2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa zase perlí
Áca1 píše: Zase toho pullitra neidalizujme. Bylo to nedokonaly v duchu Jawacky koncepce,(dvouhrnek bez stredovyho ulozeni klikovky)ale ten motor mel potencial nekam tu firmu posunout.Jawa byla mezi prvnima v povalecny evrope ktera delala 4T a kdovi jestli nebyla prvni v radovym dvouvalci......
Podle mě se ten půllitr idealizuje zcela zbytečně. Těžká neohrabaná olejnička co nejede. Přesně takhle se to posuzovalo tenkrát. A platí to dodnes. Jen proto že se jich vyrobilo 2500 kusů a dnes je to unikát, tak se vynáší až do nebes.
A vyrobit tu motorku znovu? Milión keců na jednoho kupujícího. Spousta lidí plácá nesmysly o tom "jak by si to koupili", ale jezdí na starých vránách za pár drobných, protože na víc prostě nemají (což není ostuda, ale prostě fakt). A i kdyby, ten půllitr by nestál 100, ani 200, ale tipuji tak 250 tis. A to by rádoby "patriotům" už úplně spadla huba a psali by jak se na to můžou vysrat, že si za ty prachy raději koupí Fejzra
seikos píše: Podle mě se ten půllitr idealizuje zcela zbytečně. Těžká neohrabaná olejnička co nejede. Přesně takhle se to posuzovalo tenkrát. A platí to dodnes. Jen proto že se jich vyrobilo 2500 kusů a dnes je to unikát, tak se vynáší až do nebes.
A vyrobit tu motorku znovu? Milión keců na jednoho kupujícího. Spousta lidí plácá nesmysly o tom "jak by si to koupili", ale jezdí na starých vránách za pár drobných, protože na víc prostě nemají (což není ostuda, ale prostě fakt). A i kdyby, ten půllitr by nestál 100, ani 200, ale tipuji tak 250 tis. A to by rádoby "patriotům" už úplně spadla huba a psali by jak se na to můžou vysrat, že si za ty prachy raději koupí Fejzra
Souhlasim,ale prave proto by to bylo opravdovy retro.... Samozrejme nemam na mysly presnou repliku OHC ale proste retro se vzduchem chlazenym dvouhrnkem v rade s karterama do kapky,Kapkovitou bandaskou a s sfericky trojuhelnikovejma kastlikama a nepohodlnym sedlem.
Ale podminkou by byl ten zvuk.Ten je nedostiznej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa zase perlí
seikos píše: Podle mě se ten půllitr idealizuje zcela zbytečně. Těžká neohrabaná olejnička co nejede. Přesně takhle se to posuzovalo tenkrát. A platí to dodnes. Jen proto že se jich vyrobilo 2500 kusů a dnes je to unikát, tak se vynáší až do nebes.
A vyrobit tu motorku znovu? Milión keců na jednoho kupujícího. Spousta lidí plácá nesmysly o tom "jak by si to koupili", ale jezdí na starých vránách za pár drobných, protože na víc prostě nemají (což není ostuda, ale prostě fakt). A i kdyby, ten půllitr by nestál 100, ani 200, ale tipuji tak 250 tis. A to by rádoby "patriotům" už úplně spadla huba a psali by jak se na to můžou vysrat, že si za ty prachy raději koupí Fejzra
naprosto mi mluvíš z duše. zcela běžně se měnily půllitry za 350 kejvačky (mám doma Světy motorů z šedesátejch let a těch inzerátů tam není málo), proč asi?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |