globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problémy s dobíjením
Ahoj.
Potřeboval bych poradit s dobíjením mašiny. Na vyjížďce jsem zastavil a masina nasledně nešla nakopnout ,jenom cvrkal starter. Roztlačil jsem ji a po delsi jizde začala škubat v nízkych otačkáach a při zrychlení. Vypl jsem světla a zpravilo se to. Baterku jsem nechal nabít a tam mi řekli že je totálně vybitá. Zapojil jsem ji ,změřil jestli mašina dobíjí a v tom je ten problém. Když mam vypnuté světla tak dobíjí něco přes 13,6 V na volnoběch při zvednutí otáček i přes 16 V, jakmile zapnu světlo tak sotva se dostanu i na vysokých otáčkách přes 12,5 V ... Dokaže mi někdo poradit ? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s dobíjením

26.9.2013 v 14:57 | Nahoru | #1
Jardas444> Tak jsem to prosel jen pohledem a nic jsem nezjistil ,ale rikam si ze skrat snad muzu vyloucit jelikoz mi napeti neklesne pod 12 v.

Takze to rysknu a pozkusim vymenit regler. i z duvodu ze to byl nazor vetsiny :D .
Jenze dalsi problem ,tech regleru je od 1700 do 5000 takze nevim ktery ...

http://shop.elancar....onu-alternatoru-350w

http://shop.elancar....atory-do-vykonu-350w

nebo tady ale zase ta cena odrazuje : http://partsdepot.c...1995/CBR600F3/73127/ - polozka cislo 10 cena 5200

Naposledy editováno 26.09.2013 15:04:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s dobíjením

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2013 v 23:22 | Nahoru | #2
Reclo> Na regler z prvního odkazu zapomeň - ten je určen pro alternátory s buzenou kotvou, kdežto CBR600 má obyčejné třífázové magneto, které potřebuje regler se zkratovou regulací. Tomu odpovídá ten ve druhém odkazu. Kupovat ten z třetího je rovněž nesmysl - je to originál, takže je zbytečně drahý a stejně může být poruchový tak, jako ten původní.
Kupovat originál je blbost, daleko lepší, spolehlivější a i levnější je použít odpovídající náhradu od VAPE, typicky A-R90 , nebo pro sichr "silnější" A-R106-1 . Ten nebude tak zatížen, takže bude díky rezervě spolehlivější. Nevím teď z hlavy výkon altecu u CBR600, tak těžko říct, zda A-R90 by stačil. Ale měl by, je často používán.

Jinak to chce každopádně změřit alternátor (viz první příspěvek), i když mohou být pochopitelně přerušené některé z diod v regleru a pak se přenáší třeba jen výkon jedné fáze altecu, načež se tomu poklesu napětí po zapnutí světel nejde divit. Stav všech šesti diod v regleru jde snadno proměřit multimetrem zapnutým na "test diod", nebo klidně i žárovkovou zkoušečkou. Pak s pomocí plynule regulovatelného zdroje, žárovky a voltmetru je možné zjistit i to, zda tyristory spínají při napětí, při kterém mají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist