2 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
ale ten špalek, jak píše Rebel, je jistota
btw: zkoušel jsi to utáhnout, jestli to nepovolí na druhou stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
karf píše: Spíš než 1 by to chtělo řadit 6...
ale ten špalek, jak píše Rebel, je jistota
btw: zkoušel jsi to utáhnout, jestli to nepovolí na druhou stranu?
Neřadit nic proboha Špalek do zadního kola a pomocník, kterej zároveň drží motorku a nohu na zadní brzdě (aby to všecko nebral ten špalek, viděl jsem tu kdesi fotky jak někomu rupla kyvka), a zkus někde sehnat ráčnu nebo trhák na kola, je silnější.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
FiZzeR píše: Neřadit nic proboha Špalek do zadního kola a pomocník, kterej zároveň drží motorku a nohu na zadní brzdě (aby to všecko nebral ten špalek, viděl jsem tu kdesi fotky jak někomu rupla kyvka), a zkus někde sehnat ráčnu nebo trhák na kola, je silnější.
To bych chtěl teda vidět jak praskne kyvka. To zmáčknutí té zadní brzdy tomu špalku téměř vůbec nepomůže.
1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Mirross1981 píše: Myslíte že na zahřátí pomůže běžný fén nebo potřebuji horkovzdušnou pistoli?Chlapi používám německej vercajk a použít na tohle račnu je sebevražda,nemyslíte?
Obyč fén nepomůže. Račnu bys zničil.
2 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Naposledy editováno 26.11.2013 14:38:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
heavyrun píše: Zařaď nejvyšší kvalt, né jedničku! Dvoumetrová trubka, a musí to jít...
Tys nám tu chyběl. Tak nám vysvětli proč nejvyšší kvalt a ne jedničku? To už tu omylem jeden zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
E: jinak nespěchej s tím. Zajdi do servisu na ten utahovák a hokovzduškou tomu pomož, ale bacha na kabely a ták. Bude to asi festově zalepený
Naposledy editováno 26.11.2013 14:41:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Danielos píše: Tys nám tu chyběl. Tak nám vysvětli proč nejvyšší kvalt a ne jedničku? To už tu omylem jeden zkoušel.
Na šestku/pětku či co to má se ti napne řetěz stejně při otočení o jednu otáčku, jako na jedničku při otočení o otáček více (příklad) Nevím jak ti to mám vysvětlit, zkus to a uvidíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
heavyrun píše: Na šestku/pětku či co to má se ti napne řetěz stejně při otočení o jednu otáčku, jako na jedničku při otočení o otáček více (příklad) Nevím jak ti to mám vysvětlit, zkus to a uvidíš
my nepotřebujeme napínat řetěz. Zkus si to sám. Jsi dobře zmaten.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
wormi píše: heavyrun> dej si šestku a a zkus pohnout s motorkou, pak si dej jedničku a znova to zkus. Co má asi větší odpor?
E: jinak nespěchej s tím. Zajdi do servisu na ten utahovák a hokovzduškou tomu pomož, ale bacha na kabely a ták. Bude to asi festově zalepený
Sakra chlapi! Tak jinak. Je to blbost, ale třeba to pochopíte. Řekni si, že na šestku to budeš tahat na přímo, na jedničku přes soustavu převodů, která ti zátěž na motor ujednoduší.
Ať to jde zkusit na šestku a uvidí že to jde!
Na DTčku mám to samý, a na jedničku mi to klouzalo ve spojce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Danielos píše: my nepotřebujeme napínat řetěz. Zkus si to sám. Jsi dobře zmaten.
Nepotřebuješ? Tak si ten řetěz sundej, zařaď si co ccheš a zatlápni zadní brzdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
heavyrun píše: Sakra chlapi! Tak jinak. Je to blbost, ale třeba to pochopíte. Řekni si, že na šestku to budeš tahat na přímo, na jedničku přes soustavu převodů, která ti zátěž na motor ujednoduší.
Ať to jde zkusit na šestku a uvidí že to jde!
Na DTčku mám to samý, a na jedničku mi to klouzalo ve spojce
Proč ti to asi klouzalo na jedničku ve spojce? Protože přenášel větší krouťák než na vyšší stupně.
Tak pro tebe: Když chceš roztlačit motorku, je snadnější roztočit motor na jedničku nebo na vyšší stupně? Běž si to zkusit do garáže.
E: a dost, mu to tu jen zasíráme, vysvětlováním zpřevodování
Naposledy editováno 26.11.2013 14:49:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Danielos píše: Proč ti to asi klouzalo na jedničku ve spojce? Protože přenášel větší krouťák než na vyšší stupně.
Tak pro tebe: Když chceš roztlačit motorku, je snadnější roztočit motor na jedničku nebo na vyšší stupně? Běž si to zkusit do garáže.
E: a dost, mu to tu jen zasíráme, vysvětlováním zpřevodování
Mícháš jabka s hruškama. Jednička ti ujednoduší práci tím že ti zvedne otáčky (já vím, říkám to blbě, nevím jak jinak to vysvětlit), takže když povoluješ tento šroub je lepší mít šestku z důvodu toho, že šestka usnadňuje práci méně než jednička a tím lépe slouží k zablokování (pokud máš zmáčklou brzdu)
Když motorku roztláčíš, tak tam nemáš zablokovanej mechanismus, ale na jedničku máš vyšší otáčky motoru, tím pádem vyšší odpor při jeho roztáčení. Jedná se o něco jiného, ale pánové tohle jsou základy fyziky, a vážně si připadám divně aby vás o nich poučoval sedmnáctiletej kluk
Naposledy editováno 26.11.2013 14:53:35
1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
mára929r píše: hele, vim že co si člověk může udělat sám, tak si udělá, ale já tohle vždy dovezl do servisu, a měl jsem po starostech. ty dvě stovky co jsem za to dal, rozhodně stáli za to, že jsem se s tim nemusel mrdat půl dne, zkurvit si hromadu svých klíčů, bez zajebanej od šmíru a bordelu ale co je hlavní, nemám nýtovačku na řetěz a takto jsem měl jistotu že je vše o.k.
No, takhle to funguje v ideálním světě
Realita je taková, že někteří neví co by za tu výměnu chtěli, zkurví to sami a případně to zamaskujou či jinak vojebou, nějaký čištění (zejména při výměně destiček), antiseize, momenťák apod neznaj (i když ono se neni co divit, komu by se chtělo se s tim jebat celej den za dvě kila) a v některejch případech uslyšíš ještě navíc něco jako sorry voe, sem ti upustil motorku.
Nene, já si to radši zkurvim sám. I když mě to leckdy neba.
FiZzeR píše: No, takhle to funguje v ideálním světě
Realita je taková, že někteří neví co by za tu výměnu chtěli, zkurví to sami a případně to zamaskujou či jinak vojebou, nějaký čištění (zejména při výměně destiček), antiseize, momenťák apod neznaj (i když ono se neni co divit, komu by se chtělo se s tim jebat celej den za dvě kila) a v některejch případech uslyšíš ještě navíc něco jako sorry voe, sem ti upustil motorku.
Nene, já si to radši zkurvim sám. I když mě to leckdy neba.
nemusí to být ideální svět
jen mám servisáka kousek od domova (neni to značkový servis, kde jak píšeš to stojí "raketu" a ještě k tomu udělaj víc škody jak užitku a jako třešinka na dortu je většinou aroganský přístup ) a vše si nechám udělat na počkání. s výměnou pomůžu, vše si očistim, popř namažu sám a za hoďku je hotovo. a ty dvě stovky je opravdu pakatel za to, abych se s tim mrdal půl dne + zbytek co jsem již psal
4 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |