megamoto_megaparts_leden





Téma: endura AJP - portugalské soutěžáky
Zdravím,
všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-






Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

28.11.2013 v 22:45 | Nahoru | #1
Ta nová 250 je moc pěkná

2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

28.11.2013 v 23:21 | Nahoru | #2
Streetmoto- mě by spíše zajímal tvůj názor PROČ NEROZŠÍŘIT VM 450?
Proč nekoupit? toto VM 450

z popisu vyplívá-je to LEVNĚJŠÍ ,lehčí o 3kila ,výkonější apod....

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

28.11.2013 v 23:35 | Nahoru | #3
srsen600> nejde porovnávat 250 a 450 a někdy je méně více...
v tomto případě bych bral AJP než čínu WWW ta na mě dojem neudělala a už tu na tenhle stroj bylo dost témat...

endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 02:58 | Nahoru | #4
souhlasíme s názorem výš..
Každopádně k otázce od srsen600 , (VM) 450 je jiný objem, za další je to pouze kopie jiného stroje,což AJP jde vlastní cestou vývoje spousty prvků včetně vyladění motoru a jeho průběhu.
(VM)450 jak říkám je kopie což s sebou i přináší servisní intervaly úplně jiné než má AJP a tyto motorky nepatří do stejné kategorie..
I co se týče podvozkových komponentů a celkových komponentů nedají se srovnát , jen Reikon řídítka,páčky, kompletně stavitelný podvozek Sachs nebo Marzocchi, atd...
Dále k Ajp hraje do noty i 25 let vývoje enduro motocyklů a mnoho úspěchů v X soutěžích.

Kždopádně souhlasím ,že ta 450 je za krásné peníze.
Ale měli jsme tu možnost oba stroje porovnat a (VM) vyhrává pouze cenou a výkonem (450), ve všem ostatním hodně ztrácí..ale jak říkám,nejedná se o stroje úplně stejné kategorie..



Naposledy editováno 29.11.2013 11:05:04

endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 09:22 | Nahoru | #5
Je do toho AJP rekluse :) a jak je to ze svetlou vyskou stroje kolik ma ? a kolik to zere v prumeru...

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 09:52 | Nahoru | #6
motorka je krásná to se musí nechat, ale na tvým Webu mne zaujal hned první odstavec "téměř závodní podvozek" a co všechno ostatní je "téměř závodní?" Tak nějak si za cenu 134 tis sám radši koupím rok starej závodní stroj (WR,YZ,CRF, RM atp) s najetejma 20 hodinama a myslím že se na ní budu moci spolehnout a nemachrovat jen s pěknejma barvama. Je to jen můj názor, myslím že se najde daleko víc mastňáků kteří chtějí jen vypadat dobře a koupí si to. Pak se časem ukáže jestli to vydrží téměř závodní podmínky.

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 10:14 | Nahoru | #7
srsen600> to se hezky upsal v tom inzerátu a vydává asi čínské VV (asiawing) za VM MOTOR (Vácha-Písek)

Streetmoto> kdy bude sít 3-4 prodejců v čr, zatim vidim jen Brooklyn NY

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 11:03 | Nahoru | #8
Spotřeba je různá, když se budem bavit o PR5 250 tak při silničnim režimu okolo 3-4 l/100 km ,
při enduro ježdění záleží hrozně na stylu jízdy a např. s jakým výfukem máte moto..ale vesměs se jedná o úspornější stroj..

odpověd pro : Novej : téměř závodní podvozek bylo použito záměrně.Jelikož modely PR4 se dají koupit v několika variantách ,od základního, kde motorka je např na vidliccíh Marzocchi a centrálu Sachs,ale nenastavitelných.
Pak PR5 nebo verze Extreme mají špičkové komponenty : např 48mm Sachs přední vidlice ,nebo 48.. Marzocchi : vidlice ,podobnou kombinaci používá např. GAS GAS nebo beta v RR endurech..
Jinak opět WR,RM,YZ jsou zase stroje jiné kategorie, jedná se o sportovní náčiní (kde se hraje hlavně na konečnou hmotnost a výkon motorky a jsou to MX stroje) AJP má oproti nim SPZ a motor točí pouze cca 7,5 tis ot./ min .Výkon je celkově naladěnej na traktorvý průběh pro enduro ježdění..Na MX trati je AJP pomalé a nevýbušné orpoti těmto MX strojům..Své kvality AJP předvede v enduro pasážích, kdy je nadbytek výkonu na škodu,na technických místech , popere se o přední příčky při soutěžích typu cross country, offroad marathon atd. a sveze Vás i po silnici..Navíc ted dávám k motorkám za velmi výhodných fin. podmínek i motardová kola,takže..
To je to o čem jsem psal na začátku,že rád odpovím,aby se AJP neporovnávalo s motorkami jiné kategorie...Profi závodník MX nebo hard enduro závodů si AJP nikdy nekoupí..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 11:03 | Nahoru | #9
novej> hele ojetá/nová to se prostě srovnávat nedá.

Já bych šel do tohodle, protože nejsem ani skoro závodník a servisní náklady budou někde jinde. U AJP bych viděl hlavní problém v servisní síti, nechtělo by se mi tahat mašinu z Prahy do Plzně na servis.

Ale jinak

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 11:16 | Nahoru | #10
Streetmoto> Je vidět že víš o čem mluvíš

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 11:19 | Nahoru | #11
Co se týče servisu AJP, servisní síť máme ..např. 1x v Praze a 1x v Kladně..co se týče garanček atd..
S prodejci je to zatím bída Jednáme s několika možnými prodejci ,ale chceme max 3-4 , aby byla nějaká kvalita služeb a přístup k zákazníkovi. I díky tomu,že máme předváděcí stroje, aby zákazník opravdu věděl, co kupuje..Neni neobvyklé,že se zákazníkem strávíme půl dne ježděním,nebo se vracíme ze 100 km testovací jízdy ,včetně enduro výjezdů,tratí atd.. A tohle bychom chtěli ,aby zůstalo zachováno..Aby nebyly AJP na 70 prodejnách mezi 100 skůtry a jediné , co by zájemce mohl, by bylo se na AJP podívat a zaplatit a nevědět ,co si vlastně kupuje..

Naposledy editováno 29.11.2013 11:46:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

Skvělá odpověď, děkuji! 29.11.2013 v 15:28 | Nahoru | #12
Streetmoto> Nezlobte se na mě, ale čím více o téhle motorce vím, tím více ji chci Přístup prodejce super, snaha prodat motorku se dneska už moc nevidí, ale na vás je fakt vidět, že těm AJP věříte .

Jak zde uvádí prodejce, nesrovnávejte AJP s mašinami MX ostrým strojům. Konkurenty hledejte ve strojích Yamaha WR 250, Honda CRF 250L a další podobné. Když AJP srovnáte právě s těmito konkurenty zjistíte, že poměr ceny a toho, co nabízí, jde zde prostě nejlepší

Jinak co se týká představy o prodejní síti... Musím s vámi souhlasit. Mít servis v každém větším městě je fakt nesmysl. Servisy pak budou samí amatéři a neudělají nic pořádně. Moc vám fandím!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 15:50 | Nahoru | #13
125Marek> díky . Snažíme se co to jde a když vidíme nadšené majitele je to taky část úspěchu..
A motorkám opravdu věříme,sami na nich jezdíme.

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 16:41 | Nahoru | #14

125Marek píše: Streetmoto>

Jinak co se týká představy o prodejní síti... Musím s vámi souhlasit. Mít servis v každém větším městě je fakt nesmysl. Servisy pak budou samí amatéři a neudělají nic pořádně. Moc vám fandím!



Hmm...a co nějaké zastoupení na moravě? Už vidím ty nadšené ksichty riderů při pomyšlení na "garančku" do Phy či Kladna !!!

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 16:47 | Nahoru | #15
Musím říct, že nemít už CRF-Lko, tak bych s největší pravděpodobností do té PR5 šel, hodně se mi líbí, sice jsem ji neviděl naživo, ale z toho, co jsem o ní četl, mi přijde, že určitě nebude zpracováním za Hondou pokulhávat (spíš naopak) a zdá se, že by to mohl být hodně zábavný strojek

endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 17:03 | Nahoru | #16
Tady si jí pěkně užívají

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 18:10 | Nahoru | #17
Oproti CRFL bude hozena víc do terénu a bude mít v něm taky schopnější podvozek a hodně kil dolu, což se ovšem promítlo na ceně o 30 papírů vejš... Taky vám moc fandím. Ale bude to hrozně těžký, doba je kurevsky na hovno, lidi obracej každou korunu a navíc AJP není zkrátka zvučné jméno. Drtivá většina lidí nemá potuchy, i mezi motorkáři... Ale věřím, že se s tim poperete a výsledky se dostaví. Chce to mít dobře zvládlej marketing a vstřícný prodejce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 19:56 | Nahoru | #18
Streetmoto> Neplanují AJP do budoucna motor o obsahu 400-450ccm,myslim si že by si svoje zákazníky tyto obsahy našli, ono totiž, když má člověk 90-100kg, tak drtit tu 250ccm nebude i co se týče výdrže žádnej šlágr. Nebo nákej 2T není v plánu?

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 20:03 | Nahoru | #19
Motorka moc pěkná. Taky mě velmi zaujala. pro hobíka, co se chce brouzdat krajinou asi supr. Zkus nahodit nějaký způsob splácení.

endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 20:10 | Nahoru | #20
A kde je konec českému VM? Jsem doufal že z toho endura něco bude a ono prd.

Jinak AJP PR5 je mi sympatické, snesl bych ho v garáži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 20:17 | Nahoru | #21
Streetmoto> asi sem vas videl cca 14dni zpatky na konecny tramvaje 4 na papoilu,3 masiny 2 urcite AJP

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

29.11.2013 v 22:39 | Nahoru | #22

SuperSic58 píše: Oproti CRFL bude hozena víc do terénu a bude mít v něm taky schopnější podvozek a hodně kil dolu, což se ovšem promítlo na ceně o 30 papírů vejš... Taky vám moc fandím. Ale bude to hrozně těžký, doba je kurevsky na hovno, lidi obracej každou korunu a navíc AJP není zkrátka zvučné jméno. Drtivá většina lidí nemá potuchy, i mezi motorkáři... Ale věřím, že se s tim poperete a výsledky se dostaví. Chce to mít dobře zvládlej marketing a vstřícný prodejce


S tím naprosto souhlasím. Všechny stroje AJP jsou mi velice sympatické svým pojetím na rozhraní užitkového motocyklu a sportovního náčiní. A jak už tu padlo, oceňuji i ten váš přístup - chování prodejce . Akorát, jak už tu také zaznělo, zatím bych měl přeci jen trochu obavu o dostupnost dílů, a to hlavně do budoucna. Přesto, pokud bych měl v příštích letech uvažovat o novém stroji, jsou pro mě tyhle Portugalky asi nejzajímavější zboží . I proto bych přál co největší prodejnost. Velice vám fandím

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:05 | Nahoru | #23
Prochal11> Co se týče objemu, 450tka zatím neni v plánu. Byla to jedna z prvních otázek,co jsem v Portugalsku v továrně pokládal a na kterou mi byla poskytnuta jednoduchá odpověď.
Zatím se pracuje na stálem vylepšováním 250 a ta má výkonu pro to co je určená až dost,což je pravda..u AJP opravdu nejde koukat jen na papírové hodnoty, AJP tahá téměř od volnoběhu a svůj maximální výkon má při cca 7,5 tis ot/min ...kdyby motor točil 11 tis jako jiné stroje hodnota výkonu by byla samozřejmě větší..Toto se projevu na dlouhé životnosti a traktorovém průběhu už odspodu..Motorce výkon nechybí..a ruku na srdce, kdo z nás může v klidu říct, že používá 100% výkonu u silnějších strojů,krom rovné cesty...tenhle motor je laděný právě na dlouhou výdrž,na jizdu po silnici, na jízdu v terénu..na MX trat AJP nepatří a na zbytku ježdění málokdy budete motor trápit v maximu otáček na každou rychlost..opravdu se chce svézt...Přiznávám ,že např. v Rumunsku ,kde je dlouhý výjezd s výškovým převýšením třeba 300m atd.. okolo Vás 500cc husabergy prosviští,ale AJP to taky vyjede,tak co..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:07 | Nahoru | #24
DejvGSR> způsob splácení máme např. cetelem s minimálním navýšením..v Případě splátek dáváme slevu a pár doplňků navíc,aby to tak nebolelo, takže s tim problém neni..s čimž,že teda doporučujeme max. 2 roky po dobu záruky,na tohle období to máme nastaveno hodně hezky..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:08 | Nahoru | #25
hus> jo,to je možné

endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:26 | Nahoru | #26

endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:36 | Nahoru | #27
Jinak co se týče dostupnosti ND neměl bych obavy..továrna funguje 25 let a jen tak končit nebude,doufáme Navíc dostupnost dílů,které nemáme skladem je do 3 pracovních dní, ale co víc spoustu dílů (neměl bych to říkat ) neni třeba v nouzi brát přímo AJP, jelikož jak již bylo řečeno používají se přední komponenty,takže ložiska,destičky,řetězové sady,řídítka,páčky atd..jsou i v druhovýrobě..a motorové díly budou dlouho dostupné,taktéž plasty...

endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:38 | Nahoru | #28
jinak spousta informací je i zde na FB profilu:
Facebook

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 00:45 | Nahoru | #29
velice zajímavé stroje jsou i PR4 240 cc - vzduchem chlazené motory, 2- ventil a karburátor,hmotnost cca 105 kg,cena pod 90 tis kč..Nemají sice výkon a výbušnost vodou chlazených 250-tek , ale práce a srandy udělají také spoustu..

Naposledy editováno 30.11.2013 00:48:19

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 09:09 | Nahoru | #30
Začínám pokukovat po něčem lehčím a najžhavější kandidát je Yamaha WR250F, nicméně endura AJP mě docela zaujaly. Dá se případně domluvit testovací jízda a nějaká zevrubnější prohlídka stroje?
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro srsen600 1 15.9.2018 v 16:16 Beletsky
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... Streetmoto 2 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto

TOPlist