1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
Naposledy editováno 04.11.2013 22:54:33
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Naposledy editováno 04.11.2013 22:53:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Lucky-Jarda píše: Kopriw> Ono ST si taky umí vzít 9/100 když tomu na dálnici zatopíš, ale to není nic pro mě. Lítat 200 se mi na tom nechce. Tak 140 a to si obě vezmou cca 6,5 což je paráda.
a jak si to udelal?ja bych za tech devet byl rad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Lucky-Jarda píše: Kopriw> Já nic, já jen četl co psal Simír kterej je měl obě jako služební.
jo tak, ja ji mel pujcenou na vikend a dopocital sem se nejakejch jedenacti...podobne pri mym stylu jizdy bralo kamaradovo XJR.To ma mozna i stejnej motor ne? Kazdopadne oboje to jede super.Me to teda prijde takovy sterilni oproti HD, ale pak se clovek podiva na tacho.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Lucky-Jarda píše: Kopriw> Já četl že motor je pro FJR úplně novej. 11 už je hódně, ale já nejsem žádnej střelec a na tyhle hodnoty se nedostanu. Jasný že oproti HD je ten motor nudnej, ale na HD bych nechtěl upalovat 140 po dálnici naloženej, ve dvou na dovču Možná tak na Elektře, ale to je jiná cenová.
HD te nuti cestovat po staru na drsnaka
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
jinak já jsem s tím jel cca 30 km po silnici a nevím o proti BMW mi ti přišlo jak neohrabané prase,ale zátah to má teda zas pořádnej to jo .
ale není to soudek pro mě ale kdyby jsi chtěl XJR tak vím o jednom moc hezkým z HK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Kopriw píše: HD te nuti cestovat po staru na drsnaka
No jo, ale když dám 200t za HD pojedu leda tak do prdele páč mi na dovolenou nezbude Né, vážně. já nejsem proti a stejně se k čoprům vrátím, ale dokut to jde chci skusit všechno. Nemám rád ty co ti u piva vyjmenujou klady a zápory všech mašin na světě, ale nikdy na nich neseděli a z čopra nikdy neslezli. A když nechci vypadat jak oni tak budu buť držet hubu a nebo si to prostě všechno osedlám Taky sem viděl rudě když mi někdo řekl že čopr nejede, nebrzdí a nezatáčí když sem měl doma Virago 1100 a víš co? Koupil sem Deauvillku 650 a Virgl proti ní fakt nejede, nebrzdí a nezatáčí A stejně ho mám rád
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
magoss píše: Kopriw> já myslel že HD je dělaný jen na cestování po rovince
proc mi to nikdo nerekl?ja kreten s tim zbytecne jezdim okresky
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
Co vím - FJR prošlo modernizací v roce 2006 - nový kapoty, nový budíky, celkově delší převod na pětku, bliknry atp. Hodně důležitá změna ale prý byla v tvarování kapotáže, resp. části bočních plastů, který byly od 2006 nastavitelný - motor a chladič víc "oddechoval" do vzduchu a už ne tolik do rozkroku jezdce, což bylo hodně vytýkano prvnímu FJRu.
Pokud vím ohledně Pana - rok 2002 měl černý ráfky a na bočních kapotách jen obyčejnou samoplepku s logem Pan European, od roku 2003 už stříbrný ráfky a "plastickej" znak a od roku, nechci kecat - opravte mě někdo, 2008 měl navíc malý černý nelakovaný boční plasty pod sedlem, který zleva zakrývaly prostor u "kolečka" nastavení tuhosti centrálu a vpravo prostor pod baterkou. Jinak ohledně Pana údajně nic jinýho.
Pan i FJR jsou 5ti kvalty. Podle mě je zbytečný aby tyhle motorky měly 6q. Pan má dost krouťáku i dost výkonu už lehce nad volnoběhem, na pětku se nechá jezdit od 60 - 70 km/h a vim, že na pětku při 90 km/h točil 3000 ot., při 120 km/h točil 4000 ot. Jízda na něm je dost dynamická, motor je parádní - je to spojení charakteru V2 s jemností V4 a fakt se mi to strašně líbilo. Kardan bezproblémovej, např. oproti R1150 GS je to samet, ale je to prostě kardan - musí se něj trošinku opatrnějš při podřazování a když motor podtočíš, což se moc často nestává, dá o sobě vědět. Duální brzdy jsou na tuhle motorku velmi vhodný, asi nemůžu říct, že nutný, ale vzhledem k hmotnosti je to určitě velmi dobrá volba. Měl jsem verzi s ABS a to šlapalo dobře - nezabíralo zbytečně brzo a když zabralo, bylo poměrně nenásilný. Celkově ta motorka je taková hodná, čitelná a "hladká", prostě vyloženě příjemná. Co už nemusí být každýmu příjemný je hmotnost - cca. 330 kg neni málo, při sportovním svezení je to znát při nájezdu do zatáček - poklápí se skvěle a hodně, ale ta valící se masa hmoty je prostě fyzika, naopak Pan se díky svý hmotnosti a dobře dimenzovanýmu podvozku perfektně chová při jízdě po zvlněným asfaltu a i zdánlivě horší cesta je na něm mnohem příjemnější než např. na R1150 GS. Manipulace na místě je kapitola sama pro sebe - je to těžký jako prase, tvar jako ocucanej bonbón, má to dvě madla vzadu, jedno boční madlo a gumový řídítka. Mě to problémy nedělalo, ale leckoho to donutí přemýšlet kde a jak motorku zastaví. Spotřeba mezi 5 a 10, dle stylu jízdy. Díky kvalitám motoru jsem ale běžně jezdil kolem 6,5 - 7, a to i hodně svižně. Kapotáž je famózní, v dešti jsem měl mokrý špičky bot, malinko ramena a vršek helmy, elektricky stavitelný plexi je senzační a účinný a hlavně se oproti FJRku nevrací zpět do "nulový polohy" po vypnutí klíčku. Člověk neni zamušenej, při 5°C je na motorce naprosto fantasticky, ale nedá se na tom v létě - nevim jak moc topí FJR, ale Pan topí v létě jako svině, koule v jednom ohni. Díky tý kapotáži je vnímaní rychlosti posunutý o dost vejš, celkově se na tom jezdí prostě svižně a při výletech s lidma na "normálních" motorkách mě to prostě nebavilo a byl jsem děsně znuděnej.
Pokud Pana pošleš k zemi a neutíráš si zadek tisícovkama, asi si dojezdil. Na ráně je úplně všechno a je to děsně drahý a děsně málo k mání jako použitý. Boční origo kufry jsou fajn, bez nich je motorka děsně hnusná, ale jsou malý a maj blbej tvar (špatně využitelnej). Měl jsem origo topcase. Potěšením mi byl origo kobereček honda na dně kufru, ale plotna je zapuštěná dovnitř kufru a kufr je uvnitř dost nízkej. Holka si ale pochvalovala velikou opěrku na kufru a mělo to i malý loketní opěrky. Palubka je perfektně čitelná, má krásný prosvětlený logo Pan European, má všechno na co si vzpomeneš včetně intenzity podsvícení, ale palubák mi přidával 0,5 litru na průměrný spotřebě. Super jsou kastlíky v kapotáži vedle nádrže - vpravo malej (na doklady, rukavice, kuklu, nákrčník), vlevo jednou tak hlubokej a zamykatelnej - bomba). Altík je tam, teď nevim přesně jestli cca. 750 nebo 850 W takže neni problém světýlka, navigace, zásuvky atp.
Celkově je to nejlepší motorka, kterou jsem kdy měl a celkově kterou jsem kdy i řídil. Všechno má svý ale. Do teď brečim, že jsem jí prodal, ale nejsem si úplně jistej, jestli bych tohle chtěl znova. Je to vyšší třída, která má na co si vzpomeneš, ale souvisí s tim i komplikovanost (a je to dost složitá a komplikovaná motorka) a náklady. Na stranu druhou je to příklad spolehlivosti a nebojim se říct, že i "dokonalosti". Závěrem jen uvedu, že jsem si četl na stránkách nějakýho amíka, kterej psal, že když měl na Panu najeto 96 000 mil tak měnil jednu přední žárovku a ložisko na kardanu a v 98 000 mílích ložiska v krku. V tý době měl najeto 128 000 mil a mimo běžnýho servisu a údržby nic jinýho neměnil. Míle je 1,609 km ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Lucky-Jarda píše: No jo, ale když dám 200t za HD pojedu leda tak do prdele páč mi na dovolenou nezbude Né, vážně. já nejsem proti a stejně se k čoprům vrátím, ale dokut to jde chci skusit všechno. Nemám rád ty co ti u piva vyjmenujou klady a zápory všech mašin na světě, ale nikdy na nich neseděli a z čopra nikdy neslezli. A když nechci vypadat jak oni tak budu buť držet hubu a nebo si to prostě všechno osedlám Taky sem viděl rudě když mi někdo řekl že čopr nejede, nebrzdí a nezatáčí když sem měl doma Virago 1100 a víš co? Koupil sem Deauvillku 650 a Virgl proti ní fakt nejede, nebrzdí a nezatáčí A stejně ho mám rád
ja skatulkovani taky nesnasim.Nicmene po spouste ruznejch motorkach sem skoncil u HD.Duvod je takovej, ze me ta motorka proste bavi.Je tak zkurvena a neriditelna, az to nema chybu
najednou mi vsechno ostatni prijde dokonaly a nudny to ale neznamena, ze nejak opovrhuju ostatnima masinama.Jen se do vas seru tak jako vy do me naopak si vic pokecam s normal motorkarema, nez s lidma okolo HD nekde na salamounce.Vetsina lidi co tyhle motorky vlastni je ma stejne jako doplnky k Audi Q7 a velkymu baraku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Kopriw píše: ja skatulkovani taky nesnasim.Nicmene po spouste ruznejch motorkach sem skoncil u HD.Duvod je takovej, ze me ta motorka proste bavi.Je tak zkurvena a neriditelna, az to nema chybu
najednou mi vsechno ostatni prijde dokonaly a nudny to ale neznamena, ze nejak opovrhuju ostatnima masinama.Jen se do vas seru tak jako vy do me naopak si vic pokecam s normal motorkarema, nez s lidma okolo HD nekde na salamounce.Vetsina lidi co tyhle motorky vlastni je ma stejne jako doplnky k Audi Q7 a velkymu baraku
Amen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Loni jsem někde zahlídl origo topcase na Pana a stál kolem 420 Euro. Kryty zrcátek kolem 2500,- za kus. Ale je to jen ten plast. Podle mě je Pan E. něco jako Honda Legend mezi autama - fantastická, spolehlivá, ale celkem ojedinělá a když musíš něco řešit, kor u ojetiny, teče krev i z peněženky ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?
Lucky-Jarda píše: Kopriw> Vím o čem mluvíš. Znám jednoho co si každou sobotu oblíkne hadry origo HD za padesát táců, sedne na Elektru a jede ne náměstí na kafe aby všichni viděli že ji má. Na GG dojel svým Lexusem, ale pokaždý když přijde řeč na GG mluví o hotelích kde zaparkuješ mašinu na dvoře A to samí je u BMW. Vybavení od Touratechu za 100 táců, obutý špalky a pojezdíš ho v sandálích na třindě
A nejdál byl v Tatrách
Naposledy editováno 05.11.2013 00:04:07
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
Na druhou stranu s ním nesouhlasím, že motorka není na courání okolo komína. Dá se to a hezky. Pravda, jedeš jako s bandou na chopperech, což mi neva - můžu se kochat s nimi - a stav silnic mě i je v tom plně podporuje ale nechápu, jak mohl někoho známý padnout na místě tak, že měl u zrcátko v pérdeli, padáky i kufry ošoupaný až hanba To ji prostě neudržel a pustil ji
Co se týče jízdních vlastností, je to sice "těžká" (dovolím si malé dobočení: jel jsem teď o víkendu na Varaderu SD02 cca 280km. Pravda počasí nic moc, ale pocitu "plného" ovládání jsem dostal až po 100km! To jsem s PANem neměl! ), ale supr motorka. Váhu poznáš většinou jen při parkování a po tom, když jí vyženeš do vysokých otáček a tudíž do plného výkonu, kde se už projeví fyzika.
Rozdíly v ročnících opravdu moc nejsou. Více info načerpáš jen na "světových fórech", víceméně v AJ. Možná, kdyby jsi kontaktoval Rossilvra, mohl by jsi se dozvědět taky dost
Na FJR 1300 jsem se svezl jen pár km. O něco horší ochranu proti nepřízni počasí, ale nic drastického!
Na vrtuli jsem nejel, ale kolegovo srovnání zní: Dlho som sa rozhodoval čo kúpiť po Honde ST 1300. Honda ST 1300 mi postavilo latku na cestovanie dosť vysoko. Vedel som čo mi na ST 1300 chýbalo, čo od motorky pri cestovaní očakávam. A keďže pri mojich alpských kochačkách "lietať" až tak nepotrebujem, vybral som si BMW R1200 RT. Prešiel som na ňom len prvých 300 km a mám z tej motorky celkom dobrý pocit. Motoricky sa výkonom na ST 1300 nechytá ani náhodou, ale zlé nie je ani RT (bodaj by bolo "zlých" tých 110 koní a 120 Nm že?). Ihneď ma zaujal podvozok BMW - paráda. Ochrana pred vetrom excelentná, s týmto sa v nemecku pohrali, klobúk dole páni inžinieri !!! Tempomat - super. A rádio s USB konektorom a vstupom na I Pod - čerešnička na torte. Spotreba mi pri 140 km/h vychádzala podľa palubáku 5,6 l/100km. Keďže mám na nej fakt málo km, viacej písať zatiaľ nebudem.
V podstatě neuděláš chybu ani s jednou! HOWGH!
Naposledy editováno 05.11.2013 06:33:55
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 | FJRPEPA | 20 | 6.5.2024 v 21:29 Pedl |
Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European | dumas74 | 14 | 20.4.2024 v 16:08 Fueltank |
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 | Fitipaldi33 | 10 | 2.4.2024 v 20:58 Iceman111 |
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 20 | 26.3.2024 v 18:02 Wolf33 |
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 35 | 25.3.2024 v 13:30 assassin |