si přál přezout na cestovní pneu, namontovat na zadní blatník zavazadlo,zrcátka atd.. Každý den na tom lítá..převážně silnice a lesní cesty a je spokojenej..Další možnost je koupit s z naší nabídky .-) motardová kola..a pak už jen lítat. Na výlet s batůžkem po čechách to opravdu neni ,ale na vyjíždku úplně v pohodě..beztak tě silnice nebude bavit a pokud to jen půjde pojedeš po souběžný štěrkovce..

V každym případě AJP a CRF jsou úplně jiné stroje..CRF 80% silnice a 20% lehký terén..ikdyž viděl jsem pěkně nakopané CRF ,ale úprava se pohybovala okolo 60 tis takže ..
ZAs po silnici je pohodlná a po rovných štěrkovkách taky..

AJP ? terén až hardcore terén bez problémů... silnice taky pohoda,občas do stupaček uvolnit zadek a jedem dál..
Např..když motorky zajíždím, tak první jízdu jedu většinou po silnici 3. tříd a cestách a snažim se najet zajížděcím tempem mezi 100-130km na zátah..a žádný problém..

pokud ale chceš jezdit někam dál na motorce a občas si dát lehký terén, přemýšlel bych o WR 250 a ne crf ,ale to je zas cenově jinde..

Ted udělám trošku reklamu jak říkaj kluci, zavolej ,napiš a domluvíme se na projížďce..nemusíš kuli tomu až do Plzně,nějak se dohodneme :)

Naposledy editováno 03.04.2014 23:34:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

4.4.2014 v 00:48 | Nahoru | #2
Streetmoto>

Děkuju za příspěvek. WR za 180 to už je prostě moc.
Jsem z Brna, každý den bych po brně udělal třeba 10 km, na víkend na chalupu 100 km a tam si jezdit po lesíkách...
jednou za sezónu 400 km na větší výlet s kamarády.

AJP se mi líbí, dáky tomu že v terénu zvládá perfektně, zatímco crf tam občas má problémy. zase si moc ale nedovedu představit jet těch 100 km na takovýmhle lesním stroji jako je AJP :D asi je to jen můj blok v hlavě.

Ještě mám čas si to pořádně progooglit a pak bych se rád ozval...svezl na AJP i CRF.
škoda jen že nejste na moravě... na testovací jízdu klidně dojedu ale pak tam jezdit na servis to už by mě moc nebavilo :(

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

7.9.2014 v 08:24 | Nahoru | #3
Streetmoto>
Taky se tedy přidá ten pan ne od Jhlavy ale od Zdaru nad sazavou
A dam par postřehů z cca800km a to tak 500 po okreskách
Polnacky a lesní cesty super akorát dnes jiz skoro všude zákazy tak ze na černo o body a pokutu( každej bonzuje a ma na prdeli telefon s fottakem )
Bývávalo lépe

Na silnici take dobry zátah předjíždění na okreskách super díky krátkým převodem
A kdyz se nechce radit tak i s mými 110 KG to jede na 5 jako tank coz svědci o velké pružnosti motoru.
V přechodu otáček si stále škyta - uz to s panem Procházkou řešíme tak se uvidí
Co se tyče závad zatím jediná a to občas blbne přepínač blinkrů ze nejdou vypnout
( taky tam uz mohli Portugalci dat ten co se vypíná pouze zmacknutim na středu , uz to mají i Číňani u všeho).
Take jsme dohodnuto na výměně za novy.
Co se tyče spotřeby tak zatím mohu celkem zodpovědné říci ze po silnici si to zchrousta tak 5 L /na100km a v porovnání s velké jim endurami či jsem mel ( BMW,Hondy, vse od 650 výše) dost. I kdyz to vůbec nedávám jako
Problém nebot pri max cca 2000km /rok je to zanedbatelné.
Spíše pokud chci jet a to jezdím a využívám všechny možnosti stroje na okreskách tak se trochu musi točit
A ta spotřeba nebude pod 5 L.
Maximalku jsem na rovince zatím skusil sil jednou a to tak cca115 víc by to uz neslo
Musel by byt jiný převod (asi menší zadní rozeta motor by to zvládl), ale me to stačí kolem té 100 uz jsem se nalítáno dost.
Zatáčky na okreskách to kopíruje dobre akorát je treba z důvodu výšky dávat velký pozor a udržet se ve svém pruhu ! Je to někdy velký problém pri svižně jízdě a auta v protisměru take mnohdy svoji polovinu nectí.
Cestovní pláště enduracke dobry pouze na trávě a v terénu se s toho stane motard, vzhledem k váze stroje a pri endurackem obutí zádný problém to udržet na noze.
Náměty na vylepšení: možna i na jednání u výrobce
Pro silnici - určitě by býlo
vhodné snížit výšku stroje a to o tak cca klidně 60- 80 mm (důvody jsem jiz popsal)Šlo by to velmi jednoduše a elegantně výměnou vlozeneho hliníkového mezikusu -spodního uchycení kyvky a tlumice) vznikla by jiná kinematika pohybu pri minimální změně rozměru by se zadek snížil.
A vyrobit výrazne pohodlnější sedlo ( jako napŕ na transalpu na něm jsem usedl na zátah i 500km,nebo alespoň jako u staré hondyXL). Vázne zvažují ze se pustím do samo výroby.
Co se tyče špinavé zpátky na benzin - je treba to ohlídat a opravdu se to u benziny kde člověk je stále (říkám jak zamlada kdyz jsme jezdily na fichtlovi) prelepuji kobercovou páskou.

Jinak musím říci velká spokojenost a chvala Portugalců -cca 95% a pana Procházky taktéž cca 96,5%
Hodnoceno jako ze nic neni na100% aby bylo jasno.

Pokud se nektera věci která jsem nástupní povedou tak to bude na120%

Pekny podzim
Přeje motorkar Bob z Vysočiny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro srsen600 1 15.9.2018 v 16:16 Beletsky
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... Streetmoto 2 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto


TOPlist