globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
26.11.2013 v 13:43
Zdravím všechny a žádám Vás prosím o radu jak povolit matici sekundárního kolečka.Tohle téma tu už je ale..zakoupil jsem zánovní celou řetězovou sadu 525 se zlatým řetězem za hubičku a vyhořel jsem na demontáži sekundárního kolečka.Podložka která brání k případnému povolení povolení matice jsem pěkně rozklepal do rovna a použil ořech na matici která je hned za čtyřhranem.Vzal jsem si na větší páku i metrovou trubku aby síla byla větší jenže..po několikátém pokusu jsem ohnul celý nástavec ořechu a matice pořád drží jak přibytá Na zařazené jedničce,natáhnutém řetězu a sešláplé brzdě mi to stále při mém snažení o povolení prokluzuje na rychlosti.Jediné co už mě napadá je jen vzduchová pistol ale to bych musel do servisu nebo motodílny.Za každou radu navíc budu rád a předem díky.Vkládám zde i foto nástavce aby mi tady nějaký chytrák nepsal že mám malou páku.PS:při své výšce 186cm a váze 115kg si troufám říct,že nějakou tu sílu mám









Předchozí
1 2 3
Následující

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 13:56 | Nahoru | #1
Chtělo by to pneumatickou pistoli a povolit to rázem

Naposledy editováno 26.11.2013 13:57:31

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:01 | Nahoru | #2
A nebo tím křížovým klíčem (podobný je na kola) s trubkou. Pro to aby se ti to neprotáčelo vraž mezi kyvku a loukoť dřevěnej špalek

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:03 | Nahoru | #3
Tahle origo matice je nahovno, jelikož nejdou použít standardní ořechy z Gola sady. Je lepší tam dát klasickou z jiného mota

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:04 | Nahoru | #4
Jinak ten vercajk, co máš na fotce jsem na ZX7R dokázal zlomit. Tam měl trable i v pneuservisu největší rázový utahovák. A jednou na SV650 si neškytnul ani on. To jsem to lámali v 5-ti lidech

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:16 | Nahoru | #5
proč tam dáváš zánovní sadu? ale to je jedno vem kladivko trošku po té matičce poklepej klidně jí i horkovzdučškou nahřej a snaž se jí povolit rázem né tahem...třeba kradší trubku a buš do ní...aby se ti kolo neprotáčelo tak jak tu už někdo psal mezi kyvku a loukotě dejhranolek nebo něco takového

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:17 | Nahoru | #6
Ještě by šlo šprajcnou kolo o kyvku dřevem.

Pak jedině tím pelouchem nebo si půjčit elektrický či akku rázový utahovák. Nebo ten servis - pneuservis.

2 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:18 | Nahoru | #7
Spíš než 1 by to chtělo řadit 6...
ale ten špalek, jak píše Rebel, je jistota

btw: zkoušel jsi to utáhnout, jestli to nepovolí na druhou stranu?

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:20 | Nahoru | #8

karf píše: Spíš než 1 by to chtělo řadit 6...



špatně

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:23 | Nahoru | #9
Takové nářadí radši zahoď,používám 3/4" golu s kloubem plus metr a půl trubky. Pokud je matka zalepená malinko ji nahřej horkouvzdušnou pistolí a určitě to půjde.

Tímto to půjde určitě.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:24 | Nahoru | #10

karf píše: Spíš než 1 by to chtělo řadit 6...
ale ten špalek, jak píše Rebel, je jistota

btw: zkoušel jsi to utáhnout, jestli to nepovolí na druhou stranu?



Neřadit nic proboha Špalek do zadního kola a pomocník, kterej zároveň drží motorku a nohu na zadní brzdě (aby to všecko nebral ten špalek, viděl jsem tu kdesi fotky jak někomu rupla kyvka), a zkus někde sehnat ráčnu nebo trhák na kola, je silnější.

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:28 | Nahoru | #11
Řetězovku měním z důvodu že ta má už je po smrti.Tahle řetězovka je vzánovním stavu a koupě byla za zlomkovou cenu.Zkusím zajistit dřevem jak píše Rebel a ostatní a taky zkusím spíše trhavé povolení.Nahřát matici nemám jak a do servisu se mi s tím opravdu nechce.Karf píše že místo 1 raději 6ku,já se ptám proč?Jinak závit je pravotočivej takže určitě nedotahuji,toho se oipravdu neobávám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:31 | Nahoru | #12

FiZzeR píše: Neřadit nic proboha Špalek do zadního kola a pomocník, kterej zároveň drží motorku a nohu na zadní brzdě (aby to všecko nebral ten špalek, viděl jsem tu kdesi fotky jak někomu rupla kyvka), a zkus někde sehnat ráčnu nebo trhák na kola, je silnější.



To bych chtěl teda vidět jak praskne kyvka. To zmáčknutí té zadní brzdy tomu špalku téměř vůbec nepomůže.

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:33 | Nahoru | #13
Myslíte že na zahřátí pomůže běžný fén nebo potřebuji horkovzdušnou pistoli?Chlapi používám německej vercajk a použít na tohle račnu je sebevražda,nemyslíte?

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:36 | Nahoru | #14

Mirross1981 píše: Myslíte že na zahřátí pomůže běžný fén nebo potřebuji horkovzdušnou pistoli?Chlapi používám německej vercajk a použít na tohle račnu je sebevražda,nemyslíte?


Obyč fén nepomůže. Račnu bys zničil.

2 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:36 | Nahoru | #15
Zařaď nejvyšší kvalt, né jedničku! Dvoumetrová trubka, a musí to jít...

Naposledy editováno 26.11.2013 14:38:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:37 | Nahoru | #16

heavyrun píše: Zařaď nejvyšší kvalt, né jedničku! Dvoumetrová trubka, a musí to jít...



Tys nám tu chyběl. Tak nám vysvětli proč nejvyšší kvalt a ne jedničku? To už tu omylem jeden zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:39 | Nahoru | #17
heavyrun> dej si šestku a a zkus pohnout s motorkou, pak si dej jedničku a znova to zkus. Co má asi větší odpor?

E: jinak nespěchej s tím. Zajdi do servisu na ten utahovák a hokovzduškou tomu pomož, ale bacha na kabely a ták. Bude to asi festově zalepený

Naposledy editováno 26.11.2013 14:41:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:42 | Nahoru | #18

Danielos píše: Tys nám tu chyběl. Tak nám vysvětli proč nejvyšší kvalt a ne jedničku? To už tu omylem jeden zkoušel.



Na šestku/pětku či co to má se ti napne řetěz stejně při otočení o jednu otáčku, jako na jedničku při otočení o otáček více (příklad) Nevím jak ti to mám vysvětlit, zkus to a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:45 | Nahoru | #19

heavyrun píše: Na šestku/pětku či co to má se ti napne řetěz stejně při otočení o jednu otáčku, jako na jedničku při otočení o otáček více (příklad) Nevím jak ti to mám vysvětlit, zkus to a uvidíš



my nepotřebujeme napínat řetěz. Zkus si to sám. Jsi dobře zmaten.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:45 | Nahoru | #20

wormi píše: heavyrun> dej si šestku a a zkus pohnout s motorkou, pak si dej jedničku a znova to zkus. Co má asi větší odpor?

E: jinak nespěchej s tím. Zajdi do servisu na ten utahovák a hokovzduškou tomu pomož, ale bacha na kabely a ták. Bude to asi festově zalepený



Sakra chlapi! Tak jinak. Je to blbost, ale třeba to pochopíte. Řekni si, že na šestku to budeš tahat na přímo, na jedničku přes soustavu převodů, která ti zátěž na motor ujednoduší.
Ať to jde zkusit na šestku a uvidí že to jde!
Na DTčku mám to samý, a na jedničku mi to klouzalo ve spojce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:46 | Nahoru | #21

Danielos píše: my nepotřebujeme napínat řetěz. Zkus si to sám. Jsi dobře zmaten.



Nepotřebuješ? Tak si ten řetěz sundej, zařaď si co ccheš a zatlápni zadní brzdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:48 | Nahoru | #22

heavyrun píše: Sakra chlapi! Tak jinak. Je to blbost, ale třeba to pochopíte. Řekni si, že na šestku to budeš tahat na přímo, na jedničku přes soustavu převodů, která ti zátěž na motor ujednoduší.
Ať to jde zkusit na šestku a uvidí že to jde!
Na DTčku mám to samý, a na jedničku mi to klouzalo ve spojce



Proč ti to asi klouzalo na jedničku ve spojce? Protože přenášel větší krouťák než na vyšší stupně.

Tak pro tebe: Když chceš roztlačit motorku, je snadnější roztočit motor na jedničku nebo na vyšší stupně? Běž si to zkusit do garáže.

E: a dost, mu to tu jen zasíráme, vysvětlováním zpřevodování

Naposledy editováno 26.11.2013 14:49:01

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:52 | Nahoru | #23

Danielos píše: To bych chtěl teda vidět jak praskne kyvka. To zmáčknutí té zadní brzdy tomu špalku téměř vůbec nepomůže.



Čéče bylo to tady na m.cz, a myslím že to byla FZ1 Ale nedaří se mi to najít.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:53 | Nahoru | #24

Danielos píše: Proč ti to asi klouzalo na jedničku ve spojce? Protože přenášel větší krouťák než na vyšší stupně.

Tak pro tebe: Když chceš roztlačit motorku, je snadnější roztočit motor na jedničku nebo na vyšší stupně? Běž si to zkusit do garáže.

E: a dost, mu to tu jen zasíráme, vysvětlováním zpřevodování



Mícháš jabka s hruškama. Jednička ti ujednoduší práci tím že ti zvedne otáčky (já vím, říkám to blbě, nevím jak jinak to vysvětlit), takže když povoluješ tento šroub je lepší mít šestku z důvodu toho, že šestka usnadňuje práci méně než jednička a tím lépe slouží k zablokování (pokud máš zmáčklou brzdu)

Když motorku roztláčíš, tak tam nemáš zablokovanej mechanismus, ale na jedničku máš vyšší otáčky motoru, tím pádem vyšší odpor při jeho roztáčení. Jedná se o něco jiného, ale pánové tohle jsou základy fyziky, a vážně si připadám divně aby vás o nich poučoval sedmnáctiletej kluk

Naposledy editováno 26.11.2013 14:53:35

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 14:57 | Nahoru | #25

heavyrun píše: Nepotřebuješ? Tak si ten řetěz sundej, zařaď si co ccheš a zatlápni zadní brzdu


1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 15:01 | Nahoru | #26
hele, vim že co si člověk může udělat sám, tak si udělá, ale já tohle vždy dovezl do servisu, a měl jsem po starostech. ty dvě stovky co jsem za to dal, rozhodně stáli za to, že jsem se s tim nemusel mrdat půl dne, zkurvit si hromadu svých klíčů, bez zajebanej od šmíru a bordelu ale co je hlavní, nemám nýtovačku na řetěz a takto jsem měl jistotu že je vše o.k.

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 15:05 | Nahoru | #27
heavyrun> Tak šup zpátky do školy, zřejmě jsi špatně poslouchal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 15:08 | Nahoru | #28

mára929r píše: hele, vim že co si člověk může udělat sám, tak si udělá, ale já tohle vždy dovezl do servisu, a měl jsem po starostech. ty dvě stovky co jsem za to dal, rozhodně stáli za to, že jsem se s tim nemusel mrdat půl dne, zkurvit si hromadu svých klíčů, bez zajebanej od šmíru a bordelu ale co je hlavní, nemám nýtovačku na řetěz a takto jsem měl jistotu že je vše o.k.



No, takhle to funguje v ideálním světě

Realita je taková, že někteří neví co by za tu výměnu chtěli, zkurví to sami a případně to zamaskujou či jinak vojebou, nějaký čištění (zejména při výměně destiček), antiseize, momenťák apod neznaj (i když ono se neni co divit, komu by se chtělo se s tim jebat celej den za dvě kila) a v některejch případech uslyšíš ještě navíc něco jako sorry voe, sem ti upustil motorku.

Nene, já si to radši zkurvim sám. I když mě to leckdy neba.

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 15:19 | Nahoru | #29

FiZzeR píše: No, takhle to funguje v ideálním světě

Realita je taková, že někteří neví co by za tu výměnu chtěli, zkurví to sami a případně to zamaskujou či jinak vojebou, nějaký čištění (zejména při výměně destiček), antiseize, momenťák apod neznaj (i když ono se neni co divit, komu by se chtělo se s tim jebat celej den za dvě kila) a v některejch případech uslyšíš ještě navíc něco jako sorry voe, sem ti upustil motorku.

Nene, já si to radši zkurvim sám. I když mě to leckdy neba.



nemusí to být ideální svět
jen mám servisáka kousek od domova (neni to značkový servis, kde jak píšeš to stojí "raketu" a ještě k tomu udělaj víc škody jak užitku a jako třešinka na dortu je většinou aroganský přístup ) a vše si nechám udělat na počkání. s výměnou pomůžu, vše si očistim, popř namažu sám a za hoďku je hotovo. a ty dvě stovky je opravdu pakatel za to, abych se s tim mrdal půl dne + zbytek co jsem již psal

4 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 16:00 | Nahoru | #30
vy jste blbci heavy run má pravdu.. na jedničku chytnete sekundár a otočíte s ním 2krat a kolo se pohne tak o 1 cm a na 6 otočite sekundarem tak o 1cm a kolo se otoči dvakrat ted přehanim ale zapojte logické myšlení
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist