globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Selhání brzd
18.8.2013 v 22:55
Čau, dneska se mi povedla opravdu skvělá věc, natolik jsem ohřál přední brdu, že páčka uplně vyměknula a brzda přestala uplně brzdit, následkem toho jsem nedobrzdil a napálil jsem to do lavičky. Stalo se to za tmy, takže jediné viditelné zranění motorky je ulomený blinkr, který stejně má jít do prdele, chci LED. Ještě jsou viditelná kolena, ale to se zahojí.. Zajímalo by mě, na co bych se měl podívat, co mohlo dostat prdu, co se mohlo vysypat a tak dále.. Aby mi jednou nezůstali řidítka v ruce..
Ještě jsem si vzpomněl, že blatník se při nárazu slisoval do krásné housenky a přesto je v pořádku, takže pochvala Acerbisu za plasty.. Ale nevím kde se stala chyba, ale maska mi nějak nechce pasovat do toho blatníku..

Naposledy editováno 18.08.2013 22:59:20

Selhání brzd

18.8.2013 v 23:02 | Nahoru | #1
Noo ono občas vyměnit kapalinu není od věci A o kvalitních deskách a pancéřce nemluvím. Co tam máš za desky ? Upéct je na dváce je celkem síla...

Selhání brzd

18.8.2013 v 23:19 | Nahoru | #2
Destičky jsou čerstvé, Brenta.. Sintrované. Asi to chtělo jinou kapalinu no..
Jinak tohle jsem nikdy neviděl.. Páčka šla zmáčknout až na doraz a nebrzdilo to vůbec, jsem měl smrt ve vočích Až brzda vychladla, tak to zase funguje, ale nějak k tomu nemám už důvěru vůbec.. Hroznej pohled, když se na to řítíš, zadek jde smykem a nemáš jak víc zabrzdit.. Kdyby mě nechala ta brzda někde v zatáčce takhle, tak tu teď nepíšu nic..

Naposledy editováno 18.08.2013 23:21:51

2 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd

18.8.2013 v 23:25 | Nahoru | #3
kdyby to bylo kapalinou, tak to jde ztuha...
jak kdyby se ti to zavzdusnilo

Selhání brzd

18.8.2013 v 23:35 | Nahoru | #4
Nemělo se to jak zavzdušnit... Jsem z toho zmatenej.. Asi to celé rozeberu, abych se podíval, dál novou brzdovku.. Ale zajímalo by mě, co všechno se tím narazem mohlo posrat spíš..

(reakce na) Selhání brzd

18.8.2013 v 23:54 | Nahoru | #5
Když brzdovku vařím, vytvořej se bublinky, takže mám "zavzdušněnej" systém.

Po uvaření kapalinu vyměnit, nutně.

Jinak nárazem logicky ráfek, vidlice...

Edit.: Jsem tatar...

Naposledy editováno 19.08.2013 00:00:16

Selhání brzd

19.8.2013 v 06:46 | Nahoru | #6
žádný desky ani hadice, tohle je jednoznačně stará kapalina, snižuje se bod varu a má to tyhle následky

2 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd

19.8.2013 v 08:26 | Nahoru | #7
Upéct přední brzdu na 4T 125, ale no tak hlavně když doslova uvaříš brzdu není to tak že jedno brzdění to jde a podruhý už nic, úměrně to ubývá.
Osobně sázím na málo brzdovky, nebo zavzdušněni.
Asi blbej dotaz, ale proč si nezabrzdil zadní? Na to že tam máš skoro silniční kola to musí brzdit na fleku.

Naposledy editováno 19.08.2013 08:34:05

(reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 08:47 | Nahoru | #8
Akyo> Taky se mi to nezdá ...........a to s tou zadní brzdou že zabrzdíš na fleku si nemyslel vážně že ne ?

pislak> měl si tam dost kapaliny ? nevlítnul ti tam vzduch ?

(reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 09:02 | Nahoru | #9
Akyo> Ale brzdil, ale ve zmatku jsem ji zašlapl a šel smykem, rychlost neubejvá, jenom lavička se blíží Brzdovku jsem ještě dolejval, bylo jí tam dost, zavzdušnění se mi taky moc nezdá, ale možná je to pravda.. Brzdovku vyměním a bude to snad ok. Ráfek bouchnutej není, projel jsem to a nehází vůbec ten předek. Rána to byla menší, takže vidlice to taky přežila v pořádku.. Ale nemohlo to odsrat ložisko v krku řízení ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 09:16 | Nahoru | #10

Omar_Bomba píše: kdyby to bylo kapalinou, tak to jde ztuha...
jak kdyby se ti to zavzdusnilo



Je to starou kapalinou a jde to zlehka. Po zchladnutí to kupodivu zase funguje.

Mi se to stalo na třiapule a na FJR 1300 zadní brzda ve dvojko na GG při svižné jízdě.

Selhání brzd

19.8.2013 v 09:28 | Nahoru | #11
No je možné, že kapalina byla původní, to znamená 5-6 let stará.. Takže to bude asi tím že? Mě strýc říkal, ať to jebu, že jí nemuže nic bejt, že se mění preventivně jenom Takže vím, komu jít po krku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #12

Danielos píše: Je to starou kapalinou a jde to zlehka. Po zchladnutí to kupodivu zase funguje.

Mi se to stalo na třiapule a na FJR 1300 zadní brzda ve dvojko na GG při svižné jízdě.



na fjr to chápu ale na 125???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 09:46 | Nahoru | #13
HornisGSX> To víš, těch 11KW dělá divy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 09:58 | Nahoru | #14

pislak píše: HornisGSX> To víš, těch 11KW dělá divy..


no to jo ale uvařit brzdu... tos na ní vysel jak netopejr a táhl tě kejmijon

(reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 10:18 | Nahoru | #15
HornisGSX> Já bych dokázal uvařit kotoučovku i na Simsonu Ale zajimavé, že kotouč se ani hodně neohřál a na brzdiči bych mohl ještě po 10 minutách dělat volský voka..

Selhání brzd

19.8.2013 v 10:38 | Nahoru | #16
Darks: musíš někdy zašprýmovat

S tou brzdovkou, to je zase výmysl, nedělejte z 125ky závodní stroj (ještě z 4T MZ, nic proti), brzdovku mám starou 7-8let a vše v naprostém pořádku funguje tak jak má, a že kolikrát brzdy hřáli víc jak koleno.
To že ti jde z ničeho nic sepnout brzda na doraz je pěkná ukázka zavzdušněné brzdy popřípadě nekvalitních rádoby-čína destičky co po ohřátí ztrácí svoje vlastnosti dřív než by měli.

Naposledy editováno 19.08.2013 10:39:23

1 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd

19.8.2013 v 10:43 | Nahoru | #17
no Brenta jsou Italské destičky, prodejce řikal, že jsou srovnatelné s origo EBC určitě.. Cenově jsou na tom také skoro stejně, vzal jsem je proto, že EBC neměli skladem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 11:26 | Nahoru | #18

pislak píše: no Brenta jsou Italské destičky, prodejce řikal, že jsou srovnatelné s origo EBC určitě.. Cenově jsou na tom také skoro stejně, vzal jsem je proto, že EBC neměli skladem.



italské bremba znám ale brenta mi zní jako čínská druhovýroba

(reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 11:32 | Nahoru | #19

HornisGSX píše: italské bremba znám ale brenta mi zní jako čínská druhovýroba

(reakce na) Selhání brzd

19.8.2013 v 11:45 | Nahoru | #20
HornisGSX> Je tam psáno made in Italy, tak nevím, jestli jsou v Číně už takový buzeranti, aby si tohle tisknuli na výrobky.. Tyhle tam mám..

Selhání brzd

19.8.2013 v 14:42 | Nahoru | #21
Tady těm chytrejm řečem, že nemůžeš uvařit kapalinu na 125 absolutně nevěř, záleží v jakym je stavu, pokud je hodně zavodněná tak ano, samotnýmu se mi to před lety stalo a zrovna na 125. Od tý doby si na to dávám bacha a pravidelně měnim.

Selhání brzd

19.8.2013 v 21:20 | Nahoru | #22
Na brzdové kapalině máme uveden suchý a mokrý bod varu.

Ten na suchý je pro úplně novou uzavřenou kapalinu(cca 270°C DOT4). Ten mokrý po jednom roce používání.(cca 170°C DOT4)

To je rozdíl 100°C za 1rok. (jde o maximální hodnoty) Takže ten kdo jezdí na 10let staré brzdovce je sebevrah.

Selhání brzd

19.8.2013 v 22:44 | Nahoru | #23
Mě jednou přestala brzdit v autoškole zadní brzda na Dundyně. Po jízdě pak stačilo na brzdu tak 2-3 minuty mačkat a vše bylo v cajku.

Naposledy editováno 19.08.2013 22:45:46

Selhání brzd

19.8.2013 v 23:05 | Nahoru | #24
Tak ja vyměním tu brzovku a budu doufat ..

1 reakcí na tento příspěvek Selhání brzd

21.8.2013 v 02:15 | Nahoru | #25
tvl ty seš na tohle specialista :D nemožný se u tebe stává možným.
Já zažil jen feding to že se pečou destičky a vzniká skleněná vrstvička na destičkách a nebrzdí ale,že by vyměkla páčka zničeho nic ?..... divný a nespletl sis nahodou predni brzdu s kolem a nemačkal spojku ?

(reakce na) Selhání brzd

21.8.2013 v 13:08 | Nahoru | #26
Mad_Rockstar> Ty vole, to mě máš za takovýho debila, kterej si plete páčky? To fakt ne.. Ta páčka byla měkká ještě minutu po nárazu.. Pak to vychladlo a už to zase šlapalo.. Ale brzdovka už je vyměněná, tak snad to bude už dobrý.

Selhání brzd

2.7.2015 v 17:10 | Nahoru | #27
Čau draci, přímo vyrobce píše toto o brzdovych destickach Brenta,,, POZOR: Organické brzdové obložení je třeba "zapracovat" a mírně obrzdit - prudké brždění těsně po výměně destiček může v počáteční fázi vést ke ztrátě brzdného účinku a znehodnocení destiček,,,,,. Tak na to si dát bacha kdyz vymenite desticky. Ale jestli se packa propadne na doraz tak to je na vymenu brzdovky pac je prepalena a dulezity je dat tam tu kterou udava vyrobce aby vydrzela a mel by byt klid a ty hadice musej bejt v cajku ale to je jasny zejo. Tak hodne stastnejch kilometru přeju. Bandit Pičo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíčky - je směs chudá nebo b... MZ 125 SM Dave03 10 8.5.2023 v 11:52 Milad
motorka obcas startuje obcas ne MZ 125 SM _Shorty_ 1 3.5.2023 v 06:45 SOUSEDRH9
Pomoc motorka nestartuje MZ 125 SM _Shorty_ 7 18.4.2023 v 20:52 _Shorty_
MZ SM 125 elektrika MZ 125 SM LukePuke 1 18.1.2023 v 22:45 combust
MZ 125 SX problémy MZ 125 SM, MZ 125 SX PavelVencovsky 15 28.12.2022 v 18:23 Ariete


TOPlist