globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly v ročnících?
Ahoj všem. Zajímají mě rozdíly v ročnících těhle dvou strojů a popřípadě kterou a proč by jste volili. Technicky o nich tak nějak představu mám. FJR je o něco lehčí, sportovnější, řaďák, ST robustnější, V4, ve vysokých rychlostech se díky vrchnímu kufru údajně rozvlní. To sou věci co sem si tady přečetl, ale zajímá mě názor těch co s nimi mají osobní zkušenost. Zajímá mě hlavně komfort. Ochrana před větrem, posaz, ovladatelnost atd.... a hlavně jestli byli nějaký rozdíly v jednotlivých ročníkách. Třeba u FJR sem se dočetl že k nějakým úpravám došlo v roce 2003 kdy se třeba přední blinkry přestěhovali ze šťopek do kapoty a pak narazím na tenhle inzerát kde je údajně ročník 2005 s bliknama na šťopkách a sem v pasti. U ST sem nikde nenarazil na informaci že by k nějakým úpravám došlo. Že by se povedl hned napoprvé? Jde mi o pohodlný cestování, ale i o courání "kolem komína". 20 už mi nějakej pátek není, měřím 187 a nějakou chvíli už jezdím, takže výkon a váhu si umím spočítat. Na cestování se mi jeví lepší ST a na kratší vrknutí zase FJR kdy sundám kufry a dá se. Kdo viděl ST bez kufrů ví že sundávat je se nedoporučuje Takže vlastně otázka je nasnadě: Díky všem za rozumné odpovědi.
Anketa: Která je univerzálnější?
ST 1300 Pan European
35%
15
FJR 1300
65%
28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:49 | Nahoru | #1
Piwell> Díky moc! Jen asi doplním že FJR údajně topí ještě víc než ST a proto došlo k předělání kapot. To padnutí ST je něco na co sem myslel dost. Viděl sem chlapíka co Pana odložil v nulový rychlosti a zrcátko šlo do kopru (nemluvím o škrábancích na krytu padáku a kufru) Jen to zrcátko bude ranec Když rozmlátím origo kufr bude to taky ranec a nenahradím ho, na FJR můžu dát giwi a v pohodě. Pan má kufry co zapadnou do plastů. Že já si vždycky vyhlídnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:57 | Nahoru | #2
Lucky-Jarda> Jo to jo. Ty kufry jsou neskutečný rance. Topcase když zničíš tak dáš jakejkoliv, ale ty boční můžou způsobit tolik finanční bolesti, až to nebude hezký a ničim to nenahradíš. To samý ty zrcátka jak píšeš a plexi, kapoty ... FJRek je ještě dost, Panů je ale málo, míň než by se možná zdálo
Loni jsem někde zahlídl origo topcase na Pana a stál kolem 420 Euro. Kryty zrcátek kolem 2500,- za kus. Ale je to jen ten plast. Podle mě je Pan E. něco jako Honda Legend mezi autama - fantastická, spolehlivá, ale celkem ojedinělá a když musíš něco řešit, kor u ojetiny, teče krev i z peněženky ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European dumas74 14 20.4.2024 v 16:08 Fueltank
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Zvýšeni řiditek Honda ST 1300 Pan European Tonikc 10 25.2.2024 v 09:22 Fous1


TOPlist